مانکن فلزی در دکور طلا فروشی

در این مقاله سعی داریم به مانکن فلزی در دکور طلا فروشی و تاثیر آن در افزایش جذابیت ویترین طلا فروشی بپردازیم . مانکن و استند ها از مهم ترین عوامل در عرضه و نمایش بهتر محصولات در واحد های طلا و جواهر فروشی هستند که می توانند در فروش بیشتر این محصولات موثر باشند .

خریداران و رهگذران با تماشای طلا و یا جواهرات بر روی مانکن ها و استند ها می توانند به راحتی جلوه و زیبایی این محصولات را در هنگام استفاده توسط خود تجسم کرده و همین امر باعث افزایش اشتیاق آن ها به خرید محصولات موجود در ویترین می شود .

 

انواع مانکن طلا فروشی

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی می تواند تاثیر بسیاری در افزایش جذابیت ویترین طلا فروشی داشته باشد . علاوه بر مانکن فلزی ، مانکن پلاستیکی ، مانکن رزینی ، مانکن چوبی ، مانکن سنگی و مانکن کاغذی نیز در بازار وجود دارد که هر کدام دارای جذابیت های خاص خود هستند .

طلا فروشان باید با توجه به نوع محصولات خود مانکن های مناسب را برای استفاده در ویترین طلا فروشی خود انتخاب کنند . مانکن های پلاستیکی رایج ترین نوع مانکن در میان دیگر مانکن های موجود در این حوزه است که علاوه بر زیبایی با انواع جواهرات می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

مانکن های رزینی و یا فایبرگلاس که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند دارای زیبایی و جذابیت خاص خود بوده و به راحتی می تواند باعث افزایش جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش شود . مانکن فلزی در دکور طلا فروشی می تواند همراه با مانکن های پلاستیکی و یا رزینی در ویترین مورد استفاده قرار گیرد .

مانکن های چوبی و سنگی که جزء مانکن های خاص محسوب شده و به دلیل قیمت بالای آن ها بسیار کم از آن ها استفاده می شود . می توان به راحتی گفت استفاده از این مدل مانکن ها می تواند بسیار در جذابیت و خاص بودن ویترین موثر باشد اما قیمت بالا و تهیه سخت آن استفاده از آن ها را دشوار کرده است .

مانکن کاغذی از مدرن ترین انواع مانکن طلا فروشی است و در برخی از واحد های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد . مانکن فلزی در دکور طلا فروشی همراه با تمام مدل های مانکن می تواند مورد استفاده قرار گیرد . مانکن فلزی به دلیل مناسب بودن برای برخی از محصولات می تواند به عنوان مانکن تکمیلی در ویترین طلا فروشی ها استفاده شود .

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

ویژگی های مانکن فلزی طلا فروشی

برای آشنایی با مانکن فلزی در دکور طلا فروشی بهتر است ابتدا با ویژگی های این مانکن ها آشنا شویم . مانکن های فلزی غالبا برای عرضه ي برخی محصولات مانند انگشتر ، گوشواره ، النگو و دستبند مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی با فلز برای پایه مانکن استفاده می شود .

برای ساخت مانکن فلزی باید دانش کافی در زمینه ی دکوراسیون ویترین طلا فروشی و همچنین مهارت در آهنگری را داشت تا بتوان با تلفیق این دو مهارت مانکنی مناسب و زیبا برای استفاده در دکور ویترین طلا و جواهر فروشی تولید کرد .

مقدم مانکن با سال ها تجریه در زمینه ی ساخت مانکن و استند های طلا و جواهر فروشی می تواند این مانکن ها را با توجه به نیاز شما با بهترین کیفیت ممکن برای شما تهیه نماید . شما میتوانید برای تهیه مانکن فلزی در دکور طلا فروشی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمائید .

 

 

انواع شمش های مناسب برای ساخت مانکن فلزی

برای ساخت مانکن فلزی در دکور طلا فروشی باید از متریال های مناسب استفاده کرد تا علاوه بر داشتن کیفیت مناسب بتوان زیبایی و ظرافت را در ساخت آن ها به کار برد . برای ساخت مانکن فلزی برای ویترین طلا و جواهر فروشی از شمش های آهن ، استیل و یا برنج استفاده می شود .

سه متریال گفته شده دارای انعطاف پذیری مناسب بوده و می توان از آن ها در ساخت سازه های ظریف و در عین حال مستحکم استفاده کرد ‌. مجموعه مقدم مانکن با تجربه ی ساخت مانکن های فلزی برای طلا فروشی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد ‌.

 

نحوه چینش مانکن های فلزی در ویترین طلا فروشی

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی می تواند علاوه بر جذاب کردن ویترین طلا فروشی در عرضه ی محصولات نیز تاثیر مثبتی داشته باشد . چینش مانکن های فلزی در ویترین غالبا به صورت تلفیقی صورت می‌ گیرد و این مانکن ها به عنوان تنها مانکن های ویترین استفاده نمی شوند .

مانکن های فلزی به دلیل جنس خاص خود نمی توانند برای عرضه‌ تمام محصولات طلا و جواهر فروشی به کار روند به همین دلیل باید در کنار مانکن های دیگر قرار گیرند . طلا خود نوعی فلز است و اگر در کنار فلزات دیگر قرار بگیرد جلوه و زیبایی آن کم می شود .

از مانکن فلزی در دکور طلا فروشی برای نمایش گوشواره ها و انگشتر ها غالبا استقاده می شود و گاهی دستبند ها و النگو ها را نیز با این مانکن ها نمایش می دهند اما نمی توان بسیاری از محصولات مانند گردنبند ، آویز ها ، ست و یا نیم ست را با این مانکن ها نمایش داد .

گاهی از فلزات در ساخت مانکن های تلفیقی استفاده می شود ، مانند استند انگشتر که پایه استند را با فلز ساخته و بر روی آن از روکش بالشتکی برای قرار گیری انگشتر بر روی آن استفاده می شود . این فلزات به دلیل داشتن انعطاف مناسب می توانند به صورت شکل های هندسی خاص در آمده و مانکن های منحصر بفردی با آن ها ساخت .

در مجموع می توان گفت مانکن فلزی در دکور طلا فروشی بیشتر نقش تکمیلی دارد و برای داشتن ویترینی زیبا و جذاب باید بتوان از این مانکن ها به صورت مناسب در کنار دیگر مانکن ها استفاده کرد . برای آشنایی با این نوع مانکن ها می توانید با مشاوران مقدم مانکن تماس گرفته و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را توسط آن ها به دست آورید .

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

قیمت مانکن فلزی طلا و جواهر فروشی

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی با توجه به متریال به کار رفته در ساخت آن دارای قیمت های متفاوتی است . مانکن فلزی ساخته شده با متریال آهن ، استیل و برنج به ترتیب دارای کمترین و بیشترین قیمت می باشند و باید با توجه به بودجه ی مورد نظر برای تجهیز ویترین به تهیه آن پرداخت .

مجموعه مقدم مانکن با استفاده از بهترین متریال ها و با بهره مندی از هنرمندان با تجربه در ساخت مانکن فلزی به تهیه این مانکن ها می پردازد . شما می توانید برای تهیه و آگاهی از قیمت مانکن های فلزی طلا فروشی با کارشناسان و مشاوران این مجموعه تماس بگیرید .

 

کلام آخر

مانکن یکی از مهم ترین المان ها در ویترین طلا و جواهر فروشی است که بیشترین تاثیر را در جذابیت ویترین و افزایش فروش محصولات داخل ویترین دارد . مانکن ها با توجه به متریال های به کار رفته در ساخت آن ها انواع متفاوتی دارند که با توجه به نوع محصولات باید مناسب ترین آن ها را تهیه نمود .

مانکن فلزی در دکور طلا فروشی به عنوان عضو تکمیلی در دکور ویترین طلا فروشی کاربرد دارد که باعث جذاب تر شدن ویترین و محصولات داخل آن می شود . در تهیه این محصول باید به کیفیت متریال به کار رفته در آن و مهارت سازنده ی آن بسیار دقت کرد .

مجموعه مقدم مانکن با سال ها تجربه در ساخت مانکن ، استند و تندیس های طلا و جواهر فروشی سعی دارد مانکن های فلزی را با بهترین کیفیت تولید کرده و با به صرفه ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد . شما برای تهیه این محصولات می توانید با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید .

مقالات پیشنهادی

مانکن طلا و جواهرات

ویترین طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =