مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ در این مقاله سعی می کنیم تا به این سوال به صورت کلی پاسخ داده و شما را در انتخاب بهترین و به صرفه ترین مانکن برای کسب و کارتان راهنمایی کنیم .

یکی از مهم ترین عوامل در نشان دادن زیبایی و درخشش طلا و جواهرات مانکن های استفاده شده در ویترین مغازه ها است ، با انتخاب و استفاده از مانکن های زیبا و جذاب می توان نظر خریداران زیادی را جلب کرده و میزان فروش را افزایش داد ‌.

مانکن طلا فروشی چیست ؟

در پاسخ به سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ ابتدا بهتر است‌ با مانکن های طلا و جواهر فروشی آشنا بشویم و سپس به مقایسه ی آن ها بپردازیم . با داشتن اطلاعات کامل در مورد مانکن و لزوم استفاده از آن ها می توانید به راحتی مانکن های مناسب با محصولات خود را تهیه نمائید .

در سال های دور طلا فروشان محصولات خود را در صندوقچه هایی زیبا عرضه می کردند اما با گذشت زمان و ساخته شدن مانکن ، استفاده از این محصول برای عرضه ی محصولات طلا و جواهرات الزامی شد . مانکن ها باعث زیبا تر نشان دادن محصولات شده و همچنین جلوه ی آن ها را در دور گردن و یا در دست نشان می دهند .

در مجموع می توان گفت مانکن ها یکی از بهترین روش ها برای کمک به خریداران برای انتخاب محصول و همچنین جلب نظر رهگذران به ویترین مغازه و یا واحد تجاری است . شما برای تهیه این محصولات می توانید با مجموعه ی مقدم مانکن تماس حاصل نمائید و پاسخ سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ را دریافت کنید .

انواع مانکن طلا فروشی و کاربرد های آن

قبل از پاسخ به مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ بهتر است با انواع مانکن های طلا و جواهر فروشی آشنا شویم . با توجه به تنوع در محصولات طلا و جواهر انواع مختلفی مانکن هم وجود دارد که هر کدام برای عرضه ی یک و یا چند محصول مناسب است .

مانکن های دست که غالبا برای نشان دادن زیبایی انگشتر و یا دستبند به کار می روند و گاهی برای عرضه ی النگو و یا تک پوش نیز از این مانکن ها استفاده می کنند . در سال های اخیر استفاده از پابند های طلا رواج یافته و به همین دلیل در برخی از طلا فروشی ها از مانکن های پا نیز استفاده می شود .

اما معمول ترین مانکن ها ، مانکن های بالا تنه هستند که برای عرضه ی بهتر گردنبند ها ، آویز ها و نیم ست ها استفاده می شود ، مانکن های چهره نیز علاوه بر گردنبند و آویز برای نشان دادن جلوه و زیبایی گوشواره ها نیز کاربرد دارند ‌و می توانند زیبایی یک نیم ست و یا سرویس را به صورت کامل نشان دهند ‌.

در ادامه به سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ خواهیم پرداخت و به صورت کلی پاسخ این سوال مهم را خواهیم داد ‌‌. شما برای تهیه و انتخاب درست و مناسب مانکن طلا و جواهر فروشی می توانید با مشاوران مجموعه ی مقدم مانکن تماس گرفته و از تجربه ی آن ها بهره مند شوید .

مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟-وب سایت مقدم مانکن

 

جنس مانکن طلا فروشی

برای پاسخ به سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ بهتر است با انواع مختلف جنس مانکن آشنا شویم تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل اقدام به تهیه و خرید این المان مهم برای ویترین مغازه و یا واحد تجاری خود بکنیم .

مانکن های طلا و جواهر فروشی از نظر جنس به سه دسته تقسیم می شوند : مانکن های پلاستیکی ، مانکن های فایبرگلاس ، مانکن های خاص . این مانکن ها با توجه به متریال های به کار رفته در آن ها دارای وزن ، مقاومت و ویژگی های منحصر به فردی هستند .

ابتدا به معرفی مانکن های خاص می پردازیم . مانکن های خاص غالبا با چوب ، فلز و یا سنگ ساخته می شوند و علاوه بر طراحی های خاص و منحصر به فرد خود دارای وزن و ویژگی های خاصی نیز هستند و مراقبت و نگه داری از آن ها دشوار است . این مانکن ها نسبت به دیگر مانکن ها گران قیمت تر هستند .

مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ این سوال را با معرفی این دو جنس مانکن آغاز می کنيم . مانکن پلاستیکی یکی از پر کاربرد ترین مانکن ها در دنیا هستند که از و به دلیل تنوع و مقاومت خوبشان بسیار پر طرفدار هستند . این مانکن ها دارای تنوع زیادی هستند .

در سال های اخیر استفاده از مانکن های فایبرگلاس مورد توجه قرار گرفته و به دلیل زیبایی و شکیل بودن خود ویترین را بسیار لوکس و شیک کرده و در عرضه ی مناسب محصولات بسیار تاثیر گذارند ‌. مانکن های فایبرگلاس از الیاف فایبرگلاس و رزین ساخته شده و به صورت هنرمندانه به شکل های مورد نظر در می آیند .

شما برای تهیه و خرید مانکن های طلا و جواهر فروشی خود باید به کیفیت متریال های به کار رفته در ساخت آن دقت نمائید . در ادامه به پاسخ سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ می پردازیم . برای اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه مقدم مانکن در ارتباط باشید .

تفاوت مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی

در این متن به پاسخ سوال تفاوت مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چیست؟ پاسخ خواهیم داد . این مانکن ها علاوه بر جنس دارای ویژگی های متفاوتی نیز هستند که در ادامه به این تفاوت ها اشاره می کنیم تا شما با آگاهی از این تفاوت ها بتوانید مانکن مورد نظر خود را تهیه نمائید .

 

  • قیمت : قیمت مانکن های پلاستیکی نسبت به مانکن های فایبرگلاس بسیار به صرفه بوده و به همین دلیل خریداران و طرفداران بیشتری دارد .
  • مقاومت و ماندگاری : مانکن های پلاستیکی دارای مقاومت بالایی هستند و می توانند سالیان متمادی از آن ها استفاده کرد اما مانکن های فایبرگلاس دارای مقاومت بالایی نیستند . در ادامه به پاسخ سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ می پردازیم .
  • تنوع : بر روی مانکن های پلاستیکی می توان از پارچه های مخمل و یا رویه های چرم استفاده کرد و تنوع آن را بیشتر کرد و همچنین می توان آن را در رنگ های مختلفی تهیه نمود . مانکن های فایبرگلاس را نیز می توان در رنگ های متنوع تهیه کرد .
  • زیبایی : مانکن های فایبرگلاس نسبت به مانکن های پلاستیکی زیباتر و جذاب تر هستند و می توانند جلوه ی ویترین را چندین برابر کنند .

 

در بیان پاسخ سوال تفاوت مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چیست می توان گفت مانکن فایبر گلاس برای عکاسی از جواهرات بسیار مناسب تر است و جلوه و زیبایی محصولات را دو چندان می کند ، همچنین برای عرضه‌ ی جواهرات زینتی و سلطنتی استفاده از مانکن های فایبرگلاس پیشنهاد می شود ‌.

خرید مانکن پلاستیکی و مانکن فایبرگلاس

با آگاهی از پاسخ سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ به آسانی و با خیالی راحت می توان با توجه به بودجه و نیاز مغازه و یا واحد تجاری خود اقدام به تهیه و خرید این محصول کاربردی کرد و از فواید آن ها بیشترین بهره را برد .

مجموعه مقدم مانکن با بیش از 15 سال سابقه در ساخت مانکن های طلا و جواهر فروشی آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان است . شما می توانید با تماس با مشاوران این مجموعه مانکن های مناسب با محصولات را طبق سلیقه ی خود خریداری کنید .

مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟-وب سایت مقدم مانکن

قیمت مانکن پلاستیکی و مانکن فایبرگلاس

همانطور که در پاسخ سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ بیان شد ، قیمت مانکن های فایبرگلاس بیشتر از قیمت مانکن های پلاستیکی است و باید با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته برای تجهیز ویترین بهترین انتخاب را در میان آن ها کرد .

شما برای آگاهی از قیمت مانکن های مورد نظر خود می توانید با کارشناسان مجموعه مقدم مانکن تماس گرفته و علاوه بر اطلاع از قیمت ، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن خریداری نمائید . همچنین این کارشناسان می توانند شما را در انتخاب مانکن های مناسب با محصولاتتان یاری نمایند .

سخن پایانی

مانکن یکی از مهم ترین موئلفه ها در تجهیز ویترین و عرضه ی مناسب این محصولات است . در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی مانکن ها در سایز های و اشکال مختلف ساخته می شوند . در این مقاله سعی شد به سوال مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی چه تفاوتی دارد ؟ بپردازیم .

مانکن ها با متریال های مختلفی ساخته می شوند که می توان به راحتی بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای تجهیز ویترین طلا و جواهر فروشی خود انتخاب و اجرا کرد . قیمت انواع مانکن با توجه به مدل و سایز انتخابی شما متغیر است .

مجموعه ی مقدم مانکن با سال ها تجربه در ساخت مانکن طلا و جواهر فروشی و همچنین ساخت و نصب ویترین طلا و جواهر فروشی می تواند در مسیر موفقیت شما را همراهی کند . برای دریافت جواب سوال تفاوت مانکن طلا فایبرگلاس با مانکن پلاستیکی  می توانید با این مجموعه در تماس باشید .

مقالات پیشنهادی

مانکن طلا و جواهرات

ویترین طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 5 =