مانکن کف چین طلا فروشی

مانکن کف چین طلا فروشی

مانکن کف چین طلا فروشی یکی از وسایل ضروری در ویترین فروشگاه های طلا و جواهرات است ، که به کمک آن می توان در کنار نظم بخشیدن به محصولات ، ویترینی منحصر به فرد و شیک ایجاد کرد . در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با این مانکن محبوب بیشتر آشنا شوید .

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون ویترین طلا فروشی

اهمیت مانکن کف چین طلا فروشی

در نخستین بخش از این مقاله در مورد اهمیت و ضروریت این نوع مانکن صحبت خواهیم کرد . همانگونه که همه ما می دانیم هدف از خرید و استفاده از مانکن ها در ویترین این است ، که محصولات خود را زیباتر و واضح تر از آنچه هست به نمایش بگذاریم .

با قرار دادن یک زنجیر طلا روی یک مانکن ، مشتری به سرعت اطلاعاتی در مورد بلندی ، تن پوش ، ضخامت ، جزئیات و … را در می یابد و در صورتی که متناسب با نیازهایش باشد ، فورا تصمیم به خرید آن را می گیرد .

از سوی دیگر مانکن طلا فروشی که در کف چین ویترین قرار می گیرد ، جلوه زیبایی به ویترین شما می بخشد ، که هر رهگذری را وسوسه می کند ، دقایقی را به تماشای ویترین شما مشغول شود ، سپس فروشگاه شما را به خاطر بسپارد یا اینکه برای خرید وارد طلا فروشی شما شود .

در واقع مانکن کف چین طلا فروشی با وجود طراحی ساده و قیمت ارزان نقش زیادی در بازاریابی محصولات و رونق کسب و کار شما دارد .

برای چیدمان و طراحی ویترینی جذاب ، متمایز و مشتری پسند به کمک مانکن های طلا ، حتما دیگر مقالات سایت ما با موضوع طراحی و دکوراسیون ویترین طلافروشی را مطالعه کنید ، تا مانکن های طلا فروشی را به درستی انتخاب کنید و در کنار دیگر عناصر قرار دهید ، تا به هدف خود از دکوراسیون ویترین یعنی رونق رفتن کسب و کارتان برسید ‌.

 اهمیت مانکن کف چین طلا فروشی

کاربرد مانکن کف چین طلا فروشی

همانگونه که در مطالب بالا نیز اشاره نمودیم این نوع مانکن در ویترین مغازه ها و روی کف چین ویترین به کار گرفته می شود . مانکن طلا از المان های اصلی است ، که نقش زیادی در دکوراسیون ویترین و بازار یابی محصولات شما دارد .

مانکن مهمترین عنصر در ویترین است ، که اگر به درستی انتخاب شود و با طلا و جواهرات ارائه شده ، سبک دکوراسیون ، رنگ و … هارمونی داشته باشد ، جلوه ای خیره کننده ، منحصر به فرد و زیبا به فروشگاه شما می بخشد .

در واقع مانکن طلا فروشی منعکس کننده محصولات و شخصیت شماست . مشتری پیش از اینکه جزئیات قطعات طلا را ببیند ، جذب مانکن های طلای ویترین شده است !

مانکن کف چین طلا فروشی با دو هدف نظم بخشیدن و مرتب نمودن ویترین طلا فروشی و طراحی ویترین به کار گرفته می شود . از مانکن های طلا فروشی در فروشگاه های جواهرات و بدلیجات نیز بهره گرفته می شود . روی این محصولات انواع آویز ، ست ، نیم ست ، گردنبند و … را می چینند .

کاربرد مانکن کف چین طلا فروشی

مزایای مانکن کف چین طلا فروشی

استفاده از مانکن کف چین طلا فروشی مزایای بسیاری برای فروشندگان دارد ، که در این بخش از مقاله به بررسی مزایای آن می پردازیم . مهمترین مزایای مانکن طلا فروشی عبارت است از ؛

  • جلب توجه مشتریان : همانگونه که در بحث اهمیت و ضروریت مانکن طلا فروشی صحبت کردیم ، مانکن در جذب مشتریان بالقوه اهمیت زیادی دارد و مشتریان بسیاری را به سوی فروشگاه شما می خواند ، که این امر یا منجر به خرید مشتری خواهد شد یا اینکه به عنوان یک فروشگاه ایده آل در ذهن او به خاطر سپرده می شوید .
  • نمایش محصولات : مانکن طلا اگر متناسب با محصول و دکوراسیون ویترین فروشگاه انتخاب شود ، جلوه زیادی به محصولات می بخشد و زیبایی آن را دو چندان می کند . برای این امر باید با توجه به رنگ ، سایز و کاربری قطعات طلا و جواهرات در طلا فروشی را انتخاب کنید .
  • دکور ویترین طلا فروشی : مانکن طلا یکی از المان های اصلی در دکور ویترین هر فروشگاهی اعم از ؛ طلا فروشی است . مانکن طلا در انواع انتزاعی ، مدرن ، رئال ، کلاسیک و … در رنگ و شکل های مختلفی تولید می شود . با انتخاب هر یک از آنها می توانید دکوراسیونی منحصر به فرد ایجاد کنید .

مزایای مانکن کف چین طلا فروشی

خرید مانکن کف چین طلا فروشی

اگر قصد خرید مانکن کف چین طلا فروشی را دارید ، در این بخش از مقاله با ما همراه شوید تا یک محصول ایده ال و ماندگار را برای فروشگاه خود انتخاب کنید . در زمان خرید مانکن طلافروشی نکات زیر را از یاد نبرید ؛

  • جنس : مانکن های طلا بنا بر نیاز و بودجه مشتری در متریال ها ، طرح و رنگ های مختلفی تولید می گردند . جنس این محصول تضمین کننده ماندگاری و زیبایی محصول است . مانکن های طلا اغلب از جنس پلاستیک ، فایبر گلس ، رزین تولید و به ندرت از سنگ و چوب تولید می شود .

مانکن های پلاستیکی و فایبر گلس دوام بالا ، قیمت ارزان و طراحی زیبایی دارند ؛ گاهی نیز با مخمل یا چرم روکش می شوند ، که بر شکیل شدن آنها می افزاید . در زمان انتخاب این دو متریال حتما نوع درجه یک آن رد انتخاب نمایید .

مانکن‌ های رزینی درخشش ، زیبایی و طراحی خارق العاده ای دارند ، اما قیمت بالاتری دارند و اغلب به صورت سفارشی تولید می شوند . مانکن های سنگی و چوبی هم برای فروشگاه های خاص جواهر طراحی و تولید می گردند و قیمت بسیار بالایی دارند .

  • سایز : نکته مهم دیگری که در زمان خرید کف چین طلا فروشی نباید از یاد ببرید ، سایز مانکن متناسب با محصولات عرضه شده در فروشگاه شماست . مانکن طلا در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید می شود .

سایز کوچک اغلب برای طلای کودکان و آویزهای کوچک کاربرد دارد ، سایز متوسط رایج تر بوده و سایز بزرگ برای زنجیر های رو لباسی و بلند و سرویس های بزرگ طراحی شده است .

 

  • طرح : مانکن طلا در طرح و شکل های مختلف و متنوعی تولید می شود . شکل مانکن طلا را متناسب با سبک محصولات و فروشگاه خود انتخاب کنید . در انتخاب شکل ( ساده یا پیچیده بودن ) افراط و تفریط نکنید .

سخن پایانی

مقدم مانکن از تولید کنندگان و عرضه کنندگان معتبر ایرانی می باشد که انواع مانکن کف چین طلا فروشی را با طراحی زیبا و کیفیت بالا تولید و بدون دخالت واسطه در فروشگاه آنلاین خود به سراسر ایران عرضه می دارد .

برای خرید محصولات این برند ، به سایت مقدم مانکن مراجعه نمایید در صورت هر گونه سوال راجع به نحوه سفارش و خرید دارید ، با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 6 =