استند طلا و جواهرات

استند طلا و جواهرات

استند طلا و جواهرات ابزاری برای نظم بخشیدن به طلا و جواهرات در منزل یا فروشگاه هاست . روی استند می توان انواع قطعات طلا مانند انگشتر ، ساعت ، دستبند ، آویز و … را قرار داد .

استند های طلا و جواهر تنوع بسیار بالایی دارند و هر شخصی با توجه به قطعات طلایی که دارد ، باید نوع مناسب را انتخاب کند . در این مقاله با ما همراه شوید تا با استند طلا و جواهرات آشنا گردید .

بیشتر بخوانید: ویترین گالری جواهر

استند طلا و جواهرات چیست ؟

طلا و جواهر و هرگونه زیور آلاتی از گذشته تا به حال مورد توجه مردم به خصوص زنان بوده است ، زیور آلات از قدیمی ترین و محبوب ترین اکسسوری ها هستند ، که از زمان های دور تا به حال جعبه های زیبا و گران قیمتی برای نگهداری آنها ساخته شده است .

جعبه های جواهر قدیمی ، قطعات طلا و جواهر را در کنار یکدیگر نگهداری می کردند ، که سبب گره خوردن زنجیرها و دستبندهای ظریف به هم می شد ، در واقع این جواهرات روی هم در یک محفظه انباشته می شدند .

امروزه استند طلا و جواهرات به عنوان نگهدارنده زیور آلات استفاده می شود ، استند هر قطعه طلا و جواهر را در جای مخصوص و جداگانه ای نگهداری می کند ، آنها را به آسانی در دسترس افراد قرار می دهد و بدون اینکه طلا و جواهرات گم شوند یا در هم گره بخورند ، در جای مخصوصی و مقابل چشم چیده می شوند ‌.

استند ها یا پایه طلا و جواهر در طرح ، سایز و انواع مختلفی متناسب با سلیقه و نیاز مشتری تولید می شوند . شما می توانید متناسب با نیاز و دکور اتاق خود استند مناسب را خریداری کنید و طلا و زیور آلات تان را با آن سر و سامان ببخشید .

استند طلا و جواهرات چیست ؟

اهمیت خرید استند طلا و جواهر

بسیاری از افراد طلا و جواهر را با هدف سرمایه گذاری خریداری می کنند و به صورت روزمره نیز از آنها استفاده می کنند ، برخی افراد نیز انواع زیور آلات را اعم از ؛ طلا یا بدلیجات دارند را به عنوان اکسسوری با لباس ها و استایل های مختلفی می پوشند .

اگر در دسته افرادی هستید که طلا و زیور آلات زیادی دارید ، حتما یکی از دغدغه هایتان نظم بخشیدن و نگهداری از آنهاست . آسان ترین راه برای مرتب نمودن و نگهداری طلا و جواهر آلات ، استند طلا و جواهرات می باشد .

اگر شما قطعات مختلف جواهر آلات، ساعت ، دستبند و … را به طور منظم در قفسه های جداگانه و جعبه های مختلف بچینید ، پس از مدتی از خاطرتان می روند ، یا اینکه حوصله ندارید برای هر بار بیرون رفتن چندین جعبه و قفسه را باز کنید ، تا جواهر آلات مورد علاقه تان را پیدا کنید .

اگر همه آنها را در یک جعبه روی هم قرار دهید ، در هم گم می شوند و به هم می پیچند که جدا کردن و پیدا کردن قطعه مورد نظرتان کلی وقت تان را تلف می کند . در واقع پیدا کردن قطعات ریز طلا و جواهر در یک جعبه پر و انبوه ، یک کار خسته کننده و زمان گیر خواهد شد .

استفاده از استند طلا و جواهرات هیچ یک از این دردسرها را ندارد ، همه قطعات طلا و جواهرات مقابل چشمان تان است ، به آسانی و سرعت بالا می توانید قطعه مورد نظرتان را پیدا کنید .

استند ها به نحوی طراحی شده اند ، که مي توان انواع طلا و جواهرات را در تعداد مختلف با توجه به ظرفیت استند روی آن چید ، بدون اینکه استند سقوط کند یا اینکه زیور آلات از نظرتان پنهان بمانند و فراموش شوند .

استند طلا و جواهرات علاوه بر نظم بخشیدن به زیورآلات ، به زیبایی دکوراسیون اتاق خواب نیز کمک می کنند . استندها طرح های بسیار زیبا و رنگ های بسیار متنوعی دارند ؛ از این رو یک اکسسوری بسیار زیبا برای دکوراسیون اتاق خواب هستند .

 

اهمیت خرید استند طلا و جواهر

اشکال مختلف استند جواهرات

حال که با استند طلا و جواهرات و اهمیت آن آشنا شدید ، در این بخش راجع به طرح و اشکال گوناگون این استند ها صحبت می کنیم . این پایه ها تنوع طرح و شکل بسیار زیادی دارند ، با توجه به این اشکال زیبا دیگر نیازی به پنهان کردن آنها در کمد و کشو ها نیست ، بلکه می توان آن ها را روی میزهای مختلف اتاق خواب جا داد .

استندهای طلا و جواهرات در شکل های انتزاعی و رئال ساخته می شوند ، اگر به بازار برای خرید این پایه ها رفته باشید ، استند های طلا و جواهر را در اشکال مختلفی مانند دست ، کله گوزن ، درخت ، قلب ، پایه های ساده و … در رنگ های مختلف مشاهده می کنید . انتخاب هر یک به سلیقه و دکور اتاق خواب شما بستگی دارد .

علاوه بر انتخاب استند طلا و جواهرات بر اساس سلیقه ، به ایستایی آن نیز توجه کنید ، چندین قطعه جواهر آلات را در شکل ها و وزن های مختلف روی آن قرار دهید ، اگر استند سقوط نکرد ، بدون نگرانی آن را انتخاب کنید .

برخی از این پایه ها نیز در قسمت زیرین یا کفی خود دارای یک سینی باکس دار یا ساده برای قرار دادن عطر ، لوازم آرایشی کوچک ، لاک ، کیف پول و … هستند .

در زمان انتخاب ا استند طلا و جواهرات علاوه بر شکل و طرح ، به جواهر آلات خود نیز توجه کنید ، بر اساس نوع جواهر آلات یک پایه طلا و جواهر را انتخاب کنید .برای مثال اگر زنجیر و گردنبند زیادی دارید ، استندی که پایه بیشتری برای آویز ها دارد را خریداری کنید ، اگر گوشواره‌های زیادی دارید ، استند با پایه گوشواره زیاد برای شما کارآمد تر است .

سخن پایانی

در این مقاله از شرکت مقدم مانکن شما را با یکی از ابزارهای نظم و نگهداری طلا و جواهرات ، به نام استند طلا و جواهرات آشنا کردیم . شرکت مقدم‌ مانکن این محصول را در طرح ها و رنگ های گوناگون و سایزهای مختلف تولید می کند .

این شرکت استندهای جواهر را از متریال گوناگون ، با دوام و با کیفیتی تولید می کند ، تا سالیان سال برای شما دوام بیاورند . نکته دیگری که در مورد استندهای این شرکت باید بیان کرد ، ایستایی عالی این محصولات است ، روی این پایه ها می توان انواع زیور آلات را در کنار هم قرار داد ، بدون اینکه پایه واژگون شود .

سخن پایانی

شما می توانید برای طراحی و اجرای ویترین طلا با همکاران ما تماس حاصل فرماییدو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 3 =