تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب

تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب

فروشگاه های طلا و جواهر فروشی جزو مشاغل لوکس و زیبا به شمار می روند . با این وجود نیاز است تا ، برخی اقدامات جهت جذاب تر به نظر رسیدن ویترین و گالری انجام داد . به این ترتیب ، باعث جذب مشتری بیشتری شد . جذب مشتری بیشتر به درآمد بیشتر نیز ، منجر خواهد گردید . تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب ، می تواند سکوی پرتابی باشد برای دستیابی به مشتریان بیشتر و در نتیجه ، ترغیب آنان به خرید از درون گالری به راحتی صورت می پذیرد . تا ، انتهای این مطلب جذاب و راهبردی همراه ما بمانید .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

اصول طراحی ویترین طلا فروشی

به منظور تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب ، باید از اصول طراحی و دکوراسیون ویترین و گالری طلا فروشی اطلاع یافت و آن ها را ، پیاده سازی نمود . پیروی از این اصول تا ، حد زیادی به دست یافتن به ویترینی منحصر به فرد کمک شایانی می نماید .

در طراحی و چیدمان ویترین طلا فروشی علاوه بر ، پیاده سازی اصول و متدهای دکوراسیون ، افزایش و رعایت امنیت نیز ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . زیرا ، تمامی قطعات درون گالری از قیمت بالایی برخوردار بوده و حفظ امنیت آن ها بسیار مهم می باشد .

در اصول طراحی و دکوراسیون یک گالری طلا فروشی ، موارد متعددی باید در نظر گرفته شود . رنگ ویترین ، متریال کف و دیوارها ، لوسترهای سقفی ، شیشه ویترین و نحوه چیدمان قطعات طلا درون ویترین همگی جزو موارد حایز اهمیت در ایجاد فضای دلنشین و جذاب به شمار می روند .

انتخاب رنگ مناسب برای ویترین

یکی از راهکارهای اصلی و کلیدی در تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب ، انتخاب رنگ مناسب برای ویترین طلا فروشی می باشد . رنگ ویترین به میزان قابل توجهی در دکوراسیون ویترین مهم و اساسی می باشد . همواره بایستی بیشترین دقت در انتخاب این رنگ مبذول شود .

هر چند که ، انتخاب رنگ ویترین گالری طلا فروشی کاملا امری سلیقه ای می باشد و شما می توانید به دلخواه خود هر رنگی را ، انتخاب نمایید . ولیکن ، بهتر است رنگی انتخاب نمایید که ، هارمونی و تناسب کافی با رنگ سایر بخش های گالری را ، دارا باشد .

برای دستیابی به این هدف ، می توانید از مجله های مد و دکوراسیون کمک شایانی دریافت نمایید . اصولاً رنگ های مدرن و به روز و همچنین ، ترکیب رنگی متناسب همواره در این گونه مجلات به تصویر کشیده می شود .

متریال به کار رفته در دکوراسیون ویترین طلا فروشی

یکی دیگر از اقدامات مهم در تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب ، انتخاب متریال صحیح ، زیبا و مدرن است . در طراحی و دکوراسیون ویترین یک گالری طلا فروشی ، می توان از متریال متنوعی مانند شیشه ، چوب ، چرم ، سنگ های قیمتی و فلزات آنتیک استفاده کرد .

در طراحی دکوراسیون گالری های طلا و جواهر فروشی همچنین ، باید به سایر بخش ها نیز توجه شود . سایر بخش های یک گالری طلا فروشی مانند کف و سقف نیز ، از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و باید از متریال با کیفیت ، شیک و منحصر به فرد در ساخت آن ها استفاده نمود .

پیشنهاد می شود برای داشتن یک کف گالری از متریال متناسب با طرح و رنگ سایر اجزای گالری استفاده شود . متریالی مانند پارکت ها ، لمینت ها و حتی کف بتنی از جمله ایده های بسیار مدرن و جذاب جهت داشتن یک کف شیک و خیره کننده ، به شمار می روند .

ایده هایی برای داشتن یک ویترین شیک و منحصر به فرد

از جمله راهکارهای تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب استفاده از عناصری مانند شیشه ، فلزات قیمتی و سنگ های زینتی نفیس می باشد . تلفیق این متریال به همراه نورپردازی مدرن ، می تواند شما را ، در دست یافتن به یک ویترین منحصر به فرد و جذاب کمک نماید .

البته ناگفته نماند ، اساسی ترین و کلیدی ترین اقدام در ساخت یک ویترین طلا فروشی ، افزایش امنیت آن از طریق نصب شیشه های نشکن و ضد گلوله است . در مرحله های بعدی می توان از عناصری همچون آینه و آینه کاری به همراه نورپردازی ویژه ، جهت افزایش درخشش قطعات طلا درون ویترین بهره گرفت .

یک ایده ناب به منظور ایجادیک فضای دلنشین و جذاب ، استفاده از رنگ های کاملا متضاد است . برای مثال ، رنگ های سفید و مشکی همواره یک ترکیب رنگی متضاد است و هیچ گاه قدیمی نمی شود . برای داشتن یک ویترین کلاسیک و جذاب می توانید از این ایده بهره ببرید .

قبلاً نیز ذکر شد ، در مجلات معتبر مد و دکوراسیون شما می توانید تناژ رنگی متفاوت و مناسب جهت داشتن یک ویترین گالری طلا فروشی منحصر به فرد بهره بگیرید . برای نمونه ، یکی از ترکیب های رنگی متضاد بسیار شیک و مدرن برای ویترین ، ترکیب رنگ سورمه ای و طلایی است .

ایده هایی برای داشتن یک ویترین شیک و منحصر به فرد

ایده هایی برای داشتن یک ویترین شیک و منحصر به فرد

خلاقیت در طراحی ویترین و قفسه های گالری

با هدف تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب می توانید از خلاقیت های هنری و ایده های جسور نیز ، بهره ببرید . برای طراحی ویترین و قفسه های گالری از ایده های ناب استفاده نمایید . چه طراحی داخلی دکوراسیون گالری شما کلاسیک باشد و چه مدرن ، می توانید از خلاقیت ایده بگیرید .

قفسه های جداگانه و با طرح های خاص به منظور نمایش قطعات آنتیک و خاص طلا را ، می توانید در جای جای گالری طراحی و نصب نمایید . به این ترتیب ، مشتریان علاوه بر ، بازدید از گالری می توانند در تک تک نقاط گالری از دیدن قطعات جذاب طلا لذت برده و برای خرید تشویق شوند .

کلام پایانی

در صورتی که ، قصد تبدیل ویترین طلا فروشی به یک فضای دلنشین و جذاب را ، دارید می توانید به مجموعه مقدم مانکن مراجعه نمایید تا ، از ایده ها و طرح های ناب ، تک و منحصر به فرد این مجموعه به نفع گالری خود بهره مند شوید .

مقدم مانکن علاوه بر ، فعالیت در زمینه تولید انواع مانکن طلا فروشی ، در زمینه طراحی دکوراسیون گالری و ویترین ید طولانی داشته و یکی از برترین‌های این زمینه می باشد .

بیشتر بخوانید: ایده های جذاب برای طراحی ویترین طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 11 =