نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی

نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی

در هنگام طراحی و یا تعمیر این گالری ها ، توجه به نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی بسیار حائز اهمیت است . زیرا ، هر دو مقوله طراحی و بازسازی گالری‌های طلافروشی با سایر گالری‌ها و فروشگاه‌ها بسیار متفاوت است . به همین دلیل در این مطلب به بررسی برخی از این نکات کاربردی خواهیم پرداخت .

گالری‌های طلا فروشی فروشگاه های بسیار مهم بازار و پاساژهای لوکس به شمار می‌روند . روزانه افراد بسیار زیادی در کلیه گالری‌های طلا فروشی مشغول خرید و فروش هستند . اهمیت طراحی و بازسازی فضای داخلی و همچنین ، بیرونی گالری‌های طلافروشی بر کسی پوشیده نیست .

 

اهمیت طراحی داخلی برای گالری های طلا فروشی

 

طراحی فضای داخلی و حتی بیرونی برای یک گالری طلا فروشی با طراحی‌ سایر فروشگاه‌ها کاملاً متفاوت است . یک طراح فضای گالری طلا فروشی حتماً باید به این نکته واقف باشد و نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی را ، به طور کامل و اصولی مد نظر قرار دهد .

یک طراح گالری طلا فروشی علاوه بر پرداختن به اموری مانند زیبایی شناختی ، جلوه‌های داخلی دکوراسیون ، نورپردازی و غیره بایستی به یک نکته اساسی دیگر نیز ، دقت نماید . از آنجایی که ، مغازه طلا فروشی دارای اجناس بسیار گران قیمتی است ، یک طراح باید فاکتور امنیت را ، نیز در طراحی خود مد نظر قرار دهد .

در هنگام پرداختن به طراحی گالری طلا فروشی ضمن رعایت زیبایی طرح داخلی ، طرح باید به گونه ای باشد که ، طلاها و سایر جواهرات را ، از دسترس مشتریان دور نگه دارد . طراحی دکوراسیون برای یک پروژه طلا فروشی یکی از سخت‌ترین طراحی‌هاست و نیازمند رعایت نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی است .

 

بازسازی کف گالری طلا فروشی

 

یکی از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی ، دقت در بازسازی و تعمیر کف گالری می‌باشد . کف گالری برای برخی از طلا فروشان اهمیت چندانی ندارد و همواره در بازسازی و تعمیرات دقت و هزینه کافی را ، برای بازسازی کف گالری خرج نمی‌کنند .

یکی از ارکان اصلی در طراحی و یا بازسازی گالری‌های طلافروشی کف گالری می‌باشد . برای بازسازی و یا تعمیر کف گالری می‌توانید از الگوها و طرح‌های هندسی ، طرح‌های مورب ، پارکت‌های شیک و نفیس و یا سرامیک های مجلل استفاده کنید .

بازسازی کف گالری از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی به شمار می رود . زیرا ، اولین بخش از گالری که ، هنگام ورود مشتری به چشم وی می‌خورد کف گالری است . با بازسازی و رسیدگی به کف گالری می‌توان یک گالری بسیار شیک و مدرن را ، در معرض دید مشتری قرار داد .

بیشتر بخوانید: ویترین طلای کودک

بازسازی و طراحی ویترین طلا فروشی

 

بازسازی و طراحی ویترین از سایر نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی به شمار می رود . ویترین یک گالری را ، می توان به عنوان قطب اصلی آن گالری به شمار آورد . بنابراین ، طراحی و یا بازسازی این قسمت از گالری کاری بسیار ضروری و حیاتی است .

ویترین یک گالری طلا فروشی علاوه بر داشتن امنیت لازم ، باید دسترسی فروشنده به طلاهای مغازه را ، آسان کند . ضمن این که ، قطعات طلا را از دسترس مشتریان دور نگه دارد . زیبایی و جلوه خاص ویترین نیز ، بایستی در طراحی مد نظر گرفته شود .

طراحی و بازسازی ویترین طلا فروشی باید زیر نظر طراحان خبره و با سابقه صورت بگیرد . در این صورت طراحان می‌توانند با در نظر گرفتن فضای داخلی مغازه اقدام به بازسازی و یا طراحی ویترین فروشگاه نمایند . طراحان خبره علاوه بر ، پرداختن به جنبه زیبایی و جلوه ویترین ، نکات امنیتی ویترین را ، نیز مد نظر قرار می‌دهند .

 

بازسازی و طراحی ویترین طلا فروشی

به کار گیری نورپردازی در طراحی گالری

 

نورپردازی از دیگر نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی است و بایستی به آن دقت لازم مبذول شود . طراحان به هنگام طراحی تمامی فروشگاه‌ها و به خصوص گالری‌های طلا و جواهر فروشی ، از نورپردازی استفاده می‌نمایند . پرداختن به نورپردازی مدرن یکی از کلیدهای موفقیت در طراحی و همچنین بازسازی گالری است .

به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از نورپردازی می‌توانید از ایده‌های بسیار ناب و خلاقانه استفاده نمایید . برای مثال ، به کارگیری نورپردازی نقطه‌ای در یک گالری طلا فروشی می‌تواند بسیار ایده منحصر به فردی باشد . به وسیله نورپردازی نقطه‌ای می‌توان بر جلوه‌های خاص قطعات طلا و جواهرات تمرکز کرد .

استفاده از نورپردازی نقطه‌ای به این صورت می‌باشد که ، نورنقطه ای را ، در مجاورت قطعات طلا و یا جواهرات قرار داده می دهند تا ، به این ترتیب با استفاده از بازتابش نور بر روی آن قطعه توجه مشتری را ، به سمت آن قطعه طلا جلب بنمایند .

دقت و به کار گیری تمامی اصول و قواعد در طراحی طلا فروشی می تواند شما را ، در دریافت نتیجه ای تک و منحصر به فرد یاری دهد . دقت به تمامی جزئیات از درب و کف گالری ، دیوارها ،ویترین‌ها جزو نکات بسیار حائز اهمیت و حیاتی در طراحی و حتی بازسازی گالری طلا فروشی به شمار می‌روند .

 

یافتن ایده برای بازسازی گالری طلا فروشی

 

به عنوان یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی ، می توان به مشاهده و مشاوره اشاره کرد . قبل از اقدام به بازسازی گالری طلا فروشی خود ، می‌توانید از گالری‌های آنتیک و منحصر به فرد دیدن کنید و حتی از صاحبان آن گالری‌ها مشاوره دریافت نمایید .

پس از آن ایده های تک و ناب را ، برای خود یادداشت برداری نمایید . همچنین ، می‌توانید از یک و یا ترکیبی از چند ایده جالب و مفید برای بازسازی گالری خود استفاده کنید . همواره سعی کنید تلفیقی از دو یا چند ایده بسیار جذاب را ، برای بازسازی گالری خود استفاده کنید . به این صورت بر جذابیت گالری شما افزوده می شود .

یافتن ایده برای بازسازی گالری طلا فروشی

 

کلام پایانی

 

نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی بسیار گسترده و وسیع می‌باشند . شما می‌توانید برای راحتی کار خود و همچنین ، دست یافتن به یک گالری بازسازی شده و یا طرحی بسیار ایده‌آل و ناب از کارشناسان خبره و با سابقه در این زمینه مشاوره کسب نمایید .

مقدم مانکن یکی از مجموعه‌های بسیار معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع مانکن‌های طلا و همچنین ، طراحی دکوراسیون داخلی گالری‌های طلا فروشی می‌باشد . جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ، بهره‌مندی از کاتالوگ نمونه کارهای این مجموعه بی نظیر می‌توانید به وبسایت مقدم مانکن مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: نمای بیرونی مغازه طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =