طراحی دکور طلا فروشی بتنی

طراحی دکور طلا فروشی بتنی

امروزه در اکثر صنایع و مشاغل ، قدم اول برای جذب مشتری ، برخورداری از دکوراسیون تک و منحصر به فرد است . داشتن دکوراسیون ویژه و مدرن تاثیر به سزایی در نمایش بهینه قطعات طلا و جواهر موجود درون یک گالری طلا فروشی را ، دارد . انواع طرح های مختلف دکوراسیون برای گالری های طلا فروشی طراحی و اجرا می گردد . طراحی دکور طلا فروشی بتنی از جمله این طرح ها به شمار می رود . در ادامه این مبحث به بررسی و معرفی این نوع طرح ویژه برای گالری های طلا فروشی خواهیم پرداخت .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

دکور طلا فروشی بتنی چیست ؟

به منظور شناخت و درک بهتر طراحی دکور طلا فروشی بتنی ، این مبحث را ، با بیان یک توضیح در رابطه با بتن آغاز می نماییم . بتن جزو مصالح سخت و مقاوم به شمار می رود . همین امر ، باعث شده تا ، در طراحی دکوراسیون گالری های طلا فروشی ، یک متریال ویژه به شمار رود .

تنوع در ارائه طرح های نوین و دکوراسیون مدرن هر روزه وارد مرحله و فاز جدیدی می گردد و همین امر ، منجر به ورود بتن به عرصه طراحی دکوراسیون داخلی فضاهایی مانند گالری طلا فروشی نیز ، شده است . این امر دلایل مختلفی دارد که ، استحکام بتن یکی از آن ها است .

با پیشرفت علم و تکنولوژی راه هایی جهت مدرنیزه کردن به کار گیری بتن در صنعت دکوراسیون نیز ، کشف شده است . بتن را ، می توان به وسیله رنگ آمیزی و یا افزودن عناصری دیگر در دکوراسیون یک گالری طلا فروشی و یا شرکت های دیگر به کار گرفت .

پس از ورود بتن به عرصه دکوراسیون اماکن مختلف ، طراحی دکور طلا فروشی بتنی نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار گشت . از بتن در کف گالری ، قسمت تحتانی گاوصندوق و حتی دیوارهای گالری و به منظور افزایش استحکام و مقاومت دیوارهای گالری استفاده شده است .

دکور طلا فروشی بتنی چیست ؟

مزایای استفاده کردن از طراحی بتنی در یک گالری طلا فروشی

طراحی دکور طلا فروشی بتنی علاوه بر ، برخورداری از ویژگی استحکام ، مقاومت و سختی بالا در برابر انواع ضربه و کنده کاری ، دارای مزایای دیگری نیز می باشد . از ابتدای تشکیل صنعت طلا فروشی ، این قطعات از قیمت بالایی برخوردار بوده و هستند .

به همین دلیل ، تامین امنیت قطعات طلا و جواهرات موجود درون یک گالری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . بتن ، عنصری ایده آل و بسیار مناسب جهت این امر می باشد . تلفیق استحکام بتن به همراه عناصری مانند بافت و پترن نوری می تواند به شما یک گالری مدرن و شیک ارزانی دارد .

از سویی دیگر به واسطه طراحی دکور طلا فروشی بتنی می توان یک دکوراسیون مدرن ، تک و منحصر به فرد داشت . از این طریق می توان به جذب حداکثری مشتریان دست یافت و به درآمد بالاتری رسید . همواره یک اصل را ، مد نظر داشته باشید .

اختصاص هزینه برای امر دکوراسیون گالری و یا تجدید دکور گالری طلا فروشی ، نه تنها هزینه اضافه به شمار نمی رود بلکه ، نوعی سرمایه گذاری نیز محسوب می شود . در آینده ای نه چندان دور ، شاهد بازگشت تضمینی این سرمایه گذاری و از طریق جذب مشتری بیشتر خواهید بود .

بیشتر بخوانید: ساخت ویترین طلا فروشی

موارد به کار گیری بتن در طراحی و دکوراسیون داخلی

طراحی دکور طلا فروشی بتنی می تواند ایده بسیار مدرن و در عین حال ، نابی باشد . هر چند از دیدگاه بسیاری از افراد ، بتن یک عنصر سرد و بی روح است ولیکن ، در صورت به کار گرفتن صحیح و خلاقانه این عنصر درون طراحی گالری طلا فروشی ، می توان به خلق جلوه های بصری بی نظیری دست یافت ؛

  • دیوار کوب های بتنی : درون گالری طلا فروشی ، به جهت تمایز طرح و دکوراسیون می توان از دیوار کوب های بتنی با طرح ها و رنگ های متنوع و نزدیک به سبک گالری بهره گرفت . استفاده از دیوار کوب بتنی باعث افزایش طول عمر و دوام دیوار کوب در مقابل ضربات می گردد .
  • ویترین بتنی : یکی دیگر از ایده های ناب طراحی دکور طلا فروشی بتنی استفاده از عنصر بتن در طراحی و ساخت ویترین است . تلفیق رنگ سرد بتن به همراه نورپردازی خلاقانه و مدرن ، یک ایده هوشمند در نمایش هر چه بهتر قطعات طلای درون ویترین می باشد .
  • لوستر های بتنی : برای ایجاد هارمونی و تناسب عناصر درون طراحی گالری طلا فروشی از جنس بتن ، پیشنهاد می شود به سراغ لوستر های بتنی مدرن نیز بروید . ترکیب رنگ بتن به همراه نور ساطع شده از لوسترها زیبایی بصری خیره کننده ای به گالری شما خواهد بخشید .
  • کفپوش های بتنی : در طراحی دکور طلا فروشی بتنی می توان حتی کفپوش گالری ها را ، از جنس بتن در نظر گرفت . این امر ، هم مزیت مقاومت و استحکام بتن را ، به دنبال دارد و هم این که ، به دلیل رنگ خنثی بتن ، قادر به ترکیب آن با رنگ سایر بخش های گالری خواهید بود .
  • گلدان و اشیای بتنی : از دیگر عناصری که ، در طراحی بتنی گالری طلا فروشی ، قادر به بهره گیری از آن ها خواهید بود ، گلدان و سایر عناصر بتنی می باشد . به این ترتیب ، با استفاده از گلدان و اشیای بتنی ، فضای شیک و خاصی را ، به طراحی گالری خود بیافزایید .

موارد به کار گیری بتن در طراحی و دکوراسیون داخلی

قیمت طراحی گالری طلا فروشی بتنی چقدر می باشد ؟

قیمت طراحی دکور طلا فروشی بتنی به چندین مورد متفاوت بستگی دارد . به همین دلیل ، بیان یک قیمت قطعی برای این منظور ، تقریبا امکان پذیر نمی باشد . برای مثال ، ابعاد و متراژ گالری طلا فروشی بر قیمت طراحی آن به طور قطع موثر خواهد بود .

در صورت استفاده از متریال و المان های مختلف نیز ، بر قیمت طراحی بتنی گالری تاثیر گذار خواهد بود . به طور کلی ، در صورت اقدام به سفارش طراحی دکوراسیون بتنی ، می توانید در جلسات مشاوره با کارشناسان ، از قیمت حدودی این طراحی با خبر شوید .

کلام پایانی

طراحی دکور طلا فروشی بتنی یکی از طراحی های مدرن و شیک در حوزه طراحی و دکوراسیون گالری های طلا فروشی به شمار می رود . مجموعه مقدم مانکن یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه طراحی و انجام این نوع سبک دکوراسیون می باشد .

شما به راحتی جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر در رابطه با این سبک مدرن دکوراسیون ، به کارشناسان مقدم مانکن مراجعه نموده و در اولین فرصت از مشاوره آنان بهره مند گردید .

 بیشتر بخوانید: قیمت مانکن طلا و جواهر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =