هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر

هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر

هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است . به نمایش گذاشتن طلا به نکات مختلفی وابسته است ، تا جذابیت طلا و جواهر به خوبی حفظ گردد و توجه مشتریان را جلب نماید . یکی از این نکات تطابق و هماهنگی رنگ های مانکن و جواهرات است .

با توجه به این که هر طلا دارای رنگ بخصوصی است و یا نگین های خاصی درون آن بکار رفته شده است ، می بایست به رنگ مانکن دقت نماییم . در این مقاله اطلاعات بیشتری را در رابطه با این موضوع در اختیارتان قرار خواهیم داد ، پس لطفا با ما همراه گردید .

شما می توانید برای سفارش ویترین طلا یا دکور طلا با شماره 09121391807 تماس حاصل نمایید.

چرا باید رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر هماهنگ باشد ؟

دلایل زیادی وجود داشته ، که نیاز به هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر را ثابت می کند . به موارد زیر توجه کنید ؛

  1. ارتباط بین طلا و جواهرات : طلا و جواهرات به عنوان یکی از نمادهای ثروت و زیبایی معروف هستند . هماهنگی رنگ مانکن طلا با جواهرات ، احساس هماهنگی و تناسب را به مشتری منتقل می کند و یک تجربه خرید خاص و حس خوبی را برای او به ارمغان می آورد .
  2. نمایش بهتر جواهرات : هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ طلا و جواهرات ، باعث می شود که جواهرات بهتر در مغازه نمایش داده شوند و جلب توجه مشتریان راحت تر صورت بگیرد . رنگ طلا باعث برجسته شدن جواهر و افزایش زیبایی و جذابیت آن می گردد .
  3. ایجاد حس اعتبار : هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر ، یک حس خاص مملو از اعتبار را به مشتریان القا می کند . وقتی می بینند که محصولات روی مانکن ها با توجه به جزئیات روی آنها طراحی و نمایش داده شده است ، مشتریان نسبت به کیفیت جواهرات و ارزش آن ها اطمینان خواهند نمود ‌.
  4. افزایش فروش : هماهنگی رنگ مانکن طلا با طلا و جواهرات می تواند به افزایش فروش کمک کند . زمانی که مشتریان محصول را روی مانکن مشاهده می کنند و نظم و ارتباط در رنگ بین آن ، دید مشتریان را برای خرید تحت تاثیر قرار می دهد و عملکرد فروش را بهبود می بخشد .
  5. ارتباط با ضمیر ناخودآگاه مشتری : رنگ طلا به طور ناخودآگاه حس ثروت و لذت را در ذهن مردم تداعی می کند . در صورتی که رنگ مانکن طلا خیلی با دقت انتخاب شود و شاهد هماهنگی زیادی میان رنگ آن دو باشیم ، کشش جواهرات بیشتر شده و به بهترین نحو ممکن مشتریان را مجذوب خواهد کرد .

هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر یک نکته مهم و خاص بوده ، که عملکرد طلا فروشی و میزان فروش را تحت تاثیر خود قرار می دهد و بایستی با دقت فراوان رنگ ها را انتخاب نمود ‌.

چرا باید رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر هماهنگ باشد ؟

برای جواهرات زینتی مختلف باید به سراغ چه رنگی برای مانکن رفت ؟

هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر می تواند به یک امتیاز بسیار مثبت برای طلا فروشی تبدیل شود ‌. با توجه به این که جواهرات زینتی مختلفی وجود دارد ، که هر کدام رنگ متفاوتی دارند ، رنگ مانکن طلا در جلوه و اثر گذاری این محصولات اثر گذار است .

موارد زیر راهنمایی برای انتخاب صحیح رنگ مانکن طلا برای جواهرات زینتی هستند ؛

  1. مشکی : رنگ مشکی با رنگ طلا و جواهرات هماهنگی زیاد و صد البته زیبایی دارد . جواهرات با رنگ های متنوعی همچون ؛ یشم ، زمرد ، الماس ، فیروزه ، برلیان ، شرف الشمس و .‌‌.. را می توان با این رنگ مانکن تطبیق داد .
  2. خاکستری : رنگ خاکستری برای مانکن با طلای سفید هماهنگ خواهد شد . جواهراتی با رنگ پریده مانند الماس ، عقیق ، یاقوت قرمز و… اگر روی مانکن خاکستری قرار بگیرند ، جلوه ای زیبا خواهند داشت .
  3. زرشکی : رنگ زرشکی با رنگ طلا و جواهرات متعدد همخوانی دارد ، در بسیاری از طلا فروشی ها دیده می شود ، که رنگ مانکن طلا زرشکی است ، حتی رنگ بسیاری از جعبه جواهرات نیز زرشکی است . این رنگ پتانسیل زیادی داشته و با جواهرات زینتی متعدد سازگار است ‌‌.
  4. نقره ای : برای هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر ، می توانید به سراغ نقره ای نیز بروید . رنگ نقره ای با رنگ هر دو طلای سفید و طلای زرد همخوانی دارد . جواهراتی با رنگ متعدد را می توان با مانکن نقره ای ترکیب کرد .
  5. طلایی : رنگ طلایی با رنگ خاکستری و کرم به خوبی هماهنگ است . جواهراتی با رنگ های نفیس مانند الماس ، زمرد ، لاپیس لازولی ، یاقوت زرد و یاقوت سبز را می توان با این رنگ مانکن هماهنگ نمود .
  6. سفید : رنگ سفید با رنگ طلای زرد همخوانی شدیدی دارد . برای این نوع مانکن باید به سراغ طلا های پر رنگ و جواهراتی رفت ، که رنگشان جیغ است ، را می توان با این مانکن ها هماهنگ نمود ‌.

همچنین ، برای حصول هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر، می توان از ترکیبات رنگی مختلفی مانند مشکی و طلایی ، زرشکی و خاکستری یا حتی نقره ای ، سفید و کرم بهره جست .

بیشتر بخوانید: سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی

تکنیک های مهم در انتخاب رنگ مانکن طلا

برای هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر بایستی به تکنیک های متعددی توجه داشت ، چرا که اثر گذاری جواهرات را چندین برابر می کند . به موارد زیر دقت کنید ؛

  1. تعیین رنگ پوست : اولین گام برای انتخاب رنگ مناسب مانکن طلا ، تعیین رنگ پوست است . رنگ پوست ( سرد و گرم ) می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ مناسب باشد .
  2. مطابقت با نوع جواهرات : رنگ مناسب مانکن طلا باید با نوع جواهراتی که قصد استفاده از آنها را دارید ، هماهنگ باشد . برای مثال ، طلاهای زرد به خوبی با جواهرات گرم تر مانند سنگ های قرمز ، زرد و بنفش هماهنگ می شوند و طلاهای سفید با جواهرات سردتر مانند الماس ، زمرد و لاپیز لازولی ترکیب می شوند . رنگ مانکن طلا بایستی بستری خاص و منحصر به فرد برای نمایش این جواهرات باشد ‌.
  3. دکوراسیون داخلی طلا فروشی : درست است که هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر اهمیت بیشتری نسبت به فاکتور های دیگر دارد ، اما نباید با دکوراسیون داخلی طلا فروشی ناهماهنگ باشد .
  4. استفاده از چند رنگ برای مانکن طلا : توجه داشته باشید ، که ترکیبی از مانکن های طلا با رنگ های مختلف به جذابیت فضای داخلی طلا فروشی کمک می کند . به جای استفاده از یک رنگ خاص ، به سراغ ترکیب رنگ ها بروید ، که علاوه بر هماهنگی هیچ گونه تداخلی با آیتم های دیگر طلا فروشی ندارند .

برای افزایش هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر باید نکات متعدد را مد نظر قرار دهید و به تکنیک های مذکور توجه نمایید .

 

تکنیک های مهم در انتخاب رنگ مانکن طلا

کلام آخر

هماهنگی رنگ مانکن طلا با رنگ جواهر برای فروشگاه طلا اهمیت خاصی دارد ، مشتریان به ظاهر طلا فروشی و ویترین توجه زیادی می کنند ، اگر ظاهر این فضا مطلوب نباشد ، کمتر برای خرید به آن جا مراجعه می کنند ‌.

برای خرید مانکن های زیبا و در رنگ های مختلف مجموعه مقدم مانکن بهترین گزینه است . این مجموعه زیباترین و بهترین مانکن ها را در اختیارتان قرار خواهد داد .

بیشتر بخوانید: جواهر سازی چیست ؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =