ویترین طلا فروشی

طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد

یکی از سوالات متداول در آغاز به کار در حوزه ی طلا و جواهر این است که طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد ؟ همانند تمام کسب و کار ها ورود به حوزه ی طلا و جواهر فروشی نیز نیاز به سرمایه اولیه دارد . در این متن داریم تا حدودی به این سوال پاسخ دهیم .

برای ورود به هر حوزه ی کسب و کاری باید ابتدا با تمام مشخصات و نیاز های آن حوزه آشنا شد . برای ورود به حوزه ی طلا و جواهر فروشی بهتر است‌ با کارشناسان ماهر و با تجربه در این زمینه مشورت کرد تا با آگاهی کامل وارد این حوزه شد . مقدم مانکن آماده ی ارائه ی مشاوره به شما عزیزان است .

 

سود طلا فروشی چقدر است ؟

دومین سوال پس از طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد در آغاز به کار در این شغل میزان سود طلا فروشی است . سود طلا فروشی برعکس انتظار بسیاری از افراد از فروش طلا تنها 7 درصد است و بیشتر سود از نوسانات بازار و سود از فروش سنگ هایی است که در این محصولات به کار می رود .

به دلیل اینکه سود طلا فروشی بیشتر از نوسانات قیمت طلا در بازار ، سود در کارمزد و سود فروش سنگ های به کار رفته در ساخت این محصولات است . آشنایی با بازار طلا و نوسانات آن ، نحوه ی محاسبه ی کارمزد و آشنایی کامل با انواع سنگ های تزئینی و گران بها برای موفقیت در این شغل بسیار مهم است .

طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-04 09:11:28Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

بودجه تاسیس طلا فروشی

حال به پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد می پردازیم . بودجه لازم برای آغاز تاسیس طلا فروشی با توجه به عوامل مختلفی که در آن موثر است متفاوت است . اولین و مهم ترین عامل مکان تاسیس طلا فروشی است ، با توجه به استان و شهرستان ، متراژ واحد تجاری و منطقه ی قرار گیری مغازه هزینه ی این عامل متغیر است .

مقدار محصول و نوع جواهراتی که در نظر دارید در مغازه ی خود عرضه کنید نیز یکی دیگر از عوامل متغیر در بودجه اولیه مورد نیاز است . گاهی فرد در نظر دارد محصولات ظریف و یا کم اجرت عرضه کند بنابراین بودجه ی کمتری نسبت به فردی که در نظر دارد جواهرات گران قیمت همراه با سنگ های قیمتی و کارمزد زیاد عرضه کند ، نیاز دارد .

در مجموع می توان گفت پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد کاملا نسبی است و به عوامل بسیاری بستگی دارد . مثلا اگر فرد خود مغازه داشته باشد و قصد تغییر کاربری به طلا فروشی داشته باشد بودجه اولیه برای تاسیس مغازه کاهش می يابد . برای اظلاعات بیشتر می توانید مطلب راه اندازی طلا فروشی را نیز مطالعه کنید.

دانش های لازم برای تاسیس طلا فروشی

شما پس از آگاهی از پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد و تصمیم‌گیری تاسیس طلا فروشی ، باید دانش کافی برای موفقیت در این حرفه و همچنین طراحی طلا فروشی  را داشته باشید . بدون داشتن آگاهی و دانش کافی اقدام به آغاز هر کاری اشتباهی بزرگ است و موفقیت در آن زمینه را کم می کند .

 

  • فروشندگی طلا : اولین عامل در موفقیت در فروشندگی هر محصولی توانایی فروشنده در برقراری ارتباط مناسب با خریداران است . فروشنده باید بتواند به راحتی سلیقه خریدار را شناخته و به او در خریدی مناسب کمک کند . با گذر زمان فرد این مهارت را به دست می آورد اما آگاهی فرد از این دانش از ابتدا بسیار در موفقیت موثر است ‌.
  • محاسبه قیمت طلای دست دوم : طلای دست دوم به علت قیمت ارزان تر آن نسبت به طلای نو ، به عنوان یک محصول مناسب برای سرمایه گذاری کم ریسک محسوب می شود . فروشنده باید بداند طلای دست دوم را با چه قیمتی خریداری کرده و با چه قیمتی بفروشد . در ادامه به طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد می پردازیم .
  • محاسبه قیمت طلا : محاسبه قیمت طلا فرمول خاصی دارد که تمام فروشندگان باید آن را بدانند . مانند اجرت هر کدام از محصولات ، قیمت روز طلا ، وزن طلا و فاکتور های دیگری که فروشنده باید با دانش کامل این محاسبات را انجام داده و طلا را با قیمت درست به فروش برساند .
  • آموزش برای دریافت مجوز : برای دریافت مجوز برای تاسیس مجوز طلا فروشی باید آزمون های های تئوری و عملی تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای را پشت سر بگذارید . آزمون تئوری چهار گزینه ای است و پس از قبولی در آن باید در آزمون عملی شرکت کنید .

آزمون عملی با توجه به حوزه ی درخواستی فرد متفاوت است مانند طلا سازی ، طلا فروشی و فروش سکه . اگر فرد قصد فروش جواهرات را دارد باید دوره ی شناخت سنگ ها و جواهرات را بگذراند ، فرد با داشتن این مهارت می تواند سنگ های گران بها را تشخیص داده و قیمت آن را به درستی معین کند ‌.

حال می توان گفت هزینه ی این آزمون ها و دوره ها نیز در پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد موثر است زیرا فرد برای کسب مجوز باید هزینه های آزمون ها و دوره ها را در نظر داشته باشد . برای آگاهی از هزینه های جانبی می توانید با مشاوران مجموعه مقدم مانکن تماس بگیرید .

 

مکان مناسب برای تاسیس طلا فروشی

در این متن تا حد ممکن سعی شد پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد را داد . انتخاب مکان مناسب برای تاسیس مغازه ی طلا فروشی در موفقیت کسب و کار بسیار تاثیر گذار است تا خریداران بتوانند به راحتی به مغازه شما دسترسی داشته و به راحتی به خرید محصولات مورد نظرشان بپردازند .

بهترین مکان برای طلا فروشی محلی است که در معرض دید عابران باشد و رفت و آمد در آن مکان زیاد باشد خرید و یا اجاره ی مغازه در بازار و پاساژ طلا فروشی می تواند بیشترین تاثیر را در فروش موفق شما داشته باشد و یا در خیابان های اصلی که مسیر رفت و آمد بیشتری است می توانید اقدام به خرید و اجاره مغازه کنید .

متراژ مغازه نیز در پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد تاثیر بسزایی دارد . شما با توجه به مقدار کلکسیون جواهراتی که قصد دارید در مغازه خود عرضه کنید باید واحدی با متراژ مناسب را اجاره و یا خریداری کنید ‌. کارشناسان مقدم مانکن می تواند شما را در این راه یاری کند .

مکان مغازه ی طلا و جواهرفروشی باید امنیت کافی را داشته باشد . محصولات مغازه شما بسیار ارزشمند و گران قیمت هستند پس باید در مکانی عرضه شوند که امنیت لازم را برای محصولات شما برقرار کند . بازار ها و پاساژ ها بیشترین امنیت را برای این محصولات دارند .

 

 

ویترین طلا فروشی

انتخاب و ساخت ویترین نیز در پاسخ سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد موثر است . هر کاری نیاز به تبلیغات و عرضه ی مناسب دارد ، ویترین مناسب و شیک بهترین تبلیغات برای معرفی محصولات طلا و جواهر فروشی است . انتخاب ویترین بسیار در موفقیت شما موثر است .

شما برای انتخاب و تهیه ویترین مناسب با مکان و محصولات خود می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب مجموعه مقدم مانکن تماس بگیرید . این مجموعه با سال ها تجربه در ساخت و نصب ویترین و دکوراسیون داخلی طلا و جواهر فروشی می تواند شما را در مسیر موفقیتتان همراهی کند .

قیمت ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی با توجه به متراژ مغازه و متریال های به کار رفته در ساخت آن ها متفاوت است و در نتیجه پاسخ طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد نیز متفاوت است . مجموعه مقدم مانکن سعی دارد ویترین و دکوراسیون داخلی مغازه ی شما را با متریال های با کیفیت و بهترین قیمت ممکن برای شما تهیه کند .

 

کلام آخر

طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد مهم ترین سوال برای کسانی است که قصد تاسیس مغازه ی طلا فروشی دارند . برای پاسخ به این سوال اساسی عوامل بسیاری موثر است که در این متن به مهم ترین ها پرداخته شد و به صورت کلی درباره‌ی آن ها توضیح داده شد .

توصیه می شود قبل از اقدام به خرید و یا اجاره ی مغازه برای تاسیس طلا و جواهر فروشی حتما با تمام جوانب این شغل آشنا شوید و با مشاوران آگاه در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید با کمترین ریسک وارد این حوزه شده و با خیال راحت در این زمینه مشغول به کار شوید .

مجموعه مقدم مانکن با سال ها تجربه در تجهیز طلا و جواهر فروشی می تواند شما را در آغاز به کارتان در این حوزه راهنمایی کند و آگاهی های لازم برای شروع به کار در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند . امیدواریم در این متن توانسته باشیم به سوال طلا فروشی چقدر سرمایه می خواهد پاسخ مناسبی بدهیم . برای سفارش دکور طلا و ویترین طلافروشی می توانید به مقدم مانکن اعتماد کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =