آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ این روزها بسیار مورد توجه هنر جویان و افرادی که در پی کسب درآمد هستند ، قرار گرفته است .

هنر ساخت زیور آلات با سنگ بسیار متنوع ، جذاب و هیجان انگیز است ، می توان با یادگیری این هنر یک اثر هنری خاص ، زیبا و کاربردی را خلق کرد . در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با این هنر و دوره های آموزشی آن آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: ۱۰ راهکار برای چیدمان ویترین طلا فروشی

اهمیت شرکت در دوره آموزش زیور آلات با مفتول و سنگ

زیور آلات یکی از اکسسوری های مورد علاقه زنان و حتی مردان می باشد ، که به علت تنوع بسیار ، قیمت ارزان ، ست شدن با تیپ و استایل های مختلف بسیار مورد توجه قرار گرفته است . تنوع این محصول در طرح ، رنگ ، سنگ های استفاده شده و … به قدری بالاست ، که قدرت انتخاب مشتری با هزینه ارزان را بالا می برد .

با توجه به زیبایی خیره کننده این محصولات و تنوع بسیار زیاد ، روز به روز بر متقاضیان آنها افزوده می شود و افرادی که به دنبال طرح های خلاقانه و جدید هستند ، به سراغ این اکسسوری می روند ؛ از این رو بازار کار زیورآلات با مفتول و سنگ بسیار داغ است و ساخت و فروش آن در آمد بسیار بالایی دارد .

با توجه به مطالب گفته شده ، افراد زیادی که به هنر و کارهای هنری ظریف علاقه مندند ، برای کسب درآمد در دوره های آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ شرکت می کنند ، تا با صرف زمان و هزینه کم به درآمد هنگفتی برسند .

با شرکت در این دوره آموزشی ، علاوه بر کسب درآمد به یک کار سرگرم کننده ، جذاب و لذت بخش مشغول می شوید ، که انجام آن نه تنها شما را خسته نمی کنند ، بلکه به شما آرامش می بخشد و استرس و اضطراب را از شما دور می کند .‌

همینطور برای شرکت در این کلاس نیاز به سرمایه زیادی برای خرید تجهیزات و اقلام مورد نیاز ندارید ، با هزینه کم می توان در این کلاس ها شرکت نمود ، بلافاصله مشغول به کار و در آمد زایی شد .

اهمیت شرکت در دوره آموزش زیور آلات با مفتول و سنگ

سرمایه مورد نیاز برای شرکت در دوره آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

همانگونه که در مطلب پیشین بارها اشاره نمودیم ، برای درست کردن این زیور آلات زیبا و پر طرفدار به ابزار گران قیمت و سرمایه زیادی نیاز ندارید . با در اختیار داشتن چند وسیله ساده و مواد اولیه ارزان می توان کار را آغاز کرد و در ورکشاپ آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ ثبت نام نمود .

یکی از جذابیت های این دوره هنری ، این است که با در دست داشتن چند ابزار ساده و مواد اولیه ارزان قیمت و بهره گیری از ذوق و استعداد هنری ، می توان اکسسوری هایی زیبا ، جذاب ، منحصر به فرد و چشمگیر را خلق کرد .‌

مدت زمان یادگیری ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

با اینکه مدت زمان یادگیری ساخت زیور آلات به استعداد و میزان خلاقیت و نوآوری افراد ارتباط زیادط دارد ، ولی نمی توان بدون آگاهی از تکنیک های ساخت زیور آلات کار خود را آغاز نمود . در واقع مانند این است که ، شما در ذهن خود اشعاری را می سرایید ، اما سواد نوشتن آن را ندارید !

اگر حس می کنید که ذوق و نبوغ هنری بسیار بالایی دارید و ذهن شما قادر به طراحی و خلق آثاری زیبا ، بدیع و خلاقانه است ، در دوره آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ شرکت کنید ، تا با نحوه کار کردن با ابزار ها ، به کار گیری مواد اولیه با هم ، خلق یک اثر هنری بکر و بی نظیر آشنا شوید .

بر اساس قانون سازمان فنی و حرفه ای ، ورکشاپ این دوره هنری ده جلسه ، چهار ساعته می باشد . تدریس این دوره بر طبق سر فصل هایی است ، که سازمان فنی و حرفه ای به آموزشگاه ها ابلاغ نموده و مربی در هر جلسه یک سر فصل را آموزش می دهد . در پایان این دوره  ، هنر جو از لحاظ تئوری و عملی ، ساخت زیور آلات با سنگ و مفتول را یاد می گیرد .

مدت زمان یادگیری ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

سن مناسب برای شرکت در ورکشاپ ساخت زیور آلات

اگر قصد شرکت در ورکشاپ آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ باید گفت ، که خوشبختانه حضور در این دوره هیچ گونه محدودیتی سنی ندارد ، البته کودکانی که هنوز به کار با ابزار مسلط نیستند ، اجازه ثبت نام در این کلاس ها را ندارند .

برای یادگیری این هنر زیبا و خلاقانه فقط باید خصوصیاتی چون علاقه ، صبوری ، خلاقیت و انگیزه لازم را داشته باشید .

در واقع هر شخصی در هر سنی ، لذت و حسی متفاوت از ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ دارد و آثار هنری منحصر به فردی را خلق خواهد کرد . اگر اهل هنر هستید و به دنبال یک راه کسب در آمد مطمئن و پر سود می باشید ، در این دوره شرکت کنید .

بازار کار ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ

بسیاری از افراد با هدف کسب درآمد در کلاس های آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ شرکت می کنند ؛ از این رو بازار کار این رشته هنری برای آن ها اهمیت زیادی دارد .

از یک سو این روزها زیور آلات جز اکسسوری های اصلی روزانه افراد می باشند و همه افراد به دنبال تنوع و به روز بودن هستند ، از سوی دیگر قیمت این زیور آلات بسیار ارزان است ؛ بنابراین هر کس با هر میزان بودجه می تواند زیور آلات را خریداری کند .

امروزه در صنعت مد و زیبایی به زیور آلات اهمیت بیشتری داده می شود ؛ زیرا تنوع این محصولات بسیار بالاست و مشتری به راحتی می تواند یک محصول را متناسب با استایل خود با قیمت ارزان بیابد .

با توجه به این مطالب ، بازار کار زیور آلات در حال حاضر بسیار عالی و رو به رشد است ، با شرکت در این دوره  ، می توانید درآمد خوبی کسب کنید .

بازار کار ساخت زیورآلات با مفتول و سنگ

سخن پایانی

مقاله آموزش ساخت زیور آلات با مفتول و سنگ توسط گروه صنعتی مقدم مانکن گردآوری شده است . اگر قصد عرضه زیور آلات دست ساز خود را دارید ، برای جلوه دادن به آنها ، از مانکن ها ، استندها و پایه های زیور آلات بهره بگیرید .

با چیدن زیور آلات خود روی استندها و مانکن ها علاوه بر اینکه محصولات دست ساز خود را مرتب می کنید ، جلوه ای زیبا و چشم گیری به آنها می بخشید . برای خرید انواع مانکن ، استند و … به سایت مقدم مانکن مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: استند طلا و جواهرات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + نه =