سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی

سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی

در مقاله پیش رو به بررسی سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی می پردازیم . اگر شما نیز به دنبال یک سبک شیک و منحصر به فرد برای تزئین فروشگاه خود هستید و در انتخاب سبک ها سر در گم شده اید ، در این مقاله با ما همراه شوید تا با انواع سبک دکوراسیون جواهر فروشی و نحوه اجرای آنها آشنا شوید .

‌برای سفارش انواع ویترین طلا می توانید با شماره ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ تماس حاصل نمایید.

سبک کلاسیک

سبک کلاسیک از سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی است ، که هیچ وقت قدیمی و از مد افتاده نمی شود . همانگونه که از نام آن پیداست ، این سبک نشان از قدمت داشته و عناصر و المان های آن در هر فرهنگی متفاوت می باشد . در کشور ما به سبک کلاسیک ، سنتی گفته می شود .

در این مقاله ما به مفهوم جهانی سبک کلاسیک می پردازیم . سبک کلاسیک با رنگ های محدود اغلب در طیف قهوه ای تا خاکستری ، نقوش و تجهیزات رئال و غیر انتزاعی خود را نشان می دهد .

در این سبک چراغ ها ، تزئینات دیوار ، تندیس ها و هر شی دیگری با شکوه ، شیک و پر نقش و نگار است . سبک کلاسیک را می توان هم در نما و هم در فضای داخلی جواهر فروشی اجرا کرد .

نمای جواهر فروشی در سبک کلاسیک ، با رنگ های خنثی تزئین و روی یک عنصر مانند ایوان یا آستانه فروشگاه تمرکز دارد . در فضای داخلی نیز از عناصر چوبی با طرح های کلاسیک بهره گرفته می شود ‌. با یاد داشته باشید ، که در استفاده از یک طرح و رنگ نباید زیاده روی کنید ؛ زیرا سبک کلاسیک بر اعتدال تمرکز دارد .‌

سبک کلاسیک
سبک انگلیسی

از دیگر سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی ، سبک انگلیسی است . طراحی داخلی فروشگاه جواهر با این سبک نیاز به ترکیبی از تجهیزات ظریف و انتخاب مناسب لوازم مکمل دارد . معمولاً تجهیزات اصلی این سبک از چوب طبیعی است که با لوازمی از جنس کتان و پنبه ست می شود .

سبک انگلیسی با اینکه بسیار تجملی و لوکس به نظر می آید ، اما با عناصر تزئینی زیاد و شلوغی کنار نمی آید . تمام وسایل در این سبک باید با دقت بالا و سختگیری زیاد انتخاب شود . اغلب برای تزئین دیوار های بیرونی در سبک انگلیسی از طیف رنگی سرد و خنثی استفاده می شود .

سبک انگلیسی در طراحی داخلی خود را با مبلمان چرمی ، پیشخوان های چوبی تزئین شده نشان می دهد . در اجرای این سبک هیچ گاه هارمونی عناصر تزئینی و کاربردی را از یاد نبرید ، تا یکی از بهترین سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی را در فروشگاه خود اجرا کنید .

 

سبک انگلیسی

سبک مدرن

از سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی که این روزها بسیار باب و محبوب شده است ، سبک مدرن نام دارد . این سبک در نقطه مقابل سبک کلاسیک قرار دارد ، که به جای استفاده از متریال طبیعی از استیل ، شیشه و دیگر متریال نوین بهره می گیرد .

در این سبک رنگ های روشن و خنثی در کنار هم به کار گرفته می شوند . نمای جواهر فروشی با سبک مدرن تا حدی با خطوط انتزاعی و خشن از سایر سبک ها متمایز می شود . در واقع اینجا خبری از ظرافت و نقش و نگارهای رمانتیک نیست .

در این سبک همه چیز واضح ، ساده و قابل درک است ؛ بنابراین از نظر زیبایی شناسی بسیار دلپذیر است . برای دکوراسیون فضای داخلی از وسایل پیشرفته با طراحی ساده ، نورپردازی مدرن و سطوح براق استفاده می کنند .

با به کارگیری این عوامل به همین سادگی یکی از سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی را در جواهر فروشی خود اجرا کنید .

سبک مینیمالیسم

سبک مینیمالیسم از سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی می باشد ، که این روزها بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است . این سبک اغلب با سبک مدرن اشتباه گرفته‌ می شود ، اما در کنار شباهت ها ، تفاوت های زیادی با هم دارند .

تفادت اصلی سبک مینیمالیسم با مدرن این است که باید تجهیزات ایده آل با این سبک را انتخاب کنید . در سبک مینیمالیسم از وسایل کم و ضروری اما با کیفیت و درجه یک استفاده می شود .

طراحی مینیمالیستی ظاهر یک جعبه جواهرات گرانبها را به فروشگاه می دهد و این شکوه و زیبایی فقط با استفاده از عناصر ساده و محدود ولی با کیفیت به دست می آید .

نمای فروشگاه جواهر با سبک مینیمالیسم ساده و بدون هر گونه تبلیغات پر زرق و برق و نورانی ، گچ بری های پر نقش و نگار و … است . طراحی داخلی مینیمالیستی در عین سادگی ، نسبتاً گران قیمت است . در طراحی مینیمالیسم باید پیشخوان، قفسه ها ، ویترین و ..‌ از متریال درجه یک انتخاب شوند .

دیوارها رنگی ساده و آرام بخشی دارند . در طراحی داخلی این سبک خبری از تابلوها و اشیا تزئینی نیست . فقط تصاویری از ست جواهرات ، تبلیغات یا محصولات جدید کافی است .‌

با توجه به مطالب گفته شده ، بدون شک سبک مینیمالیسم از بهترين سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی است ، که روز به روز بر محبوبیت آن افزوده می گردد .

سبک مینیمالیسم

سخن پایانی

در این مقاله از گروه طراحی و تولید مقدم مانکن ، سعی نمودیم شما را با سبک های شیک دکوراسیون جواهر فروشی آشنا کنیم . شرکت مقدم مانکن انواع عناصر تزئینی و کاربردی جواهر و طلا فروشی را در سبک های مختلف و با متریال درجه یک تولید می کند .

این شرکت تمام محصولات خود را بدون دخالت واسطه و به صورت کلی و جزیی با قیمت مناسب به اقصی نقاط ایران عرضه می دارد . برای خرید محصولات این شرکت به سایت مقدم مانکن مراجعه نمایید .

 بیشتر بخوانید: روانشناسی رنگ در انتخاب جواهرات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شش =