دکوراسیون ویترین طلا فروشی

دکوراسیون ویترین طلا فروشی

دکوراسیون ویترین طلا فروشی بدون هر گونه اغراقی نقش زیادی در موفقیت و رونق گرفتن کسب و کار شما دارد . در این مقاله با ما همراه شوید تا با جزئیات دکوراسیون ویترین فروشگاه طلا و جواهر بیشتر آشنا شوید ‌.

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: اهمیت ویترین طلا فروشی

ضرورت دکوراسیون ویترین طلا فروشی

ویترین یکی از موثرترین وسایل تبلیغاتی هر فروشگاهی است . بسیاری از مشتریان به این دلیل وارد فروشگاه شما می شوند که کالایی مورد علاقه خود را در ویترین فروشگاه شنا یافته اند .

با رعایت اصول طراحی و دکوراسیون ویترین طلا فروشی رهگذران بلافاصله متوجه محصولات شاخص و زیبای فروشگاه شما می شوند و در می یابند که این فروشگاه محصولات منحصر به فرد ، متمایز و زیبایی را عرضه می کند .

در واقع ویترین طلا فروشی یک تصور کلی از فروشگاه شما را به مشتری می دهد و خریدار در یک نگاه متوجه می شود ، که فروشگاه چه محصولاتی و در چه سطح قیمت و سبکی را ارائه می دهد . به عنوان مثال ، با زدن برچسب وزن یا قیمت حدودی روی محصولات خود ، خریدار بهتر ارزیابی می کند که آیا توان خرید از فروشگاه شما را دارد یا خیر و سپس وارد طلا فروشی شما می شود .

دکوراسیون ویترین طلا فروشی اگر با اصول طراحی و چیدمان اجرا شود ، مزایای بسیاری برای فروشندگان دارد ، در غیر اینصورت نتیجه معکوس خواهد داشت . مهمترین مزایای طراحی و دکوراسیون ویترین فروشگاه طلا و جواهر شامل موارد زیر می شود ؛

  • تبلیغات مستقیماً در محل فروش قرار می گیرد و هیچ چیز مانع از آشنایی مستقیم با محصول و خرید آن نمی شود .
  • در ویترین طلا فروشی اصل محصول ارائه می شود ، این مزیت را برای مشتری دارد که راجع به رنگ ، سایز ، جزئیات واقعی محصول بهتر تصمیم بگیرد .
  • مشتریان بیشتر جذب ویترینی که افراد بسیاری گرد آن جمع شده اند ، خواهند شد و به نوعی نشان دهنده تایید شدن این طلا فروشی از سوی افراد بسیاری می باشد ‌. دکوراسیون ویترین طلا فروشی قادر به جذب نمودن افراد بسیاری به سوی خود است .

 

ضرورت دکوراسیون ویترین طلا فروشی

نحوه طراحی و دکوراسیون ویترین طلا فروشی

دکوراسیون ویترین طلا فروشی جذاب ، زیبا و حرفه ای یک فرآیند پیچیده و چند جانبه است . طراحی و چیدمان ویترین طلا فروشی فراتر از قرار دادن اشیا تزئینی و رنگ بندی آن است . در طراحی ویترین طلا فروشی موارد بسیاری مانند سبک ، جهت گیری فضایی ، نورپردازی ، شاخص کردن محصولات ، متریال ، تزئینات غیر معمول نه در حد افراط ، بسیار مهم است .

در زمان چیدمان ویترین طلا فروشی باید به همه موارد از ترند های جهانی گرفته تا سبک خاص فروشگاه خود دقت کنید ‌. یک ویترین مدرن طلا فروشی باید در کنار پیروی از مد های جهانی از خلاقیت و نوآوری های مخصوص به خود بهره بگیرد ، تا تمام رهگذران را مجذوب خود کند .

هر دکوراسیون ویترین طلا فروشی که با تفکر و خلاقیت طراحی شده است ، حاوی پیامی به مشتریان خود است . مشتریان با دریافت پیام ها جذب فروشگاه شما خواهند شد و تصمیم به خرید می گیرند . با طراحی ویترین بدون اینکه مجبور به چاپ کارت ویزیت ، تبلیغات رسانه ای و … باشید ، مشتریان را به سوی خود می کشانید .

نحوه طراحی و دکوراسیون ویترین طلا فروشی

اصول دکوراسیون ویترین طلافروشی

دکوراسیون ویترین طلا فروشی نه تنها باید بر جنبه زیبایی شناختی باشد ، بلکه باید بر پایه دانش و اصول طراحی باشد . تعداد زیاد طلا ها ، ناهماهنگی های سبک یا رنگ مواردی هستند که کمتر مشتری بالقوه را تحت تأثیر قرار می دهد و در نتیجه حتی آنها را از ورود با فروشگاه شما منصرف کند . در این بخش شما را با اصول چیدمان ویترین طلا فروشی آشنا می کنیم ؛

 

  • روشن کردن هدف : در واقع بدون داشتن هدفی روشن ، دکوراسیون ویترین با شکست روبرو می شود . صرف نظر از اینکه فروشگاه شما یک فروشگاه جواهر با برندی مشخص است یا فروشگاهی متفرقه است ، باید در زمان چیدمان ویترین یک هدف داشته باشید .

قرار است مشتریان شما خانم های مدرنی باشند که طلا جز اکسسوری های روزانه آنهاست یا اینکه مخاطبان تان طلا را فقط برای پس انداز خریداری می کنند ؟ ویترین شما این پیام ها را به مشتری می رساند .

  • استفاده از رنگ متناسب : دکوراسیون ویترین طلا فروشی باید یک کل منسجم و کاملا مکمل ایجاد کند . رنگ های نامناسب یکی از رایج ترین اشتباهاتی است ، که متاسفانه زیاد با آن روبرو می شویم . با اینکه رنگ های متنوع توجه مشتری را به سوی خود جلب می کند ، اما باعث سردرگمی و کلافگی او از تماشای ویترین خواهد شد .
  • رعایت اعتدال : آنچه که ویترین های زیبا ، منحصر به فرد و جذاب را از ویترین های پر زرق و برق و شلوغ متمایز می کند ، اعتدال است . یکی از اشتباهات رایج در چیدن ویترین طلا فروشی ، نمایش بیش از حد طلا و جواهرات است .

در واقع با رعایت فاصله مناسب بین مانکن ها و قطعات طلا ، اطلاعات هر محصول و جزئیات آن بیشتر قابل مشاهده خواهد بود ؛ از این رو کارآمد تر از یک ویترین شلوغ که هیچ چیز قابل تشخیص نیست ، می باشد .

  • نورپردازی ویترین : نورپردازی در دکوراسیون ویترین طلا فروشی شما تاثیر زیادی دارد ، البته این مطلب به این مفهوم نیست که ویترین خود را پر از نورهای شدید و مستقیم کنید ؛ زیرا این امر باعث خستگی چشم مشتری و عدم دیدن جزئیات محصولات می شود .

رنگ نور را باید متناسب با رنگ جواهرات خود انتخاب کنید . چندین منبع نور ملایم که به طور مایل بر طلا و جواهرات می تابند ، ایده آل ترین نور پردازی است، که در کنار رنگ و جلای بخشیدن به قطعات طلا ، جزئیات آن را به خوبی نشان می دهد .

 

اصول دکوراسیون ویترین طلافروشی

سخن پایانی

مقاله دکوراسیون ویترین طلا فروشی توسط تیم طراحی و تولید مقدم مانکن نگاشته شده است . شرکت مقدم مانکن از تولید کنندگان انواع وسایل تزئینی و ضروری ویترین طلا فروشی مانند مانکن ، استند ، پایه ، سینی و … است . .برای خرید محصولات این شرکت به فروشگاه آنلاین مقدم مانکن مراجعه کنید ‌.

 بیشتر بخوانید: ویترین طلا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + ده =