نمایش بهتر ویترین طلافروشی

۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی

ویترین طلافروشی اولین قسمت از گالری‌های طلافروشی است که باعث جذب مشتری و رهگذران می‌شود . از آنجاییکه بیشتر مشتریان طلافروشی را خانم‌ها تشکیل میدهند ، و قسمت بیشتر تصمیم‌گیری خانم‌ها بر اساس احساس استوار است ، با طراحی و دکوراسیون بهتر ویترین طلافروشی ، می‌توان مشتری بیشتری جذب کرد .در صنعت طلافروشی تزئین ویترین جزو نیازهای اساسی هر گالری به حساب می‌آید به همین دلیل ما مبحث ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی را برای شما آماده کرده‌ایم ، تا با ایده‌های جدیدی در این زمینه آشنا شوید .

 

نقطه کانونی ویترین طلافروشی

در اولین نکته از مبحث ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی باید به سادگی ویترین اشاره کرد . در واقع شما به جای استفاده از کلی طلا و شلوغ کردن ویترین گالری ، بهتر است چند قطعه طلای خاص و آنتیک را در نقطه کانونی ویترین جای دهید و سایر قطعات ساده را در کنار آن‌ها قرار دهید .

با این تکنیک نه تنها نکته زیبایی در عین سادگی را درون ویترین گالری طلافروشی خود رعایت کرده‌اید ، بلکه مشتری بهتر و واضح‌تر می‌تواند از میان چند گزینه بهترین انتخاب را داشته باشد و در نتیجه خریدی به یاد ماندنی را تجربه کند .

 

ترکیب آینه ، فلز و نورپردازی در ویترین

تجربه ثابت کرده است هرجا در ویترین از ترکیب آینه‌کاری و فلز براق در ویترین طلافروشی استفاده شده و به کمک نورپردازی جلوه این ترکیب دوچندان شده و در واقع یکی از بهترین ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی همین ایده بوده است .

از دیدگاه علمی ، سیگنال احساس بینایی اولین سیگنالی است که به مغز افراد می‌رسد ، و از طریق جذب حس بینایی مشتریان بخصوص خانم‌ها می‌توان فروش بیشتر را تضمین کرد .

و از آنجاییکه خانم‌ها حس هنر و هنردوستی بیشتری دارند ، با داشتن یک ویترین جذاب و خیره کننده می‌توان خانم‌های بیشتری را جذب ویترین گالری خود کرد .

 

کاربرد رنگ‌ها در ویترین طلافروشی

رنگ‌ها از ابتدای خلقت همواره برای بشر جذاب و فریبنده بوده اند . به خصوص اینکه کاربرد و ترکیب رنگ‌ها در جذب افراد ثابت شده است .

یکی از ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی شناخت و به کارگیری ترکیب‌های مناسب رنگ‌ها به منظور جذب مشتری است .

به عنوان مثال ترکیب یک رنگ خنثی مانند خاکستری با یک رنگ براق و درخشان مانند طلایی و در عین حال همنشینی این ترکیب رنگ با درخشندگی طلا در ویترین می‌تواند به یکی از بی‌نظیرترین ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی تبدیل شود .

 

مزایای کیفیت و نظم ویترین

در ادامه مبحث ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی ، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هدف از انتخاب ویترین طلا نمایش هرچه بهتر و با کیفیت‌تر طلا و جواهرات است .

بنابراین برای کسب رضایت و جذب مشتری باید بر کیفیت بیشتر و بهتر ویترین گالری خود به اندازه کافی مانور بدهید . از چیدمانی که ویترین شما را کثیف و نامرتب نشان می‌دهد به شدت خودداری کنید .

از مزیت‌های چیدمان مرتب و اصولی ویترین طلا می‌توان به منظم دیده شدن ویترین ، نظافت راحت‌تر و دستیابی آسان‌تر به قطعات طلا اشاره کرد .

 

بکارگیری فضای موثر ویترین در نمایش طلاها

یکی از کاربردی‌ترین و عاقلانه‌ترین ایده‌هایی که در رابطه با ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی می‌توان ذکر کرد این است که حتما سعی کنید مرکز ثقل و یا نقطه کانونی ویترین خود را شناسایی کرده و از قطعات تک و منحصربه فرد گالری خود در این نقاط استفاده کنید .

در توضیح این ایده لازم به ذکر است از چیدن همه طلاهای خود در ویترین به شدت پرهیز کنید و تنها قطعات خاص و جذابی که ممکن است باعث جذب مشتری شوند را درون ویترین جای دهید .

نکته دیگری که برای نمایش بهتر ویترین به آن باید اشاره کرد استفاده از پایه‌های مناسب در ویترین است .

در ادامه مبحث ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی باید اشاره کرد که به کار بردن درست و مناسب پایه‌های طلا درون ویترین به ظاهر ویترین نظم بیشتری بخشیده و در نتیجه باعث بهتر دیده شدن طلاها و اجناس درون ویترین می‌شود .

به عبارت دیگر پایه‌های مورد استفاده درون ویترین باید با اجناس قرار داده شده روی آن‌ها از لحاظ سایز متناسب باشد .

یعنی اگر شما روی پایه سایز بزرگ قطعه طلای کوچکی قرار دهید هم فضای اضافی و بیشتری توسط پایه اشغال کرده‌اید و هم آن قطعه طلای روی پایه در دیدرس مشتری قرار نمی‌گیرد .

نمایش بهتر ویترین طلافروشی

موارد مهم در دکوراسیون و ویترین طلافروشی

به عنوان آخرین نکته از عنوان ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی لازم است به عوامل و موارد مهم در دکوراسیون ویترین طلافروشی اشاره کنیم .

نورپردازی ، متریال ، رنگبندی ، امنیت و دسترسی آسان به ویترین از عوامل مهم در نمایش بهتر ویترین طلافروشی هستند .

با نورپردازی از زوایای صحیح ویترین ، به طوری که سایه روی قطعات طلا نیفتد و نور فقط عاملی برای افزایش درخشندگی و تلالو قطعات طلا باشد ، می‌توان ویترین طلافروشی را بهتر نمایش داد .

در انتخاب متریال مصرفی در ویترین از جمله پارچه‌های ترک و مخمل با کیفیت به جلوه و لوکس بودن ویترین کمک شایانی می‌شود .

در طی مراحل طراحی و دکور ویترین حتما باید امنیت ویترین مد نظر قرار داده شود تا امنیت کالای لوکس درون ویترین تامین شود .

چیدمان ویترین باید به شکلی باشد که علاوه‌بر دسترسی آسان به قطعات طلا برای جابه‌جایی ، بتوان در هنگام نظافت ویترین دسترسی راحت‌تری به همه زوایای ویترین داشت .

 

کلام آخر

در این مبحث سعی شد به طور خلاصه ۱۰ ایده برای نمایش بهتر ویترین طلافروشی به حضور شما ارایه شود تا پیش زمینه‌ای از اهمیت دکوراسیون و طراحی ویترین‌های طلافروشی در جذب مشتری و فروش بیشتر در ذهن مخاطب ایجاد شود .

گروه مقدم مانکن با داشتن کارشناسان و طراحان مجرب و سابقه درخشان در زمینه طراحی و دکوراسیون ویترین طلافروشی می‌توانند به شما مشاوره‌های ارزنده‌ای ارایه دهند .

با مراجعه به سایت مقدم مانکن هم به مقالات متنوع در مورد مانکن ، استند و ویترین طلافروشی دسترسی خواهید داشت و هم می‌توانید از نمونه‌های متنوع طراحی‌های کارشناسان مقدم مانکن دیدن کنید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 16 =