ویترین گالری جواهر

ویترین گالری جواهر همانند ویترین هر فروشگاهی به منظور نمایش کالاهای ارائه شده در فروشگاه به کار گرفته می شود .

ویترین در واقع بازتاب دهنده سبک فروشگاه شماست ، که مشتریان را به خود جذب می کند یا از خود می راند ؛ بنابراین چیدمان دکوراسیون آن نقش مهمی در رونق کسب و کار شما دارد . در این مقاله با ما همراه گردید ، تا بیشتر با این عنصر مهم گالری جواهر آشنا گردید .

بیشتر بخوانید: دکوراسیون جواهر فروشی

آشنایی با ویترین گالری جواهر

ویترین گالری جواهر محفظه ای از جنس شیشه شفاف است ، که از آن برای نمایش و سامان دهی قطعات جواهر بهره گرفته می شود . ویترین فروشگاه های طلا و جواهر اغلب از قاب فلزی یا چوبی مقاوم و با دوام و شیشه سکوریت ساخته می شوند ، تا از کالاهای شما در برابر سارقان محافظت کنند .

از آنجایی که درون ویترین جواهر فروشی قطعات ریز به فروش می رسد ، ویترین باید به نحوی چیده شود که ، مشتری به راحتی جزئیات محصول را تماشا کند و جواهر مورد علاقه خود را بیابد . برای تماشای دقیق و انتخاب راحتی مشتری برای چیدمان ویترین گالری جواهر نیاز به تجهیزاتی مانند مانکن طلا ، سینی انگشتر ، استند ، تندیس و … دارید .

ویترین اگر به درستی چیده و طراحی شود ، تاثیر مهمی در جذب مشتری و خرید آنها از فروشگاه شما می گذارد . در زمان طراحی و دکوراسیون ویترین حتما به هارمونی میان رنگ و سبک میان ویترین و جواهرات توجه کنید ، همچنین از شلوغی و خلوتی بیش از حد آن بپرهیزید تا یک ویترین متمایز ، جذاب ، شیک و مشتری پسند را ایجاد کنید .

ویترین گالری جواهر از لحاظ امنیتی در انواع تاشو ، قابل حمل و قفل دار وجود دارد ، که هر یک از آن ها امنیت بالایی را برای فروشگاه فراهم می کند . با خرید ویترین های امنیتی از سرمایه خود محافظت می کنید .

آشنایی با ویترین گالری جواهر

 طراحی و ویژگی های ویترین گالری جواهر

در مطالب بالا به طور کامل با ویترین گالری جواهر آشنا شدید و اشاره هایی نیز به طراحی و چیدمان آن داشتیم . طراحی ویترین فروشگاه طلا جواهر بسیار فراتر از مسئله هارمونی رنگ و سبک است . اگر به دنبال رونق گرفتن کسب و کار خود هستید ، از دکوراسیون ‌ویترین فروشگاه خود غافل نشوید .

مهمترین اصل در چیدمان و طراحی ویترین هر فروشگاهی اعم از ؛ فروشگاه جواهر نور پردازی آن است . برای روشنایی ویترین خود با توجه به رنگ سنگ ها و فلز جواهر از نورهای زرد یا سفید رنگ استفاده کنید .

این نور ها اگر روی قطعات طلا به درستی تنظیم شوند ، چشم انداز بسیار زیبایی را پدید می آورند . با نور پردازی صحیح محصولات و جزئیات آنها بیشتر به چشم می آیند ، همچنین به کمک نور می توانيد چندین محصول را شاخص و برجسته کنید .

عامل مهم دیگری که در چیدمان ویترین باید به آن توجه کنید ، رعایت نظم است . بهترین کار برای نظم بخشیدن به ویترین گالری جواهر جدا نمودن بخش ها و قفسه های محصولات مرتبط به هم است . البته برای این کار نیاز به فضای وسیعی دارید .

اگر فضای محدودی در دسترس دارید ، از عناصری مانند پایه انگشتر ، پایه النگو ، مانکن و … استفاده کنید و قطعات جواهر مشابه مانند انگشترها یا گوشواره ها را در یک ردیف کنار هم قرار دهید . این شیوه چیدمان ، دکوراسیون جذاب و چشم نوازی را پدید می آورد و از سوی دیگر مشتری راحت تر قطعه مد نظر خود را می یابد و راجع به آن تصمیم می گیرد .

اگر می خواهید جلوه ویترین گالری جواهر فروشی خود را چندین برابر کنید ، از طرح های شیشه ای مشبک در پیرامون ویترین استفاده کنید ، این کار علاوه بر زیبایی ویترین ، سبب مشاهده بهتر محصولات به نمایش گذاشته شده می شود .

یکی دیگر از راه های برجسته نمودن و جلوه بخشیدن به ویترین استفاده از روکش چرم مصنوعی است ، که جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی به جواهرات و سنگ های قیمتی می بخشد .

از دیگر اصول طراحی ویترین هر فروشگاهی ، اجتناب از شلوغی بیش از حد آن است . یک ویترین انبوه از قطعات طلا و جواهر و عناصر تزئینی سبب آشفتگی ذهنی مشتری در انتخاب محصول می شود .

 

به بیان دیگر یک ویترین که در آن از چندین رنگ ، منبع نور متفاوت و محصولات ناهمگون استفاده شده ، هیچ کمکی به جذب مشتری نخواهد کرد ، حتی از زیبایی محصولات کم می کند و سبب خستگی مشتری از نگاه کردن به ویترین و رها کردن آن خواهد شد .

طراحی و ویژگی های ویترین گالری جواهر

انتخاب رنگ ویترین گالری جواهر

در این بخش از مقاله به اصول انتخاب رنگ ویترین گالری جواهر می پردازیم . رنگ نیز یکی از زیر مجموعه های اصول طراحی است ، اما از آنجایی که اهمیت بالایی در طراحی ویترین دارد ، در یک مبحث جداگانه به آن پرداخته ایم .

انتخاب رنگ در وهله اول به سلیقه مشتری بر می گردد ، اما از تک رنگ بودن ویترین یا رنگ های بسیار تند بپرهیزید . در زمان انتخاب رنگ به سازگاری رنگ اجزای مختلف و جواهرات نیز دقت کنید .

اگر رنگ با جواهرات و سایر المان های فروشگاه مطابقت داشته باشد ، جلوه بیشتری به فروشگاه و محصولات ارائه شده درون ویترین می بخشد .

ترجیحا از دو رنگ برای طراحی ویترین گالری جواهر استفاده کنید ، استفاده از یک رنگ از جذابیت ویترین کم می کند و برای مشتری کسل کننده خواهد بود ، از سوی دیگر استفاده از بیش از دو رنگ ، ویترین فروشگاه شما را بسیار شلوغ خواهد کرد ، که مانع از تمرکز مشتری می شود .

رنگ های گرم مانند نارنجی و قرمز حس شادی و هیجان را به مشتری القا می کند ، رنگ های خنثی و سرد مانند بنفش و آبی حس اعتماد به نفس و جدیت را به او می بخشند .

رنگ مشکی ، سفید و خاکستری نیز آرام بخش بوده و حس رسمی بودن را برای مشتری تداعی می کنند . هر رنگی که برای دکوراسیون فروشگاه خود انتخاب می کنید ، هارمونی آن را با سایر عناصر فروشگاه از یاد نبرید .

انتخاب رنگ ویترین گالری جواهر

سخن پایانی

شرکت مقدم مانکن از تولید کنندگان ویترین گالری جواهر و تجهیزات جانبی آن است . اگر قصد خرید محصولات زیبا ، منحصر به فرد ، با دوام و با کیفیت این برند را دارید ، به سایت مقدم مانکن مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: برترین دکور طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شانزده =