بهره گیری از مانکن طلا فروشی در ویترین

دکور ویترین طلا فروشی

در دهه های اخیر شاهد افزایش استقبال افراد از صنعت طلا فروشی بوده ایم . خرید طلا با هدف استفاده به عنوان سرمایه و یک نوع وسیله تزئینی ، افراد زیادی را ، جذب ویترین های طلا فروشی کرده است . به همین دلیل دکور ویترین طلا فروشی از اهمیت فراوانی برخوردار است .

اهمیت ویترین یک گالری طلا فروشی در جذب مشتری و بالطبع فروش بیشتر بر کسی پوشیده نیست . از این رو و به دلیل نقش ویترین طلا فروشی در کسب درآمد بیشتر ، در این مطلب به بررسی ویترین های طلا فروشی و دکور آن ها می پردازیم .

بیشتر بخوانید: دکور مغازه طلا فروشی با طراحی پارامتریک

تاریخچه ویترین طلا فروشی

در روزگاران گذشته صنعت طلا فروشی یا همان زرگری به صورتی کاملا متفاوت از امروز رواج داشته است . در روزگار قدیم ، زرگران طلاها را ، درون پارچه های ابریشمی با گره های مخصوص قرار داده و به مشتریان ارائه می‌ نمودند . با پیشرفت تکنولوژی کم کم غرفه های طلا فروشی پدیدار شدند .

همچنین ، با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد انواع دزدگیرها و افزایش امنیت غرفه های طلا فروشی ، ویترین های شیشه ای برای نمایش هر چه بهتر دکور ویترین طلا فروشی به وجود آمدند . نقش دکورهای شیشه ای را ، در افزایش مشتری های یک گالری نمی توان انکار نمود .

ویترین های شیشه ای با در معرض دید قرار دادن محصولات گالری ها ، نقش بسزایی در جذب مشتری ایفا می‌ کنند . افزون بر این ، پیدایش مانکن های طلا فروشی نیز باعث رونق بیشتر گالری های طلا فروشی شد . علاوه بر این ، به وسیله مانکن های طلا فروشی دکور ویترین طلا فروشی شکل جدیدی به خود گرفت .

 

گسترش حرفه طراحی دکوراسیون طلا فروشی

با افزایش صنعت طلا فروشی ، حرفه های مرتبط با طلا فروشی مانند حرفه های طراحی دکور ویترین طلا فروشی نیز گسترش یافت . این امر با توجه به ذوق هنری ایرانیان ، تلفیق های مختلف هنری و همچنین ، ایده گرفتن از طبیعت باعث ایجاد طرح های ایده آل هنری در دکورهای طلا فروشی گردید .

از آنجا که ، بیشتر مشتریان گالری های طلا فروشی را ، بانوان تشکیل می دهند ، با تمرکز بر جلوه های بصری و زیبایی شناختی می توان خانم ها را بیشتر جذب ویترین طلا فروشی نمود . به همین دلیل امروزه ، اکثر گالری ها بر روی داشتن یک ویترین حرفه ای تمرکز بیشتری می کنند .

داشتن یک دکور شیک و جذاب برای هر گالری یک اقدام مهم و اساسی می باشد . دلیل این امر بسی واضح است . هر گالری برای بقای مشتریان خود باید به فکر داشتن یک دکور ویترین طلا فروشی منحصر به فرد باشد .

 

انواع دکور ویترین طلا فروشی کدامند ؟

 

در حرفه طراحی دکور ویترین طلا فروشی طراحان از تلفیق عناصر مختلف در کنار هم بهره می گیرند . برای مثال ترکیب عنصر آینه و فلز به همراه نورپردازی مدرن در طراحی دکور یک ویترین بسیار جذاب و منحصر به فرد تشکیل می دهد . در این طراحی ، نور نقش اساسی در دکوراسیون ایفا می کند .

استفاده از نور پردازی مدرن درون ویترین ، یکی از تکنیک های طراحی یک ویترین طلا فروشی می باشد . در طراحی دکوراسیون ویترین طلا فروشی باید به یک سری اصول و نکات طراحی دقت شود تا ، بتوان به یک نتیجه جذاب بصری دست یافت .

برای مثال ، دقت به ترکیب رنگ ها از نکات بسیار حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون و ویترین طلا فروشی می باشد . ترکیب رنگ ها باید به گونه ای باشد که ، جلوه و رنگ طلا و جواهرات را ، دو چندان نماید . در طراحی دکوراسیون ویترین طلا فروشی ، باید از ترکیب رنگ های منعکس کننده نور استفاده نمود .

به کار گرفتن آینه یکی از ایده های بسیار ناب طراحی دکوراسیون طلا فروشی می باشد . به کار گیری انواع آینه کاری در داشتن یک دکور ویترین طلا فروشی منحصر به فرد و جذاب نقش بسزایی دارد . آینه ، همواره یک عنصر جدایی ناپذیر دکوراسیون حرفه ای بوده است .

 

انواع دکور ویترین طلا فروشی کدامند ؟

بیشتر بخوانید: قیمت انواع مانکن طلافروشی

اهمیت داشتن یک ویترین طلا فروشی

 

طلا و جواهرات جزو کالاهای لوکس به شمار می روند . مشتریان طلا و جواهرات با علم به خرید یک کالای لوکس وارد گالری می شوند . بنابراین ، انتظار بالایی از فروشگاه یا گالری طلا دارند . به همین دلیل گالری های با ویترین و دکوراسیون مدرن ، شیک و چشم نواز در اولویت مشتریان قرار می گیرند .

در بررسی های به عمل آمده از سوی محققان ، یک نتیجه کلی از نحوه خرید به دست آمده است . چشم ها سیگنال لذت بصری را ، به مغز فرد ارسال می نمایند و فرد اقدام به خرید می نماید . دقت به این نتیجه تحقیقاتی لزوم داشتن یک دکور ویترین طلا فروشی ایده آل ، ناب و در عین حال تک و منحصر به فرد را ، نمایان می سازد .

ایده های ناب برای داشتن یک ویترین طلا فروشی جذاب

 

همه روزه طراحان زیادی مشغول طراحی دکوراسیون های طلا فروشی می باشند . بهره مندی از یک طرح خاص و بی مثال می تواند تا حد زیادی در پیشرفت کسب و کار گالری شما موثر باشد . ترکیب تم رنگی دارک همراه با جلوه های نوری مدرن و تمرکز نور بر روی قطعات طلا ، می تواند جلوه طلاهای ویترین را ، بیشتر نمایان کند .

از نکات اصلی دکور ویترین طلا فروشی ، مانکن های گالری طلا فروشی می باشد . داشتن مانکن های شیک ، به روز و متناسب با قطعات طلا می تواند تا حد بسیار بالایی در نمایش بهتر ویترین گالری طلا فروشی موثر باشد . طراحی مانکن های طلا فروشی امروزه پیشرفت های شگرفی داشته است .

 

بهره گیری از مانکن طلا فروشی در ویترین

 

از دیگر نکات بسیار مهم که ، می توان در دکور ویترین طلا فروشی از آن بهره گرفت ، مانکن های طلا فروشی می باشد . مانکن های طلا فروشی در طرح های متنوع نقش نمایش بهتر طلا و جواهرات را ، بر عهده می گیرند . اقدام به تعویض مانکن های قدیمی می تواند اولین قدم موثر در پیشرفت کسب و کار شما باشد .

 

بهره گیری از مانکن طلا فروشی در ویترین

کلام پایانی

یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع مانکن ها و دکور ویترین طلا فروشی ، مجموعه مقدم مانکن می باشد . این مجموعه با سابقه ای طولانی در تولید انواع مانکن های کف خواب ، نیمه ایستاده و ایستاده بخش اعظمی از فروش این محصول را ، به خود اختصاص داده است .

 همچنین ، این مجموعه کارشناسان خوش ذوق و خبره در زمینه طراحی دکوراسیون ویترین های طلا و جواهر فروشی را ، گرد هم آورده تا ، بهترین ایده های طراحی دکوراسیون را به مشتریان خود ارائه دهد . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مقدم مانکن تماس برقرار نمائید .

بخوانید: دکوراسیون جواهر فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هجده =