مانکن طلا در مشهد

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در مشهد

برای استعلام از قیمت انواع مانکن طلا در مشهد اعم از گردنبند گرفته تا گوشواره، روسری، کمربند، تاج و … با مشاوران مقدم مانکن همراه باشید . در این مقاله قصد داریم شما را با قیمت و خرید مانکن طلا در مشهد آشنا کنیم.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مانکن های طلا در مغازه های طلا فروشی نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. مانکن ها جلوه ی خاص و زیبا دارند.

این مانکن ها انواع مختلفی مانند نیم تنه، تمام بدن هستند آنها شیک، ظریف هستند و بیشتر در دو رنگ سیاه و سفید در مغازه های طلا  موجودند و باعث صرفه جویی در فضا می شوند.

خرید مانکن طلا در مشهد

در زمان های قدیم که مانکن طلا نبود ،در حجره های طلا فروشی ، طلاها و جواهرات زینتی را برای امنیت بیشتر در یک پارچه از جنس ابرایشم قرار می دادند. اما امروزه شاهد پیشرفت زیادی در این حرفه (صنف ) هستیم.

یک طلا فروشی حتی با وجود زیباترین و مجلل ترین جواهرات دنیا، بدون داشتن مانکن طلا بی معنی است.  این مانکن های طلا  هستند که به یک طلا فروشی معنی می دهند.

مانکن  طلا در مشهد در سه سایز مختلف ساخته می شوند. مانکن سایز کوچک که نیم تنه است و برای گردنبند استفاده می شود.

مانکن سایز متوسط ​​برای آویزان کردن نیم ست و تمام ست (سرویس کامل ) استفاده می شود. مانکن سایز بزرگ مخصوص سرویس های بلند و رو لباسی است.

برای خرید مانکن جواهرات در مشهد می توانید از مجموعه مقدم مانکن که بیش از 15 سال سابقه در طراحی و دکوراسیون داخلی طلا فروشی دارد و یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون طلافروشی است خرید کنید و ویترین مغازه خود را به بهترین شکل بیارائید.

قیمت مانکن طلا در مشهد

قیمت جواهرات طلا در مشهد مانند هر کالا و محصولی می تواند متفاوت باشد.

یکی از دغدغه های که طلا فروشان دارند همین خرید مانکن های طلا با قیمت مناسب و کیفیت عالی است.

چون جنس مانکن ها متفاوت است مسلما قیمت آنها نیز فرق می کند مانکن پلاستیکی نسبت به مانکن های دیگر قیمت کمتری دارد و عمده ی مانکن های تولید شده پلاستیکی هستند.

مانکن جواهرات در مشهد

در واقع پلاستیکی بودن مانکن به جنس قاب اصلی آن اشاره دارد. قاب پلاستیکی با پارچه های مختلف و چرم پوشانده شده است.

مانکن زرینی قیمت بالاتری نسبت به مانکن پلاستیکی دارد و به همین دلیل طرح های ویترین جواهرات تعداد کمی از این مانکن ها را دارند.

مانکن های خاص قیمت بالاتری نسبت به مانکن های دیگر دارند. همچنین روش تولید این مانکن فرق می کند. پس در موقع خرید مانکن جواهرات در مشهد با توجه به جنس و قیمت مانکن می توانید مانکن مورد نیاز خود را خریداری کنید.

تولید مانکن طلا در مشهد

همانطور که در بالا اشاره شد مانکن ها درسه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ تولید می شوند. همچنین جنس مانکن های طلا فروشی از نظر متریال به سه دسته تقسیم بندی می شوند که هر یک را به اختصارتوضیح می دهیم.

– مانکن های پلاستیکی

– مانکن های زرینی

– مانکن های خاص

مانکن پلاستیکی

مانکن پلاستیکی در انواع مختلف ساخته می شود. مانکن های پلاستیکی طبق سفارش مشتری روکش می شوند.

بیشتر این روکش های مانکن طلا در مشهد از جنس پارچه مخملی یا چرمی است. این نوع مانکن ها فروش بیشتری دارند.

تولید این محصول در قابهای متعددی انجام می گیرد. مانند مانکن های صورتی که روکش مخملی صورتی دارند نمونه ی از اسپرت به حساب می آیند. از مانکن های پلاستیکی در تمامی ویترین ها اعم از اسپرت و کلاسیک استفاده می شود.

مانکن زرینی

مانکن زرینی طی این سال ها که تولید شده توانسته جایگاه خوبی پیدا کند. تولید این مانکن بیشتر برای موارد خاص انجام می گیرد.

این مانکن ها جلوه خاص و ویژه ی به ویترین های طلا فروشی می هد. این نوع مانکن طلا در مشهد از تنوع رنگ بیشتری برخودار است و همچنین قیمت بالاتری هم نسبت به نوع پلاستیکی دارد.

مانکن خاص

این مانکن ها از جنس سنگ یا جوب هستند و از نظر قیمت گران ترین مانکن های طلافروشی به شمارمی آیند.

از این مانکن ها علاوه بر طلا فروشی ها می توان در فروشگاه های خاص یا گالری شخصی هم قابل استفاده است.

برای سفارش چنین مانکن هایی باید متریال مد نظرتان را به سازنده مانکن اعلام کنید تا مانکن مورد پسند شما ساخته شود. البته این مانکن طلا در مشهد را میتواند از مجموعه مقدم مانکن تهیه کنید.

قیمت مانکن طلا به‌صورت عمده بیش‌تر است یا تک؟

خرید مانکن طلا نیز مانند محصولات دیگر اگر به صورت عمده  خریداری  شود کم هزینه تر خواهد بود.

مانکن طلا در مشهد

پس اگر قصد دارید دکوراسیون داخلی مغازه یا ویترین مغاره را تغییر دهید می توانید مانکن ها طلا را به صورت عمده خرید کنید. برای خرید مانکن طلا در مشهد می توانید از سایت مجموعه مقدم مانکن دیدن نمائید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با  مانکن طلا در مشهد آشنا کنیم و جنس و قیمت مانکن ها را برایتان توضیح دهیم.

درصورتی که قصد خرید مانکن برای مغازه طلا فروشی خود را دارید می توانید از سایت مقدم مانکن بازدید کنید و جنس و انواع مانکن ها را مقایسه نمایید و پس از دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان این مجموعه بهترین و شیک ترین مانکن های طلا را تهیه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =