استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی

استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی

استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی این روزها بسیار ترند و محبوب شده است . مالکین فروشگاه های طلا و جواهر برای جلوه دادن به محصولات خود ، زیباتر و خاص کردن ویترین فروشگاه شان از تندیس یا مجسمه های طلا فروشی بسیار استقبال می کنند .

اگر شما نیز در پی متمایز کردن ویترین طلا فروشی خود و جذب مشتری هستید ، در مقاله استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی با ما باشید تا با تندیس های طلا فروشی آشنا گردید .

آشنایی با تندیس در مانکن طلا فروشی و اهمیت استفاده از آن

استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی امروزه به یک ضروریت برای جلب توجه مشتریان و برجسته کردن قطعات طلا و جواهر تبدیل شده است .

در واقع تندیس یک نوع مانکن طلا فروشی است ، اما نسبت به آنها سایز بزرگتر ، شکل و طرح زیباتری دارد . با چیدن طلا و جواهر روی تنه این تندیس ها ، طلا و جواهرات فروشگاه شما بسیار خیره کننده و زیبا خواهند شد .

تندیس طلا فروشی همانند سایر مانکن های طلا در متریال و ابعاد گوناگونی متناسب با نیاز مشتریان تولید می گردد ، که انتخاب هر نوع تندیس به قطعات طلا و جواهر ، سبک فروشگاه و بودجه فروشنده بستگی دارد .

خرید و استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی بدون هیچ گونه قید و شرطی فروش شما را چندین برابر می کند . به بیان ساده تندیس ها به طلا و جواهرات شکوه و زیبایی دو چندانی می بخشند ، جزئیات آن را به نمایش می گذارند ، مشتری خود را در قالب تندیس تصور می کند و تصمیم به خرید طلا و جواهرات از فروشگاه شما را می گیرد .

آشنایی با تندیس در مانکن طلا فروشی و اهمیت استفاده از آن

انواع تندیس در مانکن طلا فروشی

تندیس ها یا پیکره های زیبا و خوش تراش طلا فروشی در انواع مختلفی بنا بر نوع طلا و نیاز مشتری تولید می گردند . این مجسمه ها بر اساس معیارهای گوناگونی دسته بندی می گردند ، که در این بخش ما به بررسی انواع تندیس بر اساس سایز و شکل می پردازیم .

تندیس های طلا فروشی در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ در طرح و رنگ های مختلف و متنوع ساخته می‌ شوند. سایز کوچک این پیکره ها برای آویزهای کوتاه یا بچگانه ایده آل است .

روی سایز متوسط آن می توان سرویس های کوچک یا نیم ست ها را آویزان نمود و سایز بزرگ آن برای سرویس های حجیم و بزرگ ، زنجیرهای بلند و رو لباسی استفاده می شود .

در زمان انتخاب تندیس علاوه بر سایز قطعات طلا ، به سایز سایر المان های درون ویترین توجه کنید ، تا از لحاظ اندازه با دیگر عناصر کاملا هارمونی داشته و هماهنگ باشد . اگر تندیس یا پیکره بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد ، هیچ جلوه و زیبایی نخواهد داشت و در نتیجه توجه مشتریان را به خود جلب نخواهد کرد !

در ادامه این مبحث از مقاله استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی باید افزود ، که این پیکره ها بر اساس شکل نیز به چندین دسته تقسیم می گردند ، اما در یک دسته بندی کلی در دو نوع رئال یا انتزاعی وجود دارند ، که با توجه به سبک فروشگاه خود یکی از این دو سبک را انتخاب کنید .

انواع تندیس در مانکن طلا فروشی

جنس تندیس در مانکن طلا فروشی

تندیس مانکن طلافروشی در متریال مختلفی ساخته می شود ، که این متریال ویژگی های منحصر به فردی به هر یک از آنها می بخشد ، هر یک از این متریال ها نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارد ، که در مطالب زیر مقاله استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی ، به معرفی هر یک از این متریال ها به طور مختصر خواهیم پرداخت . متریال های زیر در ساخت تندیس طلا فروشی به کار گرفته می شوند ؛

1.      متریال رزین

یکی از متریال های محبوب و رایج برای ساخت تندیس طلا فروشی ، متریال رزین است . استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی با روی کار آمدن تندیس های رزینی بسیار رایج شد . رزین ماده ای منعطف ، نرم و براق است ، که با آن می توان هر شکلی را با نهایت زیبایی و ظرافت در رنگ های مختلف اجرا نمود . تندیس های رزینی اغلب در فروشگاه جواهرات گران قیمت و خاص به کار برده می شوند .

کسانی که فروشگاه های طلا و جواهر آنلاین دارند ، نیز برای شاخص تر و چشم گیر تر کردن طلا و جواهرات خود در عکاسی از این پیکره ها بهره می گیرند .

این مانکن ها در کنار زیبایی خیره کننده ، ظرافت زیاد و درخشندگی بالا تنها یک ایراد دارند و آن قیمت بالاتر نسبت به مانکن های پلاستیکی است .

 

2.      متریال پلاستیک

یکی از متریال رایج و مقرون به صرفه در ساخت تندیس های طلا فروشی، متریال پلاستیکی است . در واقع استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی نخست با این گروه از مانکن های پلاستیکی به شکل ابتدایی تر و ساده تر شروع شد ، که به مرور این مانکن ها ظاهر پیچیده تر و متنوع تری به خود گرفتند .

تندیس های پلاستیکی با روش قالب گیری در اشکال و ابعاد استانداردی تولید می گردند ، اغلب روی آن ها را با چرم یا مخمل در رنگ های مختلف پوشش می دهند ؛ از این رو متوجه متریال اصلی و زیرین این روکش ها نمی شویم .‌

تندیس های پلاستیکی در مقایسه با تندیس رزینی در حجم انبوه تر و با سرعت بالاتری تولید می شوند ، علاوه بر این قیمت مواد خام اولیه آن ارزان تر است ، که مجموع این عوامل سبب قیمت مقرون به صرفه این مانکن ها یا پیکره های زیبا خواهد شد .

جنس تندیس در مانکن طلا فروشی

3.      متریال خاص

آخرین گروه متریالی که برای ساخت پیکره یا تندیس طلا فروشی استفاده می شود ، متریال مخصوصی مانند سنگ ، چوب ، فلز و … است ، که در این بخش از مقاله استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی شما را با این تندیس ها استفاده می کنیم .

این مانکن ها از چوب ، سنگ و فلزات ، متریال پلیمری و صنعتی به صورت سفارشی در رنگ ، ابعاد و شکل های گوناگونی ساخته می شوند . سبک هنری این تندیس ها بسیار خاص و منحصر به فرد است و برای طلا فروشی هایی با دکوراسیون مدرن مناسب هستند .

این تندیس ها چون از مواد خاص ، در تعداد کم ، با هنر دست و به صورت سفارشی ساخته می شوند ، قیمت گران تری از دو نوع قبل دارند و در ویترین فروشگاه های طلا و جواهرات لوکس و لاکچری به کار گرفته می شوند .‌

 سخن پایانی

امروزه استفاده از تندیس در مانکن طلا فروشی بسیار محبوب و رایج گشته است ، بسیاری از طلا و جواهر فروشان به دنبال تندیس ها و مانکن های خاص ، زیبا و با دوام هستند .گروه صنعتی مقدم مانکن از تولید کنندگان معتبر انواع تندیس و مانکن طلا فروشی در ایران است .‌

محصولات این برند در کنار کیفیت و دوام بالا ، از تنوع ، ظرافت و زیبایی منحصر به فردی بهره می گیرند . اگر قصد خرید تندیس در مانکن طلا فروشی را دارید ، به فروشگاه آنلاین مقدم مانکن مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: آشنایی با رشته طراحی و ساخت طلا و جواهرات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =