پایه النگو دکور طلافروشی

پایه النگو دکور طلافروشی

به کمک پایه النگو دکور طلافروشی ، می توانید نمای زیبایی را در ویترین ایجاد نمایید . اگر تمایل دارید مشتری با اولین نگاه ، به سمت مغازه شما متمایل شود . اهمیت دارد که از اِلمان های متعدد برای جذابیت و گیرایی هر چه بیشتر مغازه خود بهره ببرید .

طرح انتخابی شما برای نمای بیرونی مغازه طلا نشان از اعتبار برند شما داشته و به همین جهت باید پر اهمیت تلقی شود ‌. با این اوصاف اگر تمایل دارید که در حوزه کاری خود پیشرفت نمایید نه تنها باید قوانین طراحی را رعایت نمایید . بلکه دیگر اجزا همچون استند النگو را در هماهنگی با این عوامل انتخاب و در نظر بگیرید .

در ادامه ما در این مطلب از مقدم مانکن اطلاعات کاملی را در خصوص پایه النگو دکور طلافروشی در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع جنس پایه النگو

شرکت و مجموعه های مختلفی در زمینه تولید پایه النگو دکور طلافروشی مشغول به فعالیت هستند . به همین دلیل متقاضیان به راحتی می توانند با مقایسه پارامتر های همچون کیفیت ، قیمت ، متریال و … خرید خود را نهایی کنند .

این استند در طرح ها و جنس مختلفی در کارگاه های تولیدی مجموعه مقدم مانکن بر حسب جدید ترین متد تولید و به همین جهت از کیفیت ساخت بالای برخوردار هستند . همچنین این شرکت ، شرایطی را مهیا نموده که شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود اقدام به سفارش پایه النگو دکور طلافروشی نموده و از این طریق ساماندهی خوبی را در ویترین مغازه طلافروشی خود برقرار نمایید .

برای ساخت این وسیله ، از جنس های مختلفی همچون پلاستیک ، برنج و … استفاده می گردد .

انواع جنس پایه النگو

پایه النگو از جنس پلی استر

بسیاری از تولید کنندگان بر این باور هستند که پلی استر یک انتخاب عالی برای ساخت و تولید پایه النگو به شمار می رود . البته نه تنها در این حوزه ، بلکه در بخش های مختلف صنعت می توان ردپای از آن را یافت .

از مهم ترین خصوصیت آن می توان به عایق در برابر رطوبت اشاره نمود . علاوه بر این از استحکام و دوام بسیار بالای برخوردار بوده و در طولانی مدت هیچ گونه تغییر در ظاهر و کیفیت آن ایجاد نشده و تماس مستقیم النگو منجر به پاره شدن آن نمی گردد .

در زمان مشاهده این استند شاید به نظرتان بیابید که از وزن بالای برخوردار می باشد . در حالی که نه تنها مقاوم و پایدار بوده بلکه وزن آن نیز سبک است . به نحوی که با برداشتن آن وزن چندانی را حس نخواهید کرد .

فرآیند رنگ آمیزی پایه النگو دکور طلافروشی از جنس پلی استر یا در طول فرآیند ساخت انجام شده که رنگ به مایع افزوده می‌شود . یا اینکه پس از اتمام کار به وسیله جوهر و قلم می توان آن را رنگ نمود .

در اغلب موارد ، برای کاهش میزان استفاده از پلی استر به ترکیب آن حجم دهنده های متعددی افزوده می گردد .

 

پایه النگو از جنس پلاستیک

پلاستیک از مهم ترین موادی است که در صنایع متعدد مورد بهره برداری قرار می گیرد . برای ساخت انواعی از مانکن طلا همچون پایه النگو دکور طلافروشی می توان از این ماده استفاده نمود .

این ماده به راحتی شکل گرفته و به همین جهت قالب گیری آن راحت می‌باشد . امّا اهمیت دارد که از مواد پلاستیکی با کیفیت و البته قابل بازیافت استفاده شده باشد چرا که کیفیت محصول را تخت تأثیر قرار می دهد .

هزینه تولید پایه النگو از جنس پلاستیک مناسب بوده و از مقاومت خوبی در برابر ضربات احتمالی برخوردار می باشد . با این اوصاف خصوصیت های همچون وزن سبک ، انعطاف پذیری ، قیمت به صرفه ، تنوع ، استحکام و دوام بالا را می توان برای این نوع از استند بر شمرد .

*** اگر زیبایی برای شما اهمیت دارد و هیچ گونه مشکلی برای پرداخت هزینه ندارید به شما پایه النگو دکور طلافروشی از جنس برنج را پیشنهاد می دهیم . در این نوع از استند ها با بکار گیری برنج به عنوان چهارچوب منجر به افزایش جذابیت و زیبایی طلا می شوند . در کنار این مورد از دوام بالای برخوردار بوده و عواملی همچون رطوبت و … نمی تواند منجر به پوسیدگی و خوردگی آن گردد .

برنج دارای ظاهر براق بوده و به همین جهت به خوبی می تواند با ماهیت طلا هماهنگ شده و زیبایی آن را دو چندان نماید .

پایه النگو از جنس پلاستیک

خرید پایه النگو

خرید پایه النگو دکور طلافروشی برای اشخاصی که در حوزه طلا و جواهر مشغول هستند یک امر مهم و حیاتی به شمار می رود . چرا که تاثیر مستقیمی بر میزان فروش آن ها داشته و می توانند به صورت حرفه ای در این زمینه به فعالیت بپردازند و یکه تاز عرصه باشند .

خرید پایه النگو هم به صورت حضوری و هم به طریق اینترنتی امکان پذیر است . ما قطعاً به شما خرید اینترنتی را پیشنهاد خواهیم داد . چرا که به سهولت می‌توان محصول انتخابی را از نظر کیفیت ، قیمت و … مقایسه نموده و از سوی دیگر با تنوع بسیاری روبرو خواهید بود .

به همین منظور برای خرید پایه النگو دکور طلافروشی می توانید به وب سایت مقدم مانکن مراجعه نمایید . در هر نقطه از کشور که قرار دارید می توانید ثبت سفارش کنید و محصولی با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید .

اگر سردرگم مانده اید و اطلاعات چندان زیادی در حوزه طراحی ندارید . این مجموعه به کمک شما آمده و از صفر تا صد مراحل در کنار تان خواهد بود . کافی است به ما اعتماد کنید . بدون شک از پس از اتمام کار و با مشاهده مغازه خود شگفت زده خواهید شد .

قیمت پایه النگو

قیمت از مهم ترین فاکتور های است که افراد در زمان خرید پایه النگو مد نظر قرار می دهند . عواملی همچون ظرافت در طراحی ، کیفیت ساخت ، جنس ، هزینه حمل و نقل و … در محاسبه قیمت نقش دارند . با خرید از مقدم مانکن محصول به صورت مستقیم به دست تان خواهد رسید و به همین دلیل هزینه اضافه ای را پرداخت نخواهید کرد .

در حقیقت خرید از خود مجموعه تولیدی سازنده منجر به حذف واسطه ها خواهد شد . اگر انتخاب شما خرید اینترنتی است هزینه ارسال محصول بر روی فاکتور نهایی اعمال می گردد . البته در خرید حضوری شما هزینه بیشتری را بابت حمل و جابجایی محصول پرداخت خواهید کرد . برای اطلاع از قیمت مدل انتخابی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید .‌

کلام پایانی

به کمک استند النگو می توانید به دکور طلافروشی خود نظم ببخشید و مانع از بر هم ریختگی آن شوید . مدل های بسیاری از پایه النگو را می توانید در وب سایت مقدم مانکن مشاهده نمایید .

اما با این حال اگر این استند ها ، با نیاز شما هم خوانی ندارند می توانید درخواست تولید مدل مورد نظر را نمایید . به همین منظور ، تنها کافی است با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید . امیدواریم این مقاله پایه النگو دکور طلافروشی برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =