آشنایی با مانکن های فلزی

دکور طلافروشی با مانکن فلزی

دکور طلافروشی با مانکن فلزی این روزها بسیار پر طرفدار شده است ، مانکن های فلزی در دسته مانکن های سبک مدرن قرار دارند و افرادی که این سبک را برای دکوراسیون طلافروشی خود برگزیده اند ، از مانکن های فلزی بسیار استقبال می کنند . در این مقاله با ما همراه شوید تا اصول و دلایل محبوبیت دکور طلافروشی با مانکن فلزی را دریابید .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

آشنایی با مانکن های فلزی

در نخستین بخش از مقاله دکور طلا فروشی با مانکن فلزی ، شما را با این مانکن های مدرن آشنا می کنیم . مانکن فلزی نسل جدید و مدرن مانکن های طلا فروشی است ، که به دلیل ویژگی های خاص خود و طراحی منحصر به فردی که دارد ، بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

این مانکن ها بسیار خلاقانه و جذاب در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند ، به نحوی که دکور طلافروشی با مانکن فلزی چشم هر رهگذری را حتی اگر قصد خرید طلا را نداشته باشد ، به خود خیره می کند .

مانکن های فلزی از متریال مختلفی مانند استیل ، برنج و آهن ساخته می شوند . مانکن برنجی از سایر مانکن ها گران تر می باشند ، اما مانکن استیل و آهنی قیمت مناسب تری دارند . مانکن های استیل دوام و ماندگاری بالایی بدون نیاز به توجه و مراقبت خاصی نسبت به دیگر متریال ها دارند .

آشنایی با مانکن های فلزی

چرا مانکن های فلزی را باید انتخاب کنیم ؟

اگر شما نیز به دنبال پاسخ این سوال هستید ، که مانکن های فلزی چه ویژگی خاصی دارند ، که باید دکور طلافروشی با مانکن فلزی را انتخاب کنید ، در این بخش با ما همراه شوید ، تا پاسخ این سوال برای شما روشن شود .

مانکن فلزی طلا فروشی ایستایی بسیار عالی دارد ؛ از این رو می توان قطعات طلا را در وزن و تعداد زیاد روی آن چید ، بدون اینکه نگران سقوط مانکن فلزی باشید .

البته این مانکن برای همه طلاها مناسب نمی باشد و برای نگهداری انگشتر ، گوشواره ، دستبند و النگو طراحی شده است ، پس در کنار دیگر مانکن ها در دکور ویترین طلا فروشی به کار گرفته می شود .

در واقع مانکن فلزی از عناصر مکمل طراحی ویترین است ، که در کنار سایر مانکن ها و تجهیزات به کار گرفته می شود و جلوه ای متمایز و برجسته به ویترین فروشگاه طلا و جواهر شما می بخشد .

دکور طلافروشی با مانکن فلزی ، به مشتریان و رهگذران این پیام را می دهد ، که ما خاص و متفاوت هستیم و به جزئیات اهمیت بسیاری می دهیم و در انتخاب محصولات طلا و جواهر نیز به این اصول پایبندیم ؛ از این رو مشتری ترجیح می دهد محصولات شما را با دقت بیشتری بررسی و از میان آنها یک قطعه طلا و جواهر را انتخاب کند .

علاوه بر موارد گفته شده ، با توجه به شرایط امروزی بازار طلا و جواهر و رقابت شدید حاکم بر بازار ، باید قید و بندهای گذشته را رها کنید ، با استفاده از المان های جدید مانند دکور طلا فروشی با مانکن فلزی ، مشتریان زیادی را به خود جذب کنید .

اگر مالک فروشگاه آنلاین طلا فروشی هستید ، نیز از مانکن فلزی برای عکاسی محصولات خود استفاده کنید ، تا محصول مد نظر زیباتر جلوه کند و مشتریان آنلاین محصولات شنا را به فروشگاه های رقیب ترجیح دهند .

 

چرا مانکن های فلزی را باید انتخاب کنیم ؟

نحوه دکور طلافروشی با مانکن فلزی

حال که با مانکن فلزی و اهمیت استفاده از آن در دکور فروشگاه طلا و جواهر آشنا شدید ، در این مقاله در مورد نحوه دکور طلافروشی با مانکن فلزی صحبت می کنیم .

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم ، مانکن فلزی از المان‌های تکمیلی ویترین طلا فروشی است و نمی توان به تنهایی از آن استفاده نمود ؛ زیرا این مانکن برای نگهداری ست ، نیم ست ، آویز ، گردنبند و … طراحی نشده است ، از سوی دیگر کاربرد بسیار دو فلز در کنار یکدیگر ( طلا و مانکن ) جلوه خوشایندی ندارد و ارزش و زیبایی قطعات طلا و جواهر فروشگاه شما را کاهش می دهد .

در زمان انتخاب مانکن فلزی حتما به رنگ آن توجه کنید و رنگی متناسب با محصولات خود انتخاب کنید .

برای مثال بر عکس تصور مانکن فلزی زرد رنگ ، جلوه زیبایی به طلاهای زرد رنگ شما خواهد داد ، سبب می شود که طلاهای شما بیشتر به چشم بیایند و جلوه بیشتری داشته باشند .

ترجیحا از مانکن های آینه ای و براق نیز در دکور ویترین خود استفاده نکنید ؛ زیرا جلوه جزئیات و زیبایی طلاها را کم می کند . مانکن های مات گزینه ایده آل تری برای قطعات طلا و جواهر هستند .

برخی از مانکن های فلزی نیز دارای پوشش بالشتکی هستند ، که اغلب برای نگهداری انگشتر طراحی شده اند ، خوشبختانه مانکن های فلزی پوشش دار محدودیت های مانکن فلزی بدون پوشش را ندارند .

نکته دیگری که در نحوه دکور طلافروشی با مانکن فلزی باید اضافه کرد ، توجه به شکل و طرح مانکن هاست . مانکن فلزی اغلب در طرح های هندسی و انتزاعی ساخته می شود ، که ظاهری مدرن به ویترین طلا فروشی شما می بخشند ، با توجه به سبک طلاها و دیگر عناصر ویترین طلا فروشی شکل و طرح آن را انتخاب کنید . طرح و رنگ آن باید با سایر المان های ویترین طلا فروشی متناسب و هماهنگ باشد .‌

در آخر باید گفت که در زمان انتخاب مانکن فلزی برای دکور طلا فروشی ، مانکن هایی که از متریال درجه یک ساخته شده اند و طراحی استاندارد و ایده آلی دارند را انتخاب کنید ؛ زیرا مانکن های نامرغوب و غیر استاندارد ، جلوه ویترین شما را کم می کند و بازخورد منفی در جذب مشتری دارد .

نحوه دکور طلافروشی با مانکن فلزی

سخن پایانی

همانگونه که در این مقاله از تیم طراحی و تولید مقدم مانکن متوجه شدید ، دکور طلافروشی با مانکن فلزی سبب رونق و دیده شدن کسب و کار شما خواهد شد . شرکت مقدم‌ مانکن از شرکت های معتبر و مجرب تولید و عرضه انواع مانکن های طلا فروشی از جمله مانکن فلزی است .

شرکت مقدم مانکن تمام محصولات خود را زیر نظر یک تیم دانش آموخته و با سابقه طراحی ، از متریال با کیفیت و زیر نظر نیروی کار ماهر تولید ، در نهایت با قیمت مناسب و بدون دخالت واسطه از طریق فروشگاه آنلاین خود به سرتاسر ایران عرضه می دارد .

بیشتر بخوانید: طراحی و دیزاین مغازه طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =