چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟

یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون ویترین طلا فروشی ، استفاده مناسب از نورپردازی است . با توجه به اینکه ویترین ها به عنوان نقطه تمرکز ، در طلا فروشی ها به شمار می روند ، باید در هنگام نورپردازی نهایت دقت را داشته باشید ، تا بتوانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید . یکی از مهمترین سوالات ، که در هنگام طراحی دکوراسیون طلا فروشی ها مطرح می شود ، این است چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ برای درک بیشتر این موضوع با ما همراه باشید .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

راهنمای نورپردازی ویترین طلا فروشی

چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ در پاسخ باید بگوییم ، نورپردازی ویترین ها به عنوان یکی از ، ابزارهای بازاریابی تاثیرگذار در صنف طلا فروشی به شمار می رود . بی شک مهمترین قسمت نورپردازی در طراحی طلا فروشی مربوط به کاربری ویترین ها می شود .

در ادامه مبحث چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ باید به این نکته اشاره کنیم ، که ویترین ها در طلا فروشی دارای دسته بندی های مختلفی هستند . این دسته بندی شامل ویترین های بیرونی ، ویترین های دیواری و جزیره ها می باشد .

هر کدام از این بخش ها ، بر اساس کاربردی که دارند ، نورپردازی می شوند . طراحی نورپردازی ویترین های مغازه های طلا فروشی باید بر اساس اصول خاصی انجام بگیرد ، که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

نکته های طلایی برای نورپردازی ویترین ها

در مبحث نورپردازی مناسب درطلا فروشی باید به نکاتی اشاره کنیم ، که رعایت آن ها موجب می شود نتیجه کار ما کیفیت بیشتری داشته باشد . در هنگام روند طراحی نورپردازی ویترین های طلا فروشی ، لازم است فضار تقسیم بندی کرده و به مشخص کردن پارامتر های علمی در هر بخش بپردازید .

این پارامترها شامل شدت روشنایی ، دمای رنگ نور ، جلوگیری از خیرگی و ….. می باشد . رعایت این موارد در هنگام نورپردازی باعث می شود ، که مشتریان بیشتری ترغیب به خرید از شما شوند . در ادامه باید به این نکته اشاره شود ، که استفاده از تکنولوژی و تجهیزات به روز ، موجب کیفیت نورپردازی خواهد شد .

در ادامه مبحث چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ قصد داریم به برخی از مهمترین نکات بپردازیم ، که انجام آن ها باعث جذب مشتریان می شود .

نکته های طلایی برای نورپردازی ویترین ها

  • شدت نور

یکی از مهمترین فاکتورهایی ، که باید در هنگام طراحی نورپردازی ویترین های طلا فروشی در نظر گرفته شود ، میزان روشنایی یا شدت نور است . میزان شدت نور برای ویترین های ورودی ، ویترین های داخلی مغازه ، که به عنوان مهمترین قسمت کاربری فروشگاه هستند ، در حدود 2000 لوکس ( واحد روشنایی ) پیشنهاد می گردد .

البته برای کارهای سفارشی هم ، تا 4000 لوکس می تواند روشنایی درخواست شده متغیر باشد . برای ویترین هایی که به صورت جزیره در قسمت های مختلف فروشگاه تعبیه شده است ، می توانید از شدت نور 1500 لوکس استفاده کنید .

  • رنگ نور

یکی دیگر از گزینه های کاربردی که در هنگام مطرح کردن نورپردازی مناسب درطلا فروشی مورد توجه قرار می گیرد ، دمای رنگ نور است که موجب می شود ، در همه ی ویترین ها رنگ محصولات و جواهرات بهتر دیده شود .

انتخاب این فاکتور باید بر اساس تنوع ، جنس ، رنگ تزیینات جواهرات به صورت متغیر انتخاب می گردد . برای دیدن جواهرات با رنگ طلایی بهتر است از نور های گرم استفاده کنید . برای زیباتر نمایش دادن محصولاتی ، که با سنگ های مختلف تزیین شده است ، می توانید از رنگ هایی که بیشتر به سمت سفید متمایل هستند ، استفاده کنید .

  • شاخص نمود رنگ

یکی دیگر از مواردی ، در هنگام مطرح کردن پرسش ، چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ مورد توجه قرار می گیرد ، تعیین شاخص نمود رنگ می باشد . در هنگام نورپردازی ویترین های طلا فروشی ، باید علاوه بر منابع تامین کننده نور ، به دمای رنگ نور هم توجه نمایید .

رعایت این پارامترها باعث می شود ، کیفیت رنگ ها از لحاظ بصری متمایز شود ، رنگ واقعی طلا و جواهرات واقعی تر به نظر برسد . رعایت این مسئله در بحث نورپردازی مناسب درطلا فروشی بیشتر زمانی مورد توجه واقع می شود ، که قصد دارید جواهراتی را به نمایش بگذارید ، که با سنگ های قیمتی ، مانند الماس ، یاقوت ، زمرد و … تزیین شده است .

بهترین پیشنهاد برای نورپردازی ویترین های طلا فروشی ، در این شرایط بهترین توصیه استفاده از رنگ هایی ، با شاخص بالای 90 می باشد . در میان تجهیزاتی که برای نورپردازی ، ویترین های طلا فروشی استفاده می شود ، لامپ های ال ای دی بیشترین سی آر ای را دارند .

هنگامی که افراد تازه کار برای راه اندازی کسب و کار خود با سوال چگونه از نورپردازی در طراحی ویترین طلا فروشی استفاده کنیم ؟ مواجه می شوند ، می توانیم در پاسخ بگوییم روش های زیادی برای نورپردازی وجود دارد ، مانند تکنیک های نورپردازی تاکیدی و موضعی ، اما نکته مهم اینکه نورپردازی ویترین های طلا فروشی ، باید بر اساس موقعیت و شرایط محل مورد نظر انجام بگیرد .

شاخص نمود رنگ

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم نورپردازی مناسب درطلا فروشی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم . برای رسیدن به پاسخ مطلوب در این راستا ، لازم است با یک تیم طراحی حرفه ای در این زمینه مشورت نمایید .

گروه مقدم مانکن به عنوان یک تیم متخصص در زمینه طراحی دکوراسیون و نورپردازی در طلا فروشی ها ، می تواند بر اساس سلیقه ، محیط و نیاز شما بهترین نوع نورپردازی برای ویترین های طلا فروشی را پیشنهاد دهد .

بیشتر بخوانید: تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نه =