میز پیشخوان طلا فروشی

میز پیشخوان طلا فروشی

 میز پیشخوان طلا فروشی یکی از قسمت های اصلی هر فروشگاه طلا و جواهر است ، که در این بخش مشتری و فروشنده با هم ارتباط پیدا می کنند .

این قسمت ترجیحا باید خلوت و دارای طول مناسبی متناسب با فضای در دسترس باشد ، تا چندین مشتری به طور همزمان بتوانند طلای مد نظر خود را از نزدیک ببینند و در مورد جزئیات آن با فروشنده گفتگو کنند .

اگر مالک طلا فروشی هستید ، قصد تغییر دکوراسیون فروشگاه خود را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با تمام جزئیات میز پیشخوان طلا فروشی یا کانتر آشنا گردید . شما می توانید برای تهیه انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

معرفی میز پيشخوان طلا فروشی

میز پیشخوان طلا فروشی ، میزی است که حد فاصل مشتری و فروشنده قرار می گیرد ، علاوه بر اینکه فضایی برای تعامل میان فروشنده و مشتری را ایجاد می کند ، امنیت فروشگاه را نیز بالا می برد . پشت این میز مشتری به هیچ یک از طلاهای ، طلا فروشی دسترسی ندارد و باید از فروشنده بخواهد ، که طلای مورد نظر را برای او بیاورد .

کانتر طلا فروشی در فروشگاه هایی که دکوراسیون مدرنی دارند ، نیز به عنوان ویترین داخلی در نظر گرفته می شود . در انتخاب طول و تعداد این میز هیچ گونه محدودیتی نیست ، اگر فضای شما اجازه می دهد و چندین فروشنده در فروشگاه دارید ، چندین میز پیشخوان را برای راحتی مشتری در فروشگاه خود قرار دهید .

چندین میز پیشخوان طلا فروشی یا یک کانتر طولانی ، امکان تعامل با مشتری را در صورت وجود چندین مشتری به آسانی فراهم می کند ، مشتری می تواند پشت میز بایستد و با دقت طلای مورد نظر خود را بررسی کند ، در مورد آن سوال کند ، بدون اینکه از ازدحام مشتری و در دسترس نبودن فروشنده کلافه شود و فروشگاه شما را بدون خرید رها کند !

اینگونه میزها اغلب شیشه ای می باشد و روی یک بدنه چوبی ، ام دی فی ، سنگ یا آیینه ای قرار می گیرد ، این میز اغلب مستطیل شکل و کم عرض است ، ولی اگر فضای بزرگی دارید ، میز های کانتر منحنی شکل انتخاب شیک و شایسته ای هستند .

میز پیشخوان علاوه بر جنبه کاربردی نقش زیادی در دکوراسیون و طراحی فروشگاه طلا دارد ؛ از این رو متریال و رنگ آن باید کاملا متناسب با سایر عناصر طلا فروشی باشد .

برای دکوراسیون داخلی فروشگاه طلا و جواهر قسمتی از نور پردازی را باید به این بخش اختصاص داد ، همچنین در صورتی که کمبود فضا دارید ، می توان درون آن قفسه ها و کشوهایی برای نگهداری قطعات طلا و جواهر و لوازم جانبی آنها ایجاد کرد .

معرفی میز پيشخوان طلا فروشی

ارتفاع میز پیشخوان طلا فروشی

میز پیشخوان طلا فروشی را می توان در هر طول و عرضی متناسب با فضای فروشگاه سفارش داد ، ولی ارتفاع این میز اهمیت بالایی در راحتی مشتری دارد . ارتفاع آن باید در حدی باشد که مشتری بر طلا و جواهری که در دست می گیرد ، مسلط باشد . مشتری باید بدون هیچ گونه سختی به راحتی جزئیات طلای مورد نظر را بررسی کند .

از آنجایی که بیشتر مشتریان طلا فروشی ها خانم هستند ، بهترین ارتفاع برای اینگونه میزها حدود 90 تا 110 سانتی متر می باشد .‌

در فروشگاه های بزرگ و جواهر فروشی ها ، میز پیشخوان ارتفاع کمتری دارد ؛ زیرا مشتری به حالت نشسته قطعات جواهر مورد نظر خود را تماشا و باز بینی می کند . چنین فضایی به مشتری حس احترام و ارزشمندی می دهد ، که در تصمیم نهایی او برای خرید طلا و جواهر از فروشگاه شما تاثیر زیادی دارد .

ساخت میز پیشخوان طلا فروشی

میز پیشخوان طلا فروشی اغلب به صورت سفارشی و متناسب با دکور فروشگاه ساخته می شود . این میز اغلب از جنس چوب طبیعی ، چوب صنعتی یا سنگ است . قسمت بالای این میز نیز از جنس شیشه است ‌و حکم یک ویترین داخلی را برای فروشگاه دارد .

طلاهایی که در ویترین قرار داده نمی شوند ، را می توان در این قسمت چید و مشتری به راحتی و تسلط کامل می تواند ، آنها را تماشا و انتخاب کند .

کانتر فروشگاه طلا و جواهر را می توان در هر سبک و طرحی از مدرن گرفته تا کلاسیک ، حجمی یا ساده به صورت سفارشی تهیه کرد . برای انتخاب اینگونه میزها از یک طراح داخلی کمک بگیرید .

اگر طول فروشگاه شما زیاد است ، یک کانتر خطی با طول زیاد انتخاب ایده آلی است و رنگ و متریال آن را هماهنگ با دیگر عناصر فروشگاه خود سفارش دهید .

در صورتی که یک فضای مربع بزرگ در اختیار دارید ، کانتر های منحنی ، جزیره یا انتزاعی انتخاب درستی هستند . این کانترها را می توان با متریال مدرنی چون استیل ، شیشه و … اجرا نمود .

ساخت میز پیشخوان طلا فروشی

سخن پایانی

شرکت مقدم مانکن از تولید کنندگان معتبر و مجرب انواع تجهیزات طلا فروشی مانند مانکن طلا ، استند طلا ، میز پیشخوان طلا فروشی ، ویترین طلا فروشی و … می باشد . تمام محصولات این شرکت مطابق با متدهای روز جهانی زیر نظر طراحان حرفه ای و مجرب در طرح و رنگ های متنوع تولید می شوند .

شرکت مقدم مانکن محصولات خود را در سایز های استاندارد ، از متریال درجه یک با کیفیت بالا ، توسط دستگاه های پیشرفته و نیروی کار ماهر تولید می کند .

این برند تمام کالا های تولیدی خود را به صورت جزئی و کلی بدون دخالت واسطه با قیمت تولید به مشتریان در اقصی نقاط ایران عرضه می دارد .

بیشتر بخوانید: طراحی و ساخت جواهرات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =