نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی

یکی از مهم ترین نکات در طلا فروشی ها توجه به تمیزی و نظافت در فروشگاه است. هر چقدر هم نکات بهداشتی را رعایت کنید، باز هم تجهیزات موجود در این مغازه ها کثیف شده و نیاز به تمیزکاری دارند. مانکن های موجود در مغازه های شما هم کثیف شده اند؟ قصد دارید با نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی بیش تر آشنا شوید؟ این استند ها در ویترین مغازه قرار گرفته و طلا ها بر روی آن ها گذاشته می شود. از این رو تمیز بودن آن ها موضوع بسیار مهمی بوده و در جلب نظر مشتریان تاثیر بسیار زیادی دارد.

شیوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی

برای آشنایی با نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی ابتدا باید بدانید که این وسایل بسیار حساس هستند. از این رو در زمان بلند کرده و جا به جا کردن آن ها به شدت دقت کنید. اگر این استند ها مشکلی روبرو شوند قابل تعمیر نبوده و باید حتما برای تعویض آن ها اقدام کنید. از طرفی اگر این نوع استند ها از دست شما بیفتد، طلای قرار گرفته بر روی آن نیز آسیب دیده و شما با ضرر های زیادی روبرو خواهید شد. علاوه بر همه این ها، اکثر این مانکن ها را در رنگ سفید تولید می کنند از این رو در برابر آلودگی بسیار حساس بوده و به سرعت کثیف می شوند.

از این رو حتما با دست تمیز برای برداشتن آن ها اقدام کنید. اگر مانکن های شما آسیب دیده و باید تعویض شوند، می توانید به سایت مقدم مانکن مراجعه کنید. این مجموعه تنوع بالایی از این نوع مانکن ها را فراهم نموده که همگی بسیار مدرن و با کیفیت هستند. علاوه بر این، این سایت محصولات خود را در قیمت های بسیار پایینی به مشتری ارائه کرده و همواره در تلاش است تا نظر مشتری را به خود جلب کند.

مراحل مختلف تمیز کردن مانکن طلا فروشی

برای آشنایی با نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی خوب است بدانید که این کار باید در مراحل مختلفی انجام گیرد. مهم ترین مراحل انجام این کار عبارتند از:

در مرحله اول باید با استفاده از یک دستمال ساده، آن را غبارروبی کنید. در مرحله بعد باید کمی آب مقطر بر روی سطح آن ریخته و با کمک ید دستمال تمیز آن را پاک کنید. توصیه می کنیم که برای این کار حتما از آب مقطر استفاده کنید زیرا آب لوله کشی حاوی ناخالصی هایی است که می تواند به سطح مورد نظر آسیب برساند. اگر بر روی این محصول لکه هایی وجود دارد که با این روش تمیز نمی شود، می توانید از کمی جوش شیرین کمک بگیرید.

برای این کار کمی جوش شیرین را با آب مقطر مخلوط کنید و با کمی مسواک بر روی سطح آن بریزید. با این کار همه لکه های اضافی از بین رفته و سطح کاملا تمیز و یکدست می شود. بعد از اتمام کار صبر کنید تا سطح خشک شده و تمیز شود. برخی افراد معتقد هستند که برای کار باید از سرکه سیب استفاده کرد، این محصول کاملا طبیعی و ارگانیک بوده اما به دلیل داشتن خاصیت اسیدی بهتر است که برای انجام این کار از این ماده استفاده نکنید.

تمیز کردن مانکن های مخمل طلا فروشی

نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی بسته به جنس و متریال به کار رفته در آن، متفاوت می باشد. امروزه بسیاری از طلا فروشی ها از نمونه های مخمل این استند ها برای به نمایش گذاشتن طلا های خود استفاده می کنند. این محصول بسیار لوکس و زیبا بوده و جذابیت خاصی به فضای داخلی طلا فروشی می بخشند. این نوع مانکن ها نیز مانند دیگر نمونه های این محصولات کثیف شده و نیاز به تمیز کردن دارند. اگر کثیفی سطح این استند ها در حد کمی بوده و جزئی است، می توانید از نوار چسب استفاده کنید. بخشی از نوار را به دور یک مداد یا خودکار بپیچید و قسمت آزاد نوار چسب را بر روی سطح این استند ها بکشید. با این کار همه آأودگی و گرد و غبار ها گرفته می شوند.

برای این کار می توانید از دستگاه های پرز گیر نیز استفاده کنید. این محصولات نیزبه خوبی گرد و غبار را از روی سطح مورد نظر گرفته و آن را تمیز می کنند. برای تمیز کردن لکه های سخت تری که بر روی این سطوح قرار دارند می توانید کمی آب گرم را با چند قطره مایع ظرفشویی ترکیب کرده و محلول حاصل را به آرامی بر روی استند مورد نظر خود بکشید. برای اثر بخشی بیش تر می توانید از یک مسواک نیز استفاده کنید.

تمیز کردن مانکن های چرم در طلا فروشی ها

یکی دیگر از انواع این استند ها نمونه هایی هستند که با پارچه های چرمی تولید می شوند. نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی که از این نوع پارچه ساخته شده اند نیز روش خاصی دارد. این نوع مانکن ها بسیار حساس بوده و باید مطابق با اصول خاصی تمیز شوند. برای این کار باید از برس های نرمی استفاده کرده و گرد و غبار موجود را بر طرف کنید. برای حذف لکه ها همچنین می توانید محول آب و صابون ملایمی درست کنید و با این محلول، سطح مورد نظر را تمیز کنید. اگر متوجه شدید که لکه رنگ بر روی این نوع استند ها وجود دارد، حتما از الکل استفاده کنید. البته دقت داشته باشید که باید مقدار کمی الکل بر روی سطح این مانکن ها ریخته و از این طریق لکه های موجود را بر طرف کنید.

حال اگر لکه چربی و یا روغن بر روی این استند ها وجود داشته باشد، باید از مواد دیگری برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. در این شرایط بهتر است کمی پودر تالک و یا نشاسته ذرت را در محل لکه ریخته و به آن زمان دهید تا لکه ها را از بین ببرد. در شرایطی که برای حذف لکه ها با این روش ها موفق نشدید، می توانید به سایت مقدم مانکن مراجعه کنید و از خدمات بی نظیر این مجموعه استفاده کنید. پشتیبان های فعال در این سایت شما را راهنمایی کرده و روش های مناسبی برای رفع لکه ها از روی استند ها به شما معرفی می کنند.

کلام آخر نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی

اگر قصد دارید با نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی آشنا شوید، بهتر است بدانید که این استندها را در انواع مختلفی تولید می کنند. از این رو برای رفع لکه و یا گرد و غبار از روی هر یک از این مانکن ها به روش خاصی نیاز دارید. برای دریافت مشاوره و انتخاب یک روش موثر و مناسب برای رفع لکه ها از روی مانکن های خود، کافیست که با پشتیبان های سایت مانکن مقدم در تماس باشید. این مجموعه بهترین روش ها را به شما معرفی کرده و در صورت نیاز می توانید مانکن های جدید و بسیار مدرنی را از آن ها خریداری کنید.

سوالات متداول برای نحوه تمیز کردن مانکن طلا فروشی

  1. آیا امکان بازیابی استند های مخمل طلا فروشی وجود دارد؟

بله، می توانید پارچه و روکش روی آن را برداشته و سطح آن را با روکش هایی از جنس کتانی، کنفی و یا از طریق دکوپاژ بپوشانید.

  1. آیا سایت مانکن مقدم فقط در زمینه فروش مانکن های طلا فروشی فعالیت دارد؟

خیر، خدمات این سایت به طلا فروش ها بسیار گسترده بوده و شما می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه طلا فروشی خود نیز از این محصولات استفاده کنید.

  1. آیا نوع پارچه ای که برای تمیز کردن مانکن های طلافروشی استفاده می کنید در نحوه تمیز کاری لکه ها موثر است؟

قطعا نوع پارچه به کار رفته در میزان تمیز کاری این استند ها موثر می باشد. معمولا پارچه های نانو می توانند موثر تر عمل کرده و لکه ها را راحت تر از بین می برند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =