طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی

طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی

طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی ، یکی از معدود گزینه های طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه است . که طرفداران زیادی دارد .

طراحی یا دکوراسیون داخلی طلا فروشی ، باید به حدی زیبا باشد . که بتوانید توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنید .

برای داشتن یک طراحی مناسب طلا فروشی ، لازم است که از طراحان متخصص و حرفه ای ، کمک بگیرید . در ادامه قصد داریم ، چند ایده جذاب را مورد بررسی قرار دهیم .

طراحی دکور جواهر

طراحی دکور جواهر و طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی از آن دسته از مواردی است. که در فروش جواهرات اهمیت بسیار زیادی را دارا است.زیرا مشتریانی که به شما مراجعه می‌کندد از عموم مردم نیستند. بلکه از آن دسته از قشر جامعه هستند که لوکس پسندند و اینجا از واجبات است که شما فضایی را ایجاد نمایید.

که برای این افراد جذاب باشد. پیشنهاد ما به شما گروه طراحی دکور جواهر و طلای مانکن مقدم با بیش از چند سال سابقه فعالیت در ابن حوزه می‌باشد.

طراحی فضای جواهر فروشی شما به غیر از اینکه باید زیبا و خاص باشد بلکه باید طوری طراحی شود که چه مشتری با قد بلند و چه مشتری با قد کوتاه بتواند به درستی محصول مدنظر خود را مشاهده و خرید نماید. این به این معناست که دکور جواهر شما در خط مقدم قرار دارد. و هر چه کاربردی تر باشد بیشتر به نفع شما است.

مطالعه بیشتر : انواع ویترین طلا فروشی

چرا نیاز به طراحی داخلی طلافروشی داریم ؟

طراحی داخلی طلافروشی ، را می توانید با انواع متریال های مختلف انجام دهید . یکی از بهترین ایده هایی ، که سال هاست مورد توجه قرار گرفته ، طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی ها با استفاده از سنگ است .

معمولا این نوع طراحی داخلی را در بازار طلا فروشان زیاد مشاهده می کنید ، که بر اساس اصول خاصی انجام می گیرد .

طراحی داخلی طلافروشی ها ، بر اساس اهداف متفاوتی انجام می گیرد . علاوه بر چیدمان زیبا و در معرض دید قرار دادن طلاها ، باید یه مواردی مانند امنیت هم باید توجه شود.

معمولا صاحبان مغازه های طلا فروشی ، یک ایده را به طراحان مختلف ارائه می دهند . آن ها پس از بررسی محیط فروشگاه بر اساس ایده ی ارائه شده ، به طراحی دکوراسیون می پردازند .

چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی داریم ؟

بررسی چند دکور طلا فروشی کلاسیک و ایده برای طلا فروشی

برای طراحی داخلی طلافروشی ، مهم نیست شما قصد دارید ، یک مکان بزرگ یا کوچک را طراحی کنید . می توانید از ایده های مختلف الهام بگیرید ، ان ها را برای دکوراسیون خود اجرا کنید .

طلا های خود را در فضای کم به صورت منظم بچینید

در ابتدا باید این سوال را مطرح کنید ، آیا فضای طلا فروشی مورد نظر بزرگ یا کوچک است ؟ در صورتی که پاسخ مثبت و فضا بزرگ باشد ، می توانید از یک ایده فوق العاده بهره بگیرید . با افزایش قیمت طلا در سال های اخیر ، مشتریان در هنگام خرید تحت فشار هستند .

بنابراین لازم است ، طراحی داخلی طلافروشی را به گونه ای انجام دهید ، که بهترین انتخاب را داشته باشند .

می توانید از فضایی که در اختیار دارید ، نهایت استفاده را داشته باشید . بهتر است در فضا های بزرگ ، از نورپردازی مناسب استفاده کنید .

این امر باعث می شئد که طلاها به خوبی بدرخشند ، در میدان دید خریداران قرار یگیرند . می توانید پیشخوان ، اجناس ، قفسه ها و …. را در گوشه ای از مغازه قرار دهید . اگر شما هم تمایل به طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی دارید با ما تماس حاصل فرمایید.

برای جذابیت بیشتر طراحی داخلی طلا فروشی ، می توانید از ویترین هایی در دو طرف مغازه استفاده کنید .

طلا های خود را در فضای کم به صورت منظم بچینید

از فرورفتگی های دیوار برای چیدمان طلا فروشی استفاده کنید

یکی از جذاب ترین ایده ها ، برای دکوراسیون داخلی طلا فروشی استفاده از فرورفتگی های دیوار است . می توانید چند قسمت جذاب و فانتزی را ، انتخاب کرده و برای چیدمان طلاهای خاص استفاده کنید .

این نوع طراحی دکوراسیون طلا فروشی ، را می توانید با استفاده از سنگ به زیباترین وجه ممکن اجرا کنید .

در این نوع طراحی داخلی طلافروشی ، بهتر است کمی اجناس را دور از دسترس قرار دهید . این برای امنیت طلا های شما بهتر است . می توانید جواهرات را درون قفسه قرار دهید ، در مقابل آن پیشخوان را قرار دهید.

استفاده از لوازم جانبی در طراحی داخلی طلا فروشی

یکی از بهترین ایده هایی ، که برای دکوراسیون داخلی طلا فروشی ها پیشنهاد می شود ، قرار دادن چند صندلی برای نشستن خریداران است . این ایده برای طراحی دکورهایی ، که فضای کوچکتری دارند بسیار جالب است .

در ابتدا دقت داشته باشید ، که طراحی دکور شما از چه متریالی ساخته شده باشد . پس از آن به رنگ ها توجه کنید ، از رنگ هایی استفاده کنید که در طراحی داخلی طلافروشی استفاده شده باشد .

می توانید از صندلی های کوچک و چرخان ، استفاده کنید . فرد در هنگام نشستن می تواند با چرخاندن صندلی به تماشای طلا ها بپردازد .

استفاده از جزیره های کوچک

اگر از لحاظ فضا برای ایجاد دکوراسیون طلا فروشی ، مشکلی ندارید ، می توانید ویترین های کوچکی را ، به صورت جزیره در قسمت های مختلف طلا فروشی ایجاد کنید . این جزیره ها می توانند ، با شکل های مختلفی باشند ، هر کدام اجناس خاصی را به نمایش بگذارند .

استفاده از جزیره های کوچک

ویترین چرخشی

یکی دیگر از ایده های فوق العاده ، برای طراحی داخلی طلافروشی استفاده از ویترین هایی در دور تا دور مغازه است . می توانید در هر قسمت در کنار ، ویترین های دیواری از ویترین های چرخشی ، استفاده کنید . با استفاده از این ویترین ها نمونه های گوناگون را ، به نمایش بگذارید .

فضای میانی فروشگاه ، را به رفت و آمد مشتریان اختصاص بدهید ، تا آزادانه به تماشای طلا و جواهرات بپردازند .طراحی داخلی طلافروشی با بررسی ایده های جذاب خارجی با مقدم مانکن. در خدمت شما هستیم.

صندلی مشتری در دکوراسیون طلا فروشی

صندلی مشتری در دکوراسیون طلا فروشی یک ایده ی خیلی جذاب برای طراحی داخلی طلافروشی می‌باشد. مطمئنا هم شما در طلافروشی‌ها کمتر دیده اید که از این متریال استفاده کنند. و این خود نکته جذابی است برای اینکه شما و دکور طلافروشی تان خاص باشید. مهم ترین موضوع اینست که صندلی‌های مدنظرتان را مطابق هارمونی رنگ دکور جواهری خود سفارش دهید و تلاش کنید چیدمان منظمی را بوجود آورید. پیشنهاد مقدم مانکن به تمام دکورهای طلافروشی اینست که حتی الامکان صندلی‌ها را در سایز کوچک و چرخان سفارش دهید.

استفاده از مانکن های متفاوت و خاص

استفاده از مانکن‌های متفاوت و خاص به این صورت که اگر طلایی متفاوت از دیگر طلاها دارید، از سینی‌‌هایی برای قرارگیری آنها استفاده نمایید.که جلب توجه نماید. البته به غیر از سینی نمایشگرهای دیگری هم استفاده می‌شود مانند:

  • مانکن پلاستیکی
  • مانکن های چوبی
  • مانکن‌های رزینی

این موارد بیشتر برای گردنبند‌ها و گوشواره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. سینی‌های جواهرات هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای نمایش انگشتر‌ها و دستبندها هست.که شما باید با توجه به ویترین و رنگ انتخابی خود به مانکن ساز سفارش طراحی دکور خاصی را بدهید. این سینی‌ها جلوه‌های خاصی به مغازه طلافروشی شما می‌دهد که باعث جذب مشتری زیادی می‌شود.

سخن پایانی

در ابتدا سعی داشته ایم ، که همه نکات مربوط به طراحی داخلی طلافروشی را به اختصار بیان کنیم . تلاش کردیم چند ایده ی زیبا و پرکاربرد را ، که توسط طلا فروشی های معروف در دنیا ، استفاده می شود را به اختصار مورد بررسی قرار دهیم .

استفاده از دکوراسیون داخلی مطلوب ، برای طلا فروشی ها تاثیر زیادی بر روی فروش دارد . ممکن است ، شما نتوانید همه ایده ها را به کار ببندید ، اما می توانید از آن ها نکته برداری کنید .

یکی از مهمترین موارد ، در هنگام اجرای طراحی داخلی طلا فروشی ، انتخاب تیم طراحی و معماری حرفه ای و متخصص است . گروه مقدم مانکن به عنوان یکی از مجریان حرفه ای در این زمینه ، می تواند بهترین پیشنهادات را برای شما داشته باشد .

در هنگام انتخاب دکوراسیون ، برای فروشگاه طلا فروشی دقت کنید . در صورتی که این دکوراسیون ، به صورت حرفه ای اجرا شود در فروش محصولات ، تاثیر بسیتر زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون طلافروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =