طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان زیبا و دوست داشتنی می شود . با استفاده از این ماده شیمیایی ، سبک و نوع طراحی دکوراسیون ساختمان تغییر می کند . با اجرای طراحی دکوراسیون در محیط ، نمای ساختمان زیباتر از تصور شما می شود .

ویترین طلافروشی ، کلکسیونی از برترین جواهرات مغازه است . این بخش از طلافروشی در جلب نظر مشتریان و رونق فروش مجموعه تاثیر ویژه ای دارد . بنابراین بیایید با کمک از متریال هایی مرغوبی مثل پلی اورتان به آن زیبایی ببخشیم .

در ادامه مبحث به صورت کلی درباره چگونگی طراحی ویترین طلافروشی با این ماده بحث کرده ایم ، با ما همراه شوید .

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان باید چگونه باشد ؟

طراحی ویترین طلافروشی با پلی‌ اورتان ، یکی از روش ‌های شیک و جذاب برای نمایش محصولات در فروشگاه های طلا و جواهر می باشد . در دنیای طراحی دکوراسیون برای زیباسازی اماکن از متریال های و ابزارآلات مختلفی استفاده می شود .

پلی اورتان محصولی مقاوم و مقرون‌ به صرفه است . با وجود این ماده ، دیزانر ها جهت طراحی ویترین انتخابات بی شماری دارند . آنان می توانند در زیباسازی محیط و ویترین طلافروشی از سبک های مختلفی استفاده کنند .

تولید مانکن طلا یکی از کاربرد های اصلی این ماده در صنعت است ‌. از آن جایی که این محصول در طراحی دکوراسیون طلافروشی ها استفاده می گردد ، نقش به خصوصی در زیبایی و جلوه محیط ایفا می کنند .

طراحی و اجرا ویترین طلافروشی نباید شلوغ یا زننده باشد . طراحی در جذب مشتری تاثیر دارد . اگر انتخاب شما برای دیزاین ساختمان ، پلی اورتان است ، سبک های ساده و مدرن گزینه مناسبی هستند .

طراحی ویترین طلافروشی باید در عین زیبا بودن ، ساده و ظریف باشد ، تا جواهرات در مرکز توجه قرار گیرند . از این رو حتی رهگذرانی که از خیابان شما می گذرند ، خواهان اجناس مغازه می شوند .

در طراحی دکوراسیون طلافروشی به خصوص ویترین ها زیاده روی نکنید . همچنین در کنار استفاده از متریال هایی در جنس پلی اورتان به نورپردازی محیط نیز توجه نمایید .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون طلا فروشی ارزان در تهران

آیا می توان با کمک متریال هایی مثل پلی اورتان طراحی دکوراسیون ویترین طلافروشی را انجام داد ؟

طراحی ویترین طلافروشی با پلی ‌اورتان ، طراحی ساختمان را آسان می سازد . پلی‌ اورتان ، ماده ای سبک و شکل پذیر است ، که به عنوان جایگزینی برای چوب و فلز در صنعت طراحی داخلی مورد استفاده قرار می ‌گیرد .

برای طراحی دکوراسیون طلافروشی با استفاده از پلی‌ اورتان ، ابتدا باید طرح دکوراسیون را بر روی کاغذ پیاده سازید . ابن عمل به شما کمک می کند ، از انتخاب طرح مورد نظر اطمینان حاصل نمایید .

طراحی و اجرا ویترین طلافروشی به نسبت سایر طراحی های دکوراسیون سخت تر است . در چنین طراحی هایی از اوراق پلی اورتان به صورت مستقیم در زیباسازی محیط استفاده می شود .

البته در برخی از مواقع طلافروشان برای دیزاین ویترین ها به مانکن های طلا از جنس پلی اورتان اکتفا می کنند . این نوع از محصولات ، علاوه بر کیفیت بالا در نمایش جواهرات نیز بی نظیر هستند .

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان باید چگونه باشد ؟

در طراحی و اجرا ویترین طلافروشی به چه نکاتی توجه کنیم ؟

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان ، گزینه مناسبی برای ایجاد تغییر در طلافروشی ها است . با استفاده از این محصول می توانید یک دکوراسیون متفاوت در مجموعه فروش خود بنا سازید .

اگر به دنبال یک تغییر مثبت و سود آور هستید ، استفاده از متریال هایی همچون پلی اورتان در طراحی ویترین به شما کمک شایانی می کند . اجرای ویترین طلافروشی نیازمند رعایت نکاتی است .

نکات طراحی با پلی اورتان همانند یک راهنما ، باید و نباید های کار را گوشزد می کند . از این رو برای داشتن یک طراحی بی نقص ، رعایت نکات ذیل الزامی و ضروری است .

  • انتخاب طرح مناسب :

یک طرح مناسب برای دکوراسیون طلافروشی خود انتخاب کنید . در این مرحله ، می‌ توانید با مراجعه به فروشگاه ‌های مختلف و مشاهده طرح‌ های موجود ، یک طرح مناسب را برای مغازه خود برگزینید .

  • محاسبه ابعاد :

قبل از شروع به ساخت دکوراسیون باید ابعاد محیط را به دقت محاسبه کنید .

  • استفاده از ابزار های مناسب :

برای شکل‌ دهی به پلی‌ اورتان از ابزار های مناسب مانند نظامی ، فرز و برش چند منظوره بهره بگیرید .

  • رنگ ‌آمیزی :

پلی‌اورتان به راحتی قابل رنگ ‌آمیزی است . می ‌توانید از رنگ‌ های مختلفی برای رنگ آمیزی این قطعه استفاده کنید . طراحی ویترین طلافروشی با پلی ‌اورتان یکی از طراحی های مورد پسند می باشد.

  • نورپردازی :

در طراحی دکوراسیون طلافروشی ، نورپردازی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است . باید به نحوه تنظیم نورپردازی و روشنایی دکوراسیون توجه داشته باشید ، تا جواهرات به بهترین شکل ممکن مشاهده شوند .

در طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان به چه نکاتی توجه کنیم ؟

 

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان چگونه می شود ؟

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان یک فرایند پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق ، تجربه و دانش فنی دارد . اجرای یک طراحی شیک در مجموعه های فروش می تواند رونق بازار مصرف را دگرگون کند .

در دنیای امروز اکثرا در محیط های کاری به خصوص طلافروشی ها ، طراحی دکوراسیون اجرا می شود ‌. مسئولیت اجرای این کار را در طلافروشی ها به دیزاینر های ماهر یا موسسات خدماتی برتر بسپارید . در ادامه مبحث مراحل ساخت ویترین طلافروشی با پلی اورتان را توضیح می دهیم :

  • برنامه ریزی :

قبل از هر چیزی ، باید برنامه ریزی دقیقی برای ساخت ویترین طلافروشی با پلی اورتان داشته باشید . شما باید از قطعات موجود در طلافروشی خود عکس بگیرید و آن ها را برای طراح بفرستید .

  • ساخت قالب :

بعد از طراحی قالب ، باید قالب های مورد نیاز برای ساخت ویترین با استفاده از مواد چسبنده و فوم پلی اورتان ساخته شود . سایز و ابعاد قاب در طراحی ویترین از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

  • ساخت قطعات :

در این مرحله ، قطعات پلی اورتان به صورت لایه به لایه طراحی می گردد . در هر لایه ، فوم پلی اورتان به روی قالب اعمال می شود . طراحی ویترین طلافروشی با پلی ‌اورتان را در ادامه مورد بحث قرار خواهیم داد.

  • اصلاح و تمیز کردن :

بعد از ساخت قطعات ، باید آن ها را اصلاح و تمیز کنید . در این بخش می توانید با استفاده از ابزارآلات برش به فوم های پلی اورتان شکل دهید .

  • پوشش دهی :

بعد از اصلاح و تمیز کردن قطعات ، باید آن ها را با پوشش های مناسب زیبا کنید . رنگ های صنعتی بهترین گزینه برای زیباسازی ویترین ها هستند .

  • نورپردازی :

نورپردازی کاملا جلوه و نمای ویترین مغازه شما را تغییر می دهد . با بهره گیری از ابزارآلات مناسب ، یک نورپردازی زیبا در طلافروشی خود برقرار سازید .

  • نصب :

نهایتاً بعد از ساخت ویترین طلافروشی با پلی اورتان ، باید آن را در محل مد نظر نصب کنید .

 

طراحی ویترین طلافروشی با پلی اورتان چگونه می شود ؟

سخن پایانی

مقدم مانکن از بزرگ ترین عرضه کنندگان مانکن و ویترین طلا در ایران است . با مراجعه به وب سایت فروش شرکت علاوه بر اطلاع از قیمت و ثبت سفارش خود می توانید مقالات متعددی درباره چگونگی طراحی ویترین طلافروشی مطالعه کنید . طراحی ویترین طلافروشی با پلی ‌اورتان

بیشتر بخوانید: ۱۰ ایده برای طراحی دکوراسیون طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =