راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی

یکی از مهم ترین روش ها در موفقیت کسب و کار طلا فروشی استفاده از ویترین مناسب است . در این متن به راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی می پردازیم و سعی می‌کنیم با بیان نکات مهم در زمینه ی دکوراسیون داخلی و ویترین طلا فروشی شما را در موفقیت بیشتر در کسب و کارتان یاری نمائیم .

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

ویترین طلا فروشی و یا ویترین هر مغازه ی دیگری نماد کالاهای داخل آن مغازه است و یکی از مهم ترین موئلفه ها در عرضه و معرفی محصولات به خریداران است . طلا و جواهرات جزء محصولات لوکس و تزئینی هستند و به همین دلیل جلب نظر خریداران و عابران در موفقیت و پیشرفت در این حوزه ی کاری بسیار ضروری است .

ویژگی های ویترین طلا فروشی

ویترین طلا و جواهر فروشی خود یکی از المان های مهم در نشان دادن زیبایی و جذابیت محصولات مغازه ی طلا فروشی است . انتخاب ویترین مناسب خود نیاز به دانش و تجربه در زمینه ی طلا و جواهر فروشی دارد تا با انتخاب بهترین ویترین بتوان بیشترین موفقیت ممکن را به دست آورد .

ویترین طلا فروشی با توجه به متریال های به کار رفته در ساخت آن و همچنین ابعاد آن می تواند دارای ویژگی های متفاوتی باشد . موئلفه هایی مانند رنگ ، نور پردازی ، تعداد و اندازه ی مانکن ها نیز از دیگر ویژگی های هر ویترینی است . در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی به هر کدام از این ویژگی ها به طور کلی خواهیم پرداخت .

 

راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

نکات چیدمان ویترین طلا فروشی

در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی اصلی ترین مورد آشنایی با نکات چیدمان ویترین می باشد که بیشترین تاثیر را در زیبایی و جذابیت ویترین مغازه و محصولات داخل آن دارد و می تواند در میزان فروش و جذب مشتری بسیار موثر باشد . مجموعه مقدم مانکن آماده ی ارائه خدمات به شما در ساخت و نصب ویترین طلا فروشی است .

 

  • نور پردازی : طلا و جواهرات خود دارای جلوه و درخشندگی خاصی هستند و با نورپردازی درست و علمی می توان این درخشش و زیبایی را دو چندان کرده و نظر خریداران و مشتریان بیشتری را به محصولات داخل واحد تجاری جلب کرد .
  • قانون فرد بودن در دکوراسیون داخلی : یکی از مهم ترین اصول در طراحی داخلی و ویترین مغازه ها و واحد های تجاری استفاده از این قانون است . بر اساس این قانون چیدمان فرد در مغز تاثیر زیادی در جلب توجه دارد و به همین دلیل در بیشتر چیدمان ویترین ها از قانون فرد استفاده می شود .

این قانون در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی بسیار مهم بوده و جزء اصولی ترین قوانین در چیدمان است به این صورت که اشیا به صورت گروه هایی از اعداد فرد در کنار هم قرار می گیرند و از تقارن بیش از حد ویترین جلوگیری کرده و چیدمان را نیز ساده تر می کند ‌.

در این روش می توانید از مانکن و استند های با ارتفاع های مختلف استفاده کنید و جلوه ی این چیدمان را بیشتر کنید . مثلا می توانید سه مدل گردنبند را در سه استند و یا مانکن مختلف با ارتفاع های گوناگون قرار داده و با کنار هم قرار دادن آن ها در کنار هم چیدمان جذابی را به ویترین مغازه ی خود ببخشید .

  • دسته بندی جواهرات : دسته بندی جواهرات به معنی نظم دادن به چیدمان طلا و جواهرات در داخل ویترین است به این معنا که خریدار بتواند طلا و جواهرات هم نوع را در کنار هم دیده و برای یافتن محصولات مشابه در ویترین دچار مشکل نشود ‌. در این متن به مبحث راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی می پردازیم ‌‌.

برای مثال شما می توانید گردنبند ها را در یک ردیف و یا در کنار هم قرار دهید ، جواهراتی که دارای سنگ های قیمتی و تزئینی هستند را با توجه به نوع سنگ و یا رنگ آن ها در یک ردیف و یا در کنار هم قرار دهید تا خریدارانی که علاقه به این نوع جواهرات دارند بتوانند به راحتی از میان آن ها به انتخاب بپردازند .

 

  • ایجاد تم خاص و مناسب : برای ایجاد جذابیت بیشتر در ویترین طلا و جواهر فروشی ها می شود از ایجاد تم های مختلف استفاده کرد ، مانند تم های بچه گانه و فانتزی برای جواهرات کودکان . در ادامه نیز مبحث راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی خواهیم پرداخت .
  • اهمیت مناسبت ها : یکی از بهترین راه ها برای جلب نظر خریداران ایجاد تم های مناسبتی است . مانند تم نوروز ، تم یلدا و گاهی می توان با توجه به فصل ها به چیدمان ویترین پرداخت و باعث ایجاد تفاوت میان ویترین مغازه ی خود با دیگر مغازه ها شد .
  • خلاقیت و نوآوری : شاید در نگاه اول خلاقیت و نوآوری در چیدمان ویترین کاری سخت به نظر برسد اما با گذشت زمان و به دست آوردن تجربه ی کافی به راحتی می توان دست به خلاقیت و نوآوری زد . یکی از بهترین راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی استفاده از کارشناسان در ایجاد خلاقیت است .

مقدم مانکن با سال ها تجربه در ساخت و نصب ویترین واحد های طلا و جواهر فروشی می تواند شما را در ایجاد نوآوری در ویترین واحدتان یاری کند و با توجه به نوع محصولات بهترین ویترین را برای واحد تجاری شما ساخته و نصب کند .

  • ایجاد تناسب و هارمونی : در چیدمان ویترین ایجاد تناسب و هارمونی میان رنگ ها ، استند ها ، سینی ها و نورپردازی بسیار مهم است . در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی تمام نکات مهم را در چیدمان بیان کردیم و در ادامه نیز به این موضوع خواهیم پرداخت .

برای ایجاد هارمونی باید دقت کرد که نباید محصولات سنگین را در کنار هم و محصولات سبک را در کنار هم قرار داد بلکه باید به صورت دقیق و مرتب آن ها را به صورت مناسب در کنار هم قرار داده و جلوه ی ویترین را افزایش داد .

  • توجه به رنگ ها : رنگ ویترین را می توان با توجه به تم فصل ها ، تم برند طلا فروشی و یا تم مناسبت ها انتخاب کرد . در انتخاب رنگ آمیزی ویترین باید توجه کرد که رنگ ها باید جلوه ی محصولات را بیشتر کنند و نه بلعکس . در ادامه به راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی خواهیم پرداخت .

در انتخاب رنگ ویترین باید به این نکته نیز توجه کرد که رنگ ها نباید بسیار خنثی و سرد باشند و یا بسیار گرم و پر رنگ بلکه باید رنگ هایی خنثی و در عین حال جذاب باشند مانند رنگ سفید ، مشکی ، کرم و طلایی که مناسب ترین رنگ ها برای واحد های طلا و جواهر فروشی هستند ‌.

 

  • توجه به منطقه و محیط اطراف : در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی باید به منطقه ای که مغازه و یا واحد تجاری در آن واقع است دقت کرد و ویترین را با توجه به سلیقه و فرهنگ افراد ساکن در آن منطقه ایجاد و نصب کرد تا بیشترین جذب خریدار را داشته باشید .

ویترین واحد تجاری در پاساژ های لوکس با ویترین مغازه در خیابان متفاوت است و همچنین در انتخاب محصولات عرضه شده در مغازه و واحد تجاری باید به سلیقه و فرهنگ مردم آن استان و شهر هم توجه کرد تا متناسب با فرهنگ و سلیقه ی آن ها به چیدمان ویترین پرداخت .

  • جنس ویترین : آخرین نکته در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی جنس متریال های به کار رفته در ساخت ویترین است . جنس ویترین می تواند علاوه بر زیبایی محصولات باعث ایجاد احساسات مختلف در افراد شود ‌.

برای داشتن ویترین دلخواه و مناسب خود می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه ی مقدم مانکن تماس گرفته و با آنان مشورت کنید تا بتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین ویترین را با توجه به نیاز خود تهیه کنید . در این متن به راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی پرداخته شده است ‌.

راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

 

سخن پایانی

در راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی نکات اصولی در چیدمان ویترین را بیان کردیم و سعی کردیم به صورت کلی و اجمالی به بررسی هر کدام از این نکات بپردازیم . به یاد داشته باشید که ویترین طلا و جواهر فروشی باید تناسب زیادی با محصولات عرضه شده در مغازه داشته باشد .

استفاده از مانکن ها و استند های مناسب نیز می تواند در نشان دادن جلوه و زیبایی محصولات نقش مهمی داشته باشد و با تهیه مانکن ها ، استند ها و تندیس مناسب با محصولاتتان می توانید بیشترین بهره برداری را از این محصولات داشته باشید .

شما با تماس با مشاوران با تجربه ی مقدم مانکن می توانید بیشترین اطلاعات را در زمینه ی راهنمای نحوه چینش ویترین طلا فروشی به دست آورید ، همچنین این مجموعه می تواند بهترین و به صرفه ترین ویترین را متناسب با مغازه و محصولات شما برای شما تهیه نماید .

مقالات پیشنهادی

مانکن طلا و جواهرات

ویترین طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =