لوازم دکوری ویترین طلافروشی

لوازم دکوری ویترین طلافروشی

لوازم دکوری ویترین طلافروشی تاثیر زیادی بر فروش خواهد گذاشت . تجارت در دنیای امروز شکل نوینی پیدا نموده و به همین دلیل برای موفقیت در حیطه کاری خود باید تمامی جوانب را در نظر گرفت .

طلا فروشی نیز از این قاعده جدا نبوده و به همین دلیل باید به نمای داخلی و بیرونی آن دقت نمایید . شما می توانید با لوازم متعددی جلوه بصری زیبایی را ایجاد نموده و چشم هر رهگذری را به سمت مغازه خود جذب نمایید .

کافی است که در انتخاب ، با وسواس عمل کنید و مؤلفه مهم در طراحی یعنی هارمونی را در نظر بگیرید . برای مثال شما نمی توانید از هر رنگی برای پس زمینه ویترین استفاده نمایید . رنگ انتخابی شما باید حس اطمینان را در وجود مشتری شکل دهد و به هیچ عنوان زننده نباشد که مشتری با نگاه به ویترین از ورود به مغازه منصرف گردد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

در مقاله پیش رو ، به شرح لوازم دکوری ویترین طلا فروشی خواهیم پرداخت .

آیا استفاده از لوازم دکوری ویترین طلافروشی بر روی میزان فروش تأثیر می گذارد ؟

بهره مندی از لوازم دکوری ویترین طلافروشی ، منجر به تمایز مغازه شما گشته و تصویر پر رنگی از شما را در ذهن مشتری به ثبت خواهد رساند .‌ از سوی دیگر با استفاده از این لوازم و توجه به اصل مهم در طراحی یعنی نقطه کانونی به خوبی می توانید روح و روان افراد را درگیر نموده و برای لحظه ای نگاه آن ها را به سمت مغازه خود بکشانید .

برای چینش نقطه کانونی شما می توانید از استند و پایه های برنجی برای نمایش طلا بهره بگیرید و سپس به نوبت به سراغ طلا های مد روز و شکیل بروید .

کمی خلاق باشید و هزینه کنید برای مثال به سراغ تندیس بروید و از آن برای نمایش بهترین طلای خود بهره ببرید و تیر خلاص را بزنید .

رعایت تقارن و تناسب در چنین ویترین های از اهمیت بالای برخوردار بوده چرا که از شلوغی بیش از حد جلوگیری نموده و زیبایی کار را دو چندان می نماید .

بر همین اساس تعادل وزن و تعداد مانکن را در طراحی ویترین رعایت نمایید . با این اوصاف به نظر می رسیده بهره گیری از لوازم دکوری به همراه معیار های طراحی فروش شما را به طرز باورنکردنی افزایش خواهد داد .

مانکن طلا از بهترین لوازم دکوری ویترین طلافروشی

در اکثر و حتی بیشتر مغازه های طلافروشی دست کم می توان تعدادی مانکن طلا را مشاهده نمود . تنوع در جنس و طرح منجر شده به عنوان بهترین لوازم دکوری ویترین طلافروشی شناخته شوند . توجه داشته باشید که نباید پا فراتر از معیار های طراحی گذاشته و بیش از دو رنگ را انتخاب نمود .

برای نمونه اگر رنگ غالب در ویترین شما مشکی است پیشنهاد می دهیم آن را با رنگ طلایی ترکیب نمایید . از اینرو مانکن های به رنگ سیاه با شیار های طلایی رنگ سفارش دهید . شما می توانید در دکوراسیون داخلی مغازه به سراغ ابزارهای تزئینی همچون هرم های طلایی بروید و یا اینکه پیشخوان خود را از شیشه با فریم طلایی انتخاب نمایید .

شک نکنید که مشتری با اولین نگاه به میزان دقت بالای شما پی خواهد برد و تحسین تان خواهد نمود . با کمک این لوازم طراحی ویترین بسیار آسان خواهد گشت . برند و نام مغازه خود را به صورت برجسته بر روی لوازم دکوری ویترین طلا فروشی حکاکی نمایید و با این کار اعتبار خود را نزد مشتری افزایش دهید .

مانکن طلا از بهترین لوازم دکوری ویترین طلافروشی

پس زمینه ویترین طلافروشی

شاید در نگاه اول بگ گراند ویترین مغازه از نظر شما اهمیت چندانی نداشته باشد . ولیکن اگر می خواهید طلا های شما به خوبی نمایش داده شوند باید توجه به آن را در اولویت کار های خود قرار دهید . در واقع می توان بیان نمود که از مهم ترین لوازم دکوری ویترین طلافروشی به شمار می رود .

در بیشتر مغازه های سنتی اغلب طلا را به کمک گیره های کوچک بر روی شیشه آویزان می کنند . یا طلا را بر روی مانکن های پلاستیکی سوار نموده و آن را بر روی شیشه نصب می نمایند که یک انتخاب اشتباه برای پس زمینه به شمار می رود .

این مسئله نه تنها منجر به شلوغی و بی نظمی بیشتر می شود . بلکه خرید را برای افراد سخت می نماید و آن ها را دچار سردرگمی می کند . زمانی که از الگوی خاصی در چینش لوازم دکوری ویترین طلافروشی استفاده کنیم چشم به سهولت می تواند می تواند به کنکاش پرداخته و از تمرکز بالای برخوردار باشد .

در غیر این صورت ، چشم به هر سمت متمایل شده و در نهایت فرد از خرید منصرف خواهد شد بدون شک این مسئله برای شما نیز رخ داده و با مطالعه این قسمت به خوبی می توانید گفته های ما را با جان و دل حس کنید .

با این تفاسیر از آویز نمودن هر گونه طلا و جواهر بر روی شیشه های ویترین خودداری نمایید و به جای آن به سراغ استند و مانکن های طلا بروید .‌ اگر هزینه برای شما مشکل ساز است می توانید از مانکن های پلاستیکی بهره بگیرید .

تزئین ویترین با سنگ و لوازم دکوری مدرن

با نگاه به تصویر زیر چه چیزی در ذهن تان تداعی می گردد ؟

به عنوان یک مشتری با ناه به این تصویر پی خواهید برد که این مغازه به فروش طلاهای مدرن می پردازد و کاملاً طراحی خود را با این سبک هماهنگ نموده است .

اگر به فروش طلا های مدرن و امروزی مشغول هستید برای تزئین ویترین مغازه خود باید به سراغ سنگ بروید . در چنین مغازه های تلفیقی از مانکن و پایه های طلایی در کنار سنگ های پرداخت نشده ، زیبایی منحصر به فردی را ایجاد خواهد نمود . لوازم دکوری ویترین طلافروشی در جنس ها و مدل های متنوعی تولید شده است و بعضی از سنگ ها در این گروه قرار می گیرند .

کلام پایانی

همانگونه که مشاهده نمودید از لوازم دکوری متعددی همچون مانکن ، لامپ و … می توان برای تزئین ویترین استفاده می گردد . در طراحی های کلاسیک در اغلب موارد تعادل باید در نظر گرفته می شود . در صورتی که در طراحی های مدرن می توان به سراغ الگو های نامتقارن رفت و با این کار مشتریان بیشتری را جذب نمود . امّا در این میان اجزا باید در هماهنگی با یک دیگر انتخاب شوند . برای مثال از رنگ های مکمل استفاده گردد .

از شما متشکریم که تا انتهای این مطلب لوازم دکوری ویترین طلا فروشی ما را همراهی نمودید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 20 =