ساخت دکور طلا فروشی

ساخت دکور طلا فروشی

در سال‌های اخیر که ، صنایعی مانند طلا و جواهر با استقبال فراوانی روبرو شده‌اند ، ساخت دکور طلا فروشی نیز به حرفه‌ای پردرآمد تبدیل شده است . طلا و جواهر به غیر از جنبه تزیینی و زیبایی ، جنبه سرمایه گذاری نیز پیدا نموده‌اند . به همین دلیل جذب مشتری تبدیل به رقابتی جدی ، در میان صنف طلا فروشان شده است .

علاوه بر سرمایه گذاری بر روی خرید مانکن طلا فروشی ، سرمایه گذاری بر روی ویترین و دکور طلا فروشی نیز ، به جذب مشتری کمک شایانی می‌کند . در این مطلب ما به بررسی دکور و تزیین مناسب برای گالری‌های طلا فروشی می‌پردازیم .

نکات ساخت دکور طلا فروشی

هنگامی که ، افراد به منظور خرید کالای لوکسی مانند طلا‌قدم به درون گالری می‌گذارند ، انتظار فروشگاه لوکس ، چشم نواز و با دکوری بی نظیر را دارند . به همین دلیل ساخت دکور طلا فروشی تک و خاص ، یکی از راهکارهای مهم جذب مشتری می‌باشد .

طراحان دکور و ویترین طلا فروشی معمولا متراژ مغازه و گالری را ، نیز در طراحی‌های خود مد نظر قرار می‌دهند . برای مثال ، استفا‌ده از نورپردازی به همراه جلوه خاص چوب سندبلاست یکی از گزینه‌های بی نظیر برای داشتن یک دکور بی نقص و چشم نواز است .

در پاساژهایی با وسعت زیاد و همچنین درجه امنیت بالا ، یکی از ایده‌های ساخت دکور طلا فروشی استفاده از شیشه‌های تمام قد می‌باشد . در این طرح شیشه‌های گالری به صورت سرتاسر و به حالت صفحه نمایش کار گذاشته می‌شود تا ، مشتری به تمام فضای درون گالری دید داشته باشد .

طراحی دکور طلا فروشی باید به گونه‌ای باشد که ، محصولات در موقعیت ، جایگاه و ارتفاع فیزیکی مطلوبی قرار داشته باشند . به این ترتیب ، مشتری بتواند به راحتی به محصولات درون دکور طلا فروشی دید مناسبی داشته باشد . با استفاده از این خصوصیت می‌توان اکثر محصولات را ، در معرض دید مشتری قرار داد .

بیشتر بخوانید: ویترین طلا فروشی

یک دکور طلا فروشی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد ؟

طراحان در ساخت دکور طلا فروشی ، باید چند نکته را رعایت نمایند . از آنجا که ، دکور طلا فروشی نقش بسزایی در جلب مشتری دارد ، مانور دادن بر روی دکور طلا فروشی بسیار حایز اهمیت است . بهتر است تا ، هزینه و وقتی را صرف تهیه دکور طلا فروشی نمایید .

اولین فاکتوری که ، دکور طلا فروشی باید دارا باشد ، امنیت بالا آن است . یک دکور طلا فروشی باید به گونه‌ای طراحی و ساخته شود که ، امنیت قطعات طلا و جواهرات را تامین نماید . به عبارتی دیگر دکور باید طوری طراحی شود که ، دسترسی به قطعات طلا و جواهرات از هر طرف قطع شود .

ویژگی دیگری که ، در ساخت دکور طلا فروشی باید در نظر گرفته شود ، متریال مصرفی است . برای طراحی دکور می‌توان از ام دی اف ، شیشه و آلومینیوم استفاده کرد . برخی مواقع طراحان نیاز دارند تا ، ترکیبی از دو یا چند متریال را در طراحی دکور به کار ببرند .

نکات مهم پس از ساخت دکور طلا فروشی

 

صاحبان گالری‌های طلا فروشی لازم است تا ، نکاتی را بعد از ساخت دکور طلا فروشی رعایت نمایند . پس از ساخت دکور و به هنگام چیدمان طلا درون دکور جدید گالری ، باید از مانکن‌های طلا فروشی متناسب با دکور استفاده کرد . در غیر این صورت عدم تناسب مانکن‌های طلا فروشی با دکور به دید مشتری نامطلوب به نظر می‌رسد .

یکی دیگر از نکاتی که ، باید رعایت شود تناسب رنگ مانکن‌های طلا فروشی با رنگ سایر بخش‌های دکور است . برای مثال ، استفاده از رنگ مشکی برای مانکن طلا فروشی و همچنین ، رنگ نقره‌ای و طلایی برای دکور باعث نمایش بهتر دکور می‌شود .

نکات مهم پس از ساخت دکور طلا فروشی

کلام پایانی

در این مطلب سعی بر آن بود که ، به بیان نکاتی در مورد ساخت دکور طلا فروشی ، به صورت خلاصه بپردازیم . اهمیت داشتن دکور در طلا فروشی از این جهت حایز اهمیت است که ، باعث جذب مشتری و در نتیجه افزایش درآمد می‌شود .

یکی از مجموعه‌های معتبری که ، به دلیل داشتن طراحی‌های بی‌نظیر و منحصر به فرد شهرت یافته است ، مجموعه مقدم مانکن می‌باشد . این مجموعه دارای تنوع بالایی در طراحی ‌و ساخت دکوراسیون طلا فروشی می‌باشد .

شما با مراجعه به کارشناسان مقدم مانکن می‌توانید از مشاوره این مجموعه در طراحی و ساخت دکوراسیون طلا فروشی بهره ببرید .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =