مانکن طلا حلقه

مانکن طلا حلقه

در این مقاله ما قصد داریم به مانکن طلا حلقه بپردازیم ، این نوع مانکن با توجه به اینکه بسیار کاربردی می باشد امروزه در هر ویترین طلا فروشی ای خواهید دید. با ما همراه باشید تا با جزییات این موضوع را با هم بررسی نماییم .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همین چندی پیش بود که طلا و جواهرات را برروی پارچه‌ای نرم و لطیف به نام لفاف نگهداری می‌نمودند. گویا طلا فروشان می‌خواستند این گونه حلقه‌های خود را به رُخ عروس خانم‌ها و آقا دامادها بکشانند.

با پیشروی‌های بسیار در صنعت دکور جواهرات ویترین‌های شیشه‌ای نمایان شدند. در ابتدا، طلا و جواهرات به حالت پهن شده کف ویترین به نوعی ساده و بی‌آلایش به نمایش درمی‌آمدند.

حال اندک اندک پله پله نمودن زیر کار در راستای دید بهتر از جانب فروشندگان مورد توجه قرار گرفت. با درخواست فروشندگان جواهرات نیاز به وسایل نمایش به منظور نمایان ساختن جواهرات منجر گردید که افراد خوش ذوق آغاز به ساختن مانکن‌ها و عروسک‌های طلا و بدلیجات اقدام نمایند.

آیا شما هم پشت ویترین‌های طلا فروشی خود از مانکن حلقه طلا استفاده می‌کنید!

اگر که شما برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت مقدم مانکن قدم گذاشتید، به جای خوبی آمده‌اید. لطفاً با ما همراه باشید.

مانکن طلا حلقه از گذشته تا به امروز

بله، بیایید کمی دقیق‌تر به ماجرا نگاهی اندازیم. همانطور که گفتیم چندی پیش بود که مغازه‌داران طلای خود را تنها برروی یک پارچه می‌گستراندند و برای مشتریان خود به نمایش می‌گذاشتند.

با گسترش ذوق سازندگان بود که کار به ساخت مانکن طلا رسید. ما یکی از این نمونه مانکن‌ها را می‌توانیم در مانکن طلا حلقه جای دهیم.

استفاده از این مانکن‌ها می‌تواند برای شما عزیزان که طلافروشی‌های شیک و زیبا دارید، مزایای بسیاری با خود به همراه آورد.

زمانی‌که حلقه‌های ازدواج را برروی آن‌ها به گونه‌ای مرتب نهاده‌اید و ذوق دختران و پسرانی که برای خرید آن به بازار آمده‌اند برانگیخته‌اید.

مانکن جواهرات حلقه

بررسی مانکن طلا حلقه از نظر جنس

ممکن است یکی از موضوعات مهمی که ذهن شما عزیزان را به خود مغشوش ساخته باشد، جنس مانکن طلا باشد. امکان دارد شما در ذهنیات خود به فکر داشتن یک مانکن با جنسی معمولی باشید. شاید هم شما به دنباله‌ی محصولی خاص و خیره کننده باشید!

بهتر است بگوییم که مانکن طلا از نظر متریال استفاده شده در ساخت مانکن به سه قسم کلّی تقسیم می‌شود؛

  • مانکن رزینی.
  • مانکن خـاص‌.
  • مانکن پلاستیکی.

مانکن پلاستیکی طلا حلقه

این قبیل از مانکن‌ها با استفاده از قالب‌های فولادی دقیق و به واسطه‌ی دستگاه‌های تزریق پلاستیک تولید می‌گردند.

دستگاه‌های تزریق پلاستیکی به گونه‌ای رایج و معمول حدوداً یک مانکن دست در یک دقیقه تولید می‌نماید. البته اگر که شما بخواهید مانکن حلقه طلا دست روکش خواهد شد. روکش‌های استفاده شده می‌تواند چرم گاهاً مخملی باشد‌.

برای اطلاع از جزییات مانکن طلا پلاستیکی با ما همراه باشید.

مانکن رزینی حلقه طلا

ما در وب‌سایت‌ مقدم مانکن طی سال‌های اخیر توانسته‌ایم جایگاه ویژه‌ای در ساخت محصولات خاص و منحصر به فرد به دست آوریم.

این مانکن‌ها برای حلقه‌هایی خاص می‌تواند از جانب سازندگان زبردست ما طراحی و ساخته شود. درخشندگی خاص این قبیل از مانکن‌ها چَشمان بینندگان را به خود خیره خواهد ساخت.

به حالتی که ناخودآگاه جوانان به سمت و سوی حلقه پشت ویترین جذب شوند. این قبیل از مانکن‌ها اغلب برای کارهایی خاص و شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که علاوه بر قالب خاص مانکن طلا حلقه رزین از تنوع رنگ آمیزی بسیاری هم بهره‌مند است.

مانکن‌ خاص طلا حلقه

آیا شما هم از آن دست افرادی هستید که به دنباله‌ی مانکن طلا حلقه خاص هستید؟ گاهاً امکان دارد ویترین شخصی شما به گونه‌ای خاص چیده شده باشد.‌

مانکن طلا حلقه

همه‌چیز در جای خود! شیک و زیبا. به گونه‌ای که بیننده تمایلی به رهایی و رفتن ندارد. اگر که شما مانکن طلای حلقه را به گونه‌ای خاص از جنس چوب و یا سنگ می‌خواهید، به دنبال کاری هستید که با متریال‌های مختلف رنگین‌تر و زیباتر جلوه کند.

ما می‌توانیم حلال مشکلات شما در این زمینه باشیم. تنها کافی است آن‌چه که در ذهن خود دارید به ما بازگو کنید.

قیمت مانکن طلا حلقه

ساخت یک قالب برای تولید مانکن پلاستیکی هزینه‌ای بالا دربرخواهد گرفت. پس اگر که شما هزینه‌ای بالا در این راستا صرف می‌کنید، می‌توانید در راستای سفارش و تهیه این نوع از مانکن‌ها اقدام کنید.

امّا مانکن‌های خاص چون رزین می‌تواند در راستای ایجاد تنوع و تفاوت در پشت ویترین‌ها مورد استفاده قرار بگیرد. ما می‌توانیم این گونه از مانکن طلا حلقه را به سفارش مشتریان عزیز خود تهیه و در اختیارشان قرار بدهیم.

حال در ارتباط با مقرون به صرفه‌ترین مانکن حلقه بهتر است بگوییم که نوع پلاستیکی آن است. قیمت مانکن خاص هم با استناد به متریال استفاده شده در ساخت مانکن و روش تولید متفاوت خواهد بود. اغلب این نوع از مانکن‌ها هزینه‌ی بالایی می‌طلبد.

از مانکن طلا حلقه مناسب ویترین خود استفاده کنید

بهتر است یکی از موضوعات بسیار مهم را در این راستا بررسی کنیم. شما برای این‌که در فروشگاه طلافروشی خود ویترین لوکس طلا داشته باشید، بایستی از مانکن‌های طلا حلقه و شیوه‌ی چیدمان مناسب در پشت ویترین‌ها بهره‌مند شوید.

باید متناسب با حلقه‌هایی که به فروش می‌رسانید به دنبال پالت‌های متنوع و زیبا بروید. بهتر است بگوییم که شما باید از مانکن‌های سِت پشت ویترین‌های خود استفاده بنمایید. به عنوان نمونه هیچ زمان از چند نوع مانکن پشت ویترین‌های خود بهره نگیرید.

استفاده از چندین نمونه مانکن طلا حلقه نه تنها به شما کمک نخواهد کرد که ویترین گالری طلای زیبا داشته باشید، بلکه کیفیت ارائه محصولات شما را هم پایین خواهد آورد. خوشبختانه هم‌اکنون انواع گوناگون به‌روز مانکن‌ها در گستره‌ی بازار وجود دارد که ما هم از آن‌ها غافل نیستیم.

قطعاً تمامی این مانکن‌ها به شما کمک خواهد کرد تا به بهترین شیوه‌ی ممکن ویترین مغازه طلافروشی خود را بی‌آرایید. البته که لازم است به سراغ مانکن‌هایی روید که ابعاد مناسبی را داشته باشد. این‌گونه تمامی محصولات خود را می‌توانید پشت ویترین‌های خود جای بدهید و نگاه‌ها را به سمت آن خیره کنید.

نتیجه گیری

دوستان عزیز ما در این مطلب از خود سعی نمودیم شما را با جوانب گوناگون مانکن طلا حلقه آشنا نماییم. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود در راستای تهیه مانکن اقدام کنید. این مانکن‌ها دارای انواع جنس‌ها و طرح‌ها هستند که تمامی این‌ها به سلایق شما بستگی دارد.

ما به شما آموختیم که می‌توانید با استفاده از این مانکن‌ها بهترین‌ها را برای مشتریان خود به مرحله‌ی نمایش گذارید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده از جانب ما در وب‌سایت‌ مقدم مانکن برای شما مفید باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =