مانکن جواهرات در کرمان

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در کرمان

ضوابط طراحی مانکن طلا مسئله ای است که نیاز به تجربه و خلاقیت دارد. در ادامه توضیحاتی درباره خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در کرمان و سایر شهرها خواهیم داد.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امروزه با وجود رقبای زیاد در کسب و کارهای مختلف، برای رونق گرفتن و پیشرفت در کسب و کار خود و به منظور جذب هرچه بیشتر مشتریان، باید ایده ها و ترفندهای بکری را به کار برد.

یکی از کسب و کارهایی که در اولین نگاه نظر مشتری را به خود جذب میکند، کسب و کار طلا فروشی است.

جدا از چشم نواز بودن جواهراتی که در ویترین طلا فروشی قرار دارد، طراحی مانکن طلا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر شما مغازه جواهر فروشی دارید، باید بدانید که یکی از اصلیترین بخش‌ها در گالری شما چیدمان ویترین و مانکن طلا است.

بنابراین زیبایی در کسب و کار شما اهمیت بهسزایی دارد. برای یک طراحی شیک در ویترین مغازه باید در انتخاب مانکنها و نوع چیدمان آنها ظرافت و سلیقه بهخرج داد، چرا که ویترین اولین گزینه ای است که در معرض دید مشتریان قرار میگیرد.

اهمیت مانکن طلا

بازار رقابت در بین طلا فروشان استان کرمان و سایر شهرها بسیار داغ است. یک وجه مشترک رقبا این است که محصولات مشابهی را به مشتریان ارائه میدهند؛ اما رقبا برای پیشرفت در کسب و کار خود باید در طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه طلا فروشی دقت کنند تا ویترین جذابی داشته باشند.

جذابیت بصری و جذب مشتری بهواسطه زیبایی ویترین مغازه و مانکن طلا در کرمان تاثیر مستقیمی در خرید و سود دهی فروشندههای استان کرمان دارد؛ در نتیجه ویترین یک مغازه با طراحی زیبا و مانکنهای مناسب کمک میکند که فروشندگان از سایر رقبای خود پیشی بگیرند.

انتخاب یک ویترین با شیشه پشتباز، استفاده از مانکنهای بافت چرم و یا مخمل با یک نورپردازی عالی، چیدمان طلا و جواهرات در یک نقطه کانونی، استفاده از مانکن طلا با مقاومت و دوام بالا، استفاده از یک رنگ با کیفیت برای ویترین و مانکن طلا، همگی از جمله نکاتی هستند که می‌توانید برای ویترین مغازه طلا فروشی استان خود در نظر بگیرید.

مانکن جواهرات در کرمان

تولید مانکن طلا در کرمان

ساخت مانکن طلا در کرمان و سایر شهرها در مدلهای مختلف و سایزهای متفاوتی صورت میگیرد. به طور کلی ساخت مانکن طلا در کرمان در سه مدل متفاوت مانکن ایستا، مانکن نیمهایستا و مانکن کفخواب طراحی میشوند که در ادامه به توضیح هر کدام میپردازیم.

مانکن ایستا:

برای طبقات پشتسر طلا فروشی و یا دیوارکوبهای مغازه از این مدل مانکنها استفاده میشود. به علت اینکه ارتفاع مانکن ایستا از سایر مانکنها بلندتر است و به خوبی دیده میشود، شاید بتوان گفت که یکی از پرکاربردترین انواع مانکنها در بازار طلا فروشان، مانکن ایستا است.

مانکن نیمه ایستا:

به مدل مانکن نیمهایستا مانکن نیمهخوابیده نیز گفته میشود. از مانکن نیمهایستا در کفچین ویترین مغازه استفاده میشود.

مانکن کفخواب:

کوتاهترین مدل مانکن طلا همین مانکنهای کفخواب هستند. مانکنهای کفخواب در فضاهای داخل ویترین اصلی قرار میگیرند تا طلا از نمای بالا بهتر دیده شود.

پس از بررسی مدلهای متفاوت مانکن طلا در کرمان، اکنون به بررسی سایزهای متفاوت مانکن طلا در کرمان و بررسی انواع مانکن طلا از نظر جنس و متریال میپردازیم. ساخت مانکن طلا  در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ انجام میشود.

سایز کوچک مانکن، یک مانکن نیم تنه است که کاربرد آن برای آویز کردن توگردنی و مدال است. سایز متوسط مانکن برای آویز کردن سرویسهای نیمست و فولست مورد استفاده قرار میگیرد. سایز بزرگ مانکن طلا، برای آویز کردن سرویسهای بلند و همچنین رولباسی کاربرد دارد.

مانکنهای طلا از نظر جنس و متریال به سه دسته تقسیم میشوند:

مانکن پلاستیکی

این مانکنها دارای قالبهای فولادی دقیقی هستند که توسط دستگاههای تزریق پلاستیک ساخته میشوند. دستگاه تزریق پلاستیک می‌تواند به طور معمول در یک دقیقه یک نیمتنه تولید کند.

اگر شما تمایل داشته باشید می توانید برای مانکنهای پلاستیکی خود روکش نیز سفارش دهید، روکشها از جنس بافت مخملی و چرم هستند.

مانکن طلا در کرمان

مانکن رزینی

مانکنهای رزینی بهعلت زیبایی خاص و درخشندگی چشمنوازی که دارند، در سال‌های اخیر جایگاه مناسبی در ویترین فروشگاه‌های طلا و جواهر پیدا کردهاند. مانکنهای رزینی دارای قالبهای خاص و تنوع رنگی بالایی هستند، به همین منظور، برای ایجاد تفاوت در ویترینهای طلا فروشی میتوانند استفاده شوند.

مانکن های خاص

بعضی از فروشگاهها بهعلت شرایط خاص خود و همچنین بعضی از فروشگاههای مدرن، از مانکنهای خاصی در ویترین خود استفاده میکنند؛ برای مثال از مانکنهایی استفاده میکنند که جنس آنها از سنگ و چوب و یا ترکیبی از متریال گوناگون است.

قیمت مانکن طلا در کرمان

بیشترین هزینهای که یک ویترین طلا فروشی به خود اختصاص میدهد، مربوط به هزینههای طراحی و ساخت استند طلا و جواهر است.

مانکنهای پلاستیکی نسبت به مانکن‌های دیگر هزینه کمتری دارند؛ بنابراین بیشتر مانکنهای تولید شده از جنس پلاستیک هستند.

به خاطر اینکه مانکن طلافروشی رزینی از مانکن پلاستیکی قیمت بیشتری دارد، صاحبان فروشگاههای طلافروشی تقاضای کمتری برای این جنس مانکنها دارند. طبیعی است که قیمت مانکنهای خاص با توجه به نوع متریال خاص و روش تولید متفاوت آن‌ها از تمامی مانکنهای موجود گرانتر باشد.

اصول چیدمان مانکن طلا در کرمان

برای چیدمان مانکنها در ویترین سعی کنید که سبک خاص خود را داشته باشید، چرا که انجام ایدههای خاص فروشگاه شما را متمایز می‌کند و به آن هویت میبخشد؛ برای مثال میتوانید متناسب با فصلها و مناسبتها، از رنگهای متفاوتی برای پسزمینه ویترین خود استفاده کنید و فروشگاه خود را از یکنواختی در بیاورید.

هنگام چیدن ویترین طلا، یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که مناسبترین مانکن را برای جواهرات خود انتخاب کنید؛ به عنوان مثال برای جواهراتی که در ساخت آنها از مروارید یا سنگ استفاده شده است، از مانکنهای چوبی استفاده کنید و یا برای اینکه طلا و جواهرات شما بیشتر بدرخشند و چشمنواز باشند.

میتوانید از مانکن چرم  مشکی استفاده کنید. از طرفی در انتخاب مانکن باید به سایز آنها توجه کنید. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم مانکنها در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ طراحی میشوند و کاربرد هر کدام متفاوت است.

سخن پایانی

طراحی یک ویترین مناسب، مشتریان را برای خرید از فروشگاه شما ترغیب میکند. همانطور که اشاره کردیم، برای طراحی ویترین خود باید از مانکنهای مناسب استفاده کنید و سعی کنید که چیدمان خاص خود را داشته باشید.

همچنین در این مقاله به خرید، تولید و قیمت مانکن طلا در کرمان  اشاره کردیم، شما میتوانید برای خرید مانکن طلا در کرمان و یا سایر شهرها به سایت مقدم مانکن مراجعه کنید.

این شرکت انواع گاوصندوق طلافروشی، مانکنهای طلا، انواع طلا و جواهرات و… را با جدیدترین مدلهای روز دنیا، به سراسر کشور عرضه میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + دوازده =