قیمت انواع مانکن طلافروشی

قیمت انواع مانکن طلافروشی

قیمت انواع مانکن طلافروشی به ملاک های متعددی بستگی دارد . طلافروشان برای کسب سود بیشتر ، بایستی در جهت زیباسازی مغازه از انواع این محصول استفاده کنند .

شاید این محصول به نظر ساده باشد ، اما در واقع بیشترین تاثیر را در خرید و فروش طلا ها دارد . این قطعه در محافظت از جواهرات توانمند است . بدین ترتیب با به کار گیری از انواع آن می توان ایمنی و زیبایی را در محیط های کاری بنا ساخت .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره خصوصیات و قیمت انواع این محصول توضیح می دهیم ، با ما همراه شوید .

معرفی انواع مانکن طلا

در ادامه مقاله قیمت انواع مانکن طلافروشی به معرفی انواع این محصول می پردازیم . صنعت طلا و جواهر از قدیمی ترین و محبوب ترین کسب و کار ها در بین ملت ها است .

برای رسیدن به درجات والا در این حرفه رعایت پیش نیاز های محدودی الزامی هست . مانکن طلا از برترین ابزارآلاتی است ، که شرایط کار را برای طلافروشان راحت می سازد .

با بهره گیری از این فاکتور ، شرایط نگهداری و تبلیغ از محصولات مغازه برایتان آسان تر می شود . به طوری که تا حد قابل توجهی در هزینه هایتان صرفه جویی می گردد .

بنابراین متناسب با نیاز مجموعه نسبت به خرید این محصول اقدام کنید . تولید این محصول در شکل ، جنس ، مدل ، رنگ و ابعاد مختلفی انجام می شود .

از آن‌ جایی که قالب طلا و جواهرات یکسان نیست ، نمی توان از یک مانکن طلا استفاده کرد . این محصول از نظر جنس و شکل و نوع طلا در دسته های مختلفی تقسیم بندی می شود ، که در مباحث پیش رو به صورت مفصل به توضیح هر یک می پردازیم .

بیشتر بخوانید: ویترین طلا فروشی

معرفی انواع مانکن طلا

طبقه بندی انواع مانکن های طلا از نظر جنس :

  • پلاستیکی :

مانکن های پلاستیکی از برترین و باکیفیت ترین انواع این محصول است . این محصول درجه یک با این که بسیار سبک می باشد ، اما در جلوه جواهرات نقش به خصوصی دارد . در ادامه به قیمت انواع مانکن طلافروشی خواهیم پرداخت.

همچنین از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر از محصولات رزینی و پارچه ای است . به همین خاطر به نسبت سایر دسته های مانکن طلا در بازار پر فروش تر هستند .

  • پارچه ای ( چرمی و مخملی ) :

مانکن های پارچه ای ، ظریف و گران قیمت هستند . این محصول غالبا برای طراحی هایی به سبک کلاسیک و مدرن مناسب می باشند .

این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود . بر همین سبب در بیشتر مواقع ، طراحی ویترین ها با کمک از این محصول انجام می گیرد .

  • رزینی :

مدرن ترین مانکن های بازار از جنس رزینی هستند . این محصولات شفاف ، ترکیبی جالب با طلا و جواهرات به وجود می آورید .

اگر سبک دکوراسیون و زیبایی مجموعه حائز اهمیت است ، جهت نگهداری از جواهرات و طراحی ویترین ها از انواع مانکن های رزینی استفاده کنید .

این محصول با این که شفاف و بسیار ظریف می باشد ، اما ضعیف د ناتوان نیست . به همین خاطر می تواند تحت هر شرایطی از زیبایی و ظرافت محصولات محافظت نمایند . قیمت انواع مانکن طلافروشی را در ادامه شرح خواهیم داد.

قیمت انواع مانکن طلافروشی به جنس محصول بستگی دارد . هر چه در ساخت مانکن ها از تکنولوژی بروزترین استفاده شده باشد ، از ارزش مادی بالاتری بهره مند است .

از این رو امکان خرید انواع این محصول با قیمتی یکسان محال و ناممکن می باشد . مانکن های طلا در مدل هایی همچون ؛ دست ، مچ پا ، کمر ، تنه ، گردن و … روانه بازار می شوند .

مشتریان عزیز می توانند متناسب با نیازشان مدل های مختلف مانکن طلا را در جنس های پلاستیکی ، رزینی و پارچه ای سفارش دهند .

در خرید به قیمت انواع مانکن طلافروشی توجه داشته باشید . حتما نباید در اوایل تاسیس طلافروشی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مانکن ها استفاده کنید .

در ابتدای کار حتی مانکن های دسته دوم نیز کار شما را پیش می برند . بنابراین به خود سخت نگیرید ، تا علاوه بر کسب تجربه ، در حیطه کاری خود نیز پیشرفت کنید .

طبقه بندی انواع مانکن های طلا از نظر جنس :

بر قیمت انواع مانکن طلا چه فاکتور هایی تاثیر دارد ؟

در ادامه مقاله قیمت انواع مانکن طلافروشی ، درباره قیمت محصول و عوامل موثر بر آن توضیح می دهیم . این محصول ، قابلیت صعود یا سقوط مجموعه کاری شما را در بردارد .

اگر به درستی از انواع این محصول استفاده کنید ، قدم به قدم در مسیر و هدف تان نزدیک تر می شوید . شاید به نظر مانکن طلا تنها یک محصول کوچک باشد ، اما در واقع کلید موفقیت شما در حوزه طلافروشی و جواهر سازی است .

بر قیمت انواع مانکن طلافروشی ، عوامل متعددی تاثیر دارد . از مهم ترین ملاک هایی که بر افزایش و کاهش نرخ فروش این محصول در بازار موثر است ، می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • نرخ ارز و دلار :

نرخ ارز و دلار از مهم ترین فاکتور هایی که بر قیمت انواع مانکن طلافروشی تاثیر دارد . در دنیای امروز ما وارد کننده مواد اولیه هستیم . از این رو اگر قیمت دلار به ثبات نرسد ، فعالیت بازار هایی مثل مانکن طلا ، مختل می شود .

  • برند محصول :

اگر مانکن منتخب شما جزو محصولات برند های اصلی بازار باشد ، از ارزش مادی بالایی بهره مند است . البته چنین محصولاتی از نظر کیفیت ، طراحی ، مقاومت و … نیز بهترین هستند .

  • شرایط تولید ( نوع مواد اولیه ) :

کیفیت و قیمت انواع مانکن طلافروشی به شرایط تولید محصول بستگی دارد . در صورتی که کیفیت مانکن بالا باشد ، قیمت محصول نیز متوسط یا گران است .

اگر طالب محصولات اصل و استاندارد هستید ، بایستی هزینه کنید . ( به قول معروف هر چقدر پول دهید ، به همان اندازه آش می خورید . )

قیمت انواع مانکن طلافروشی بیانگر وسع خرید مشتریان است . صنف فروش نباید با تعیین قیمت های بالا ، خرید مردم را محدود سازد . زمانی که مشتری نباشد ، پیشرفتی برای واحد های تولید و فروش نیز اتفاق نمی افتد . بنابراین نباید صنف فروش با یک تصمیم اشتباه در بازار های مصرف تلاطم به وجود آورند .

بر قیمت انواع مانکن طلا چه فاکتور هایی تاثیر دارد ؟

سخن پایانی

مقدم مانکن یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان مانکن طلا در ایران است که فعالیت خود را در فضای مجازی نیز ادامه می دهد . با مراجعه به وب سایت شرکت ، می توانید انواع مانکن ها در کیفیت های بالا سفارش دهید .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون طلافروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =