نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی

نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی

در هنگام طراحی و یا تعمیر این گالری ها ، توجه به نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی بسیار حائز اهمیت است . زیرا ، هر دو مقوله طراحی و بازسازی گالری‌های طلافروشی با سایر گالری‌ها و فروشگاه‌ها بسیار متفاوت است . به همین دلیل در این مطلب به بررسی برخی از این نکات کاربردی خواهیم پرداخت .

گالری‌های طلا فروشی فروشگاه های بسیار مهم بازار و پاساژهای لوکس به شمار می‌روند . روزانه افراد بسیار زیادی در کلیه گالری‌های طلا فروشی مشغول خرید و فروش هستند . اهمیت طراحی و بازسازی فضای داخلی و همچنین ، بیرونی گالری‌های طلافروشی بر کسی پوشیده نیست .

 

اهمیت طراحی داخلی برای گالری های طلا فروشی

 

طراحی فضای داخلی و حتی بیرونی برای یک گالری طلا فروشی با طراحی‌ سایر فروشگاه‌ها کاملاً متفاوت است . یک طراح فضای گالری طلا فروشی حتماً باید به این نکته واقف باشد و نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی را ، به طور کامل و اصولی مد نظر قرار دهد .

یک طراح گالری طلا فروشی علاوه بر پرداختن به اموری مانند زیبایی شناختی ، جلوه‌های داخلی دکوراسیون ، نورپردازی و غیره بایستی به یک نکته اساسی دیگر نیز ، دقت نماید . از آنجایی که ، مغازه طلا فروشی دارای اجناس بسیار گران قیمتی است ، یک طراح باید فاکتور امنیت را ، نیز در طراحی خود مد نظر قرار دهد .

در هنگام پرداختن به طراحی گالری طلا فروشی ضمن رعایت زیبایی طرح داخلی ، طرح باید به گونه ای باشد که ، طلاها و سایر جواهرات را ، از دسترس مشتریان دور نگه دارد . طراحی دکوراسیون برای یک پروژه طلا فروشی یکی از سخت‌ترین طراحی‌هاست و نیازمند رعایت نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی است .

 

بازسازی کف گالری طلا فروشی

 

یکی از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی ، دقت در بازسازی و تعمیر کف گالری می‌باشد . کف گالری برای برخی از طلا فروشان اهمیت چندانی ندارد و همواره در بازسازی و تعمیرات دقت و هزینه کافی را ، برای بازسازی کف گالری خرج نمی‌کنند .

یکی از ارکان اصلی در طراحی و یا بازسازی گالری‌های طلافروشی کف گالری می‌باشد . برای بازسازی و یا تعمیر کف گالری می‌توانید از الگوها و طرح‌های هندسی ، طرح‌های مورب ، پارکت‌های شیک و نفیس و یا سرامیک های مجلل استفاده کنید .

بازسازی کف گالری از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی به شمار می رود . زیرا ، اولین بخش از گالری که ، هنگام ورود مشتری به چشم وی می‌خورد کف گالری است . با بازسازی و رسیدگی به کف گالری می‌توان یک گالری بسیار شیک و مدرن را ، در معرض دید مشتری قرار داد .

بیشتر بخوانید: ویترین طلای کودک

بازسازی و طراحی ویترین طلا فروشی

 

بازسازی و طراحی ویترین از سایر نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی به شمار می رود . ویترین یک گالری را ، می توان به عنوان قطب اصلی آن گالری به شمار آورد . بنابراین ، طراحی و یا بازسازی این قسمت از گالری کاری بسیار ضروری و حیاتی است .

ویترین یک گالری طلا فروشی علاوه بر داشتن امنیت لازم ، باید دسترسی فروشنده به طلاهای مغازه را ، آسان کند . ضمن این که ، قطعات طلا را از دسترس مشتریان دور نگه دارد . زیبایی و جلوه خاص ویترین نیز ، بایستی در طراحی مد نظر گرفته شود .

طراحی و بازسازی ویترین طلا فروشی باید زیر نظر طراحان خبره و با سابقه صورت بگیرد . در این صورت طراحان می‌توانند با در نظر گرفتن فضای داخلی مغازه اقدام به بازسازی و یا طراحی ویترین فروشگاه نمایند . طراحان خبره علاوه بر ، پرداختن به جنبه زیبایی و جلوه ویترین ، نکات امنیتی ویترین را ، نیز مد نظر قرار می‌دهند که در ادامه به آن میپردازیم:

نصب دوربین های امنیتی

یکی از ابزار مهم برای امنیت اماکن و استفاده از سیستم 24 ساعته کنترل امنیت نصب دوربین های امنیتی می باشد.

یکی از عامل های باز دارنده فروشگاه ها دوربین های امنیتی می باشند که در زمان دکوراسیون طلا فروشی طراحان  باید مناسب ترین مکان را برای نصب آنها درنظر بگیرند.

همچنین افراد متخصص می تواند این دوربین ها را برای ضبط به تلفن همراه یا کامپیوتر شما متصل کنند.

 

بازسازی و طراحی ویترین طلا فروشی

به کار گیری نورپردازی در طراحی گالری

 

نورپردازی از دیگر نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی است و بایستی به آن دقت لازم مبذول شود . طراحان به هنگام طراحی تمامی فروشگاه‌ها و به خصوص گالری‌های طلا و جواهر فروشی ، از نورپردازی استفاده می‌نمایند . پرداختن به نورپردازی مدرن یکی از کلیدهای موفقیت در طراحی و همچنین بازسازی گالری است .

به یاد داشته باشید که در هنگام استفاده از نورپردازی می‌توانید از ایده‌های بسیار ناب و خلاقانه استفاده نمایید . برای مثال ، به کارگیری نورپردازی نقطه‌ای در یک گالری طلا فروشی می‌تواند بسیار ایده منحصر به فردی باشد . به وسیله نورپردازی نقطه‌ای می‌توان بر جلوه‌های خاص قطعات طلا و جواهرات تمرکز کرد .

استفاده از نورپردازی نقطه‌ای به این صورت می‌باشد که ، نورنقطه ای را ، در مجاورت قطعات طلا و یا جواهرات قرار داده می دهند تا ، به این ترتیب با استفاده از بازتابش نور بر روی آن قطعه توجه مشتری را ، به سمت آن قطعه طلا جلب بنمایند .

دقت و به کار گیری تمامی اصول و قواعد در طراحی طلا فروشی می تواند شما را ، در دریافت نتیجه ای تک و منحصر به فرد یاری دهد . دقت به تمامی جزئیات از درب و کف گالری ، دیوارها ،ویترین‌ها جزو نکات بسیار حائز اهمیت و حیاتی در طراحی و حتی بازسازی گالری طلا فروشی به شمار می‌روند .

 

یافتن ایده برای بازسازی گالری طلا فروشی

 

به عنوان یکی دیگر از نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی ، می توان به مشاهده و مشاوره اشاره کرد . قبل از اقدام به بازسازی گالری طلا فروشی خود ، می‌توانید از گالری‌های آنتیک و منحصر به فرد دیدن کنید و حتی از صاحبان آن گالری‌ها مشاوره دریافت نمایید .

پس از آن ایده های تک و ناب را ، برای خود یادداشت برداری نمایید . همچنین ، می‌توانید از یک و یا ترکیبی از چند ایده جالب و مفید برای بازسازی گالری خود استفاده کنید . همواره سعی کنید تلفیقی از دو یا چند ایده بسیار جذاب را ، برای بازسازی گالری خود استفاده کنید . به این صورت بر جذابیت گالری شما افزوده می شود .

یافتن ایده برای بازسازی گالری طلا فروشی

 

کلام پایانی

 

نکات مهم در طراحی و بازسازی طلا فروشی بسیار گسترده و وسیع می‌باشند . شما می‌توانید برای راحتی کار خود و همچنین ، دست یافتن به یک گالری بازسازی شده و یا طرحی بسیار ایده‌آل و ناب از کارشناسان خبره و با سابقه در این زمینه مشاوره کسب نمایید .

مقدم مانکن یکی از مجموعه‌های بسیار معتبر در زمینه طراحی و تولید انواع مانکن‌های طلا و همچنین ، طراحی دکوراسیون داخلی گالری‌های طلا فروشی می‌باشد . جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر و همچنین ، بهره‌مندی از کاتالوگ نمونه کارهای این مجموعه بی نظیر می‌توانید به وبسایت مقدم مانکن مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: نمای بیرونی مغازه طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =