طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

در این مطلب از مقدم مانکن در کنار هم هستیم تا یک وارسی کامل و جامع بر روی مبحث ((طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک)) داشته باشیم . برای موفقیت و دریافت سود عالی در حیطه طلافروشی تنها داشتن تجربه و سرمایه ، کافی نخواهد بود . بلکه شما باید به طراحی دکور و نمای مغازه برای افزایش فروش خود اهمیت دهید .

البته طراحی دکور با توجه به نوع کالا، مشتریان ، متراژ مغازه و … متفاوت خواهد بود . با این اوصاف قضیه از چیزی که به نظر می آید سختر است . چرا که تمامی اِلمان ها باید به صورت هماهنگ با یک دیگر بکار برده شود .

طراحی و دکوراسیون مغازه طلافروشی

آیا اطلاع دارید که طراحی و دکوراسیون طلافروشی تا چه اندازه می تواند منجر به افزایش فروش شما شود ؟

آیا ، توجه به طراحی نما و دکور می تواند در جذب مشتری تأثیر داشته باشد ؟

شکل ظاهری مغازه طلافروشی شما هر چند با متراژ کم ، تضمین کننده موفقیت شما خواهد بود . طراحی ، باید به صورتی اجرای شود که سبب ایجاد حس آرامش در مشتری ، در حین خرید گردد .

اگر طراحی دکور و ویترین شما منطبق با اصول طراحی انجام و تعریف گردد . بدون شک نگاه های بسیاری را به سمت طلافروشی شما خواهد کشاند . همین موضوع سبب جذب مشتری و به تبع رونق اقتصادی در طلافروشی شما خواهد شد .

بعد از مطالعه این بخش از مقاله بدون شک شما تصمیمات بهتری برای طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک خواهید گرفت . توانایی این را خواهید داشت بر طبق نکات ذکر شده ، تغییرات خوبی را در هر قسمت از مغازه خود پیاده نمایید .

تحولاتی که ، بر حسب تصمیمات شما می تواند ساده و کم هزینه و یا لوکس و پرهزینه باشد . اما در نهایت ، بهتر نمودن شرایط محیط طلافروشی ، بدون شک تاثیر خود را بر روی فاکتور های همچون افزایش مشتری ، سود بیشتر خواهد گذاشت .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انتخاب رنگ در طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

قبل از هر اقدامی به این نکته مهم یعنی ((هارمونی)) توجه کنید . بهترین رنگ ، برای مغازه طلا و جواهر کوچک ، رنگ های روشن است . از اینرو رنگ های همچون سفید ، کرمی را به شما پیشنهاد می کنیم . سفید در تلفیق با رنگ های دیگر زیبایی محیط را دو چندان می نماید . البته ، سلیقه و نظر مالک در انتخاب رنگ در اولویت قرار خواهد داشت .

در انتخاب رنگ دقت نموده و تاثیر آن را نادیده نگیرید . چرا که می توانید به کمک آن احساسات و عواطف مشتری را کنترل نمایید . به او حس آرامش داده و استرس را از او دور کنید . بهتر است که به سراغ رنگ های همچون قرمز نروید .

توجه کنید ؛ زمانی که از انتخاب رنگ برای مغازه طلا و جواهر گفتگو می کنیم . هدف تمامی قسمت ها اعم از ویترین طلا ، دیوار ، کفپوش ، سقف می باشد .

توجه به نکات خاص ، یک محیط زیبا و شیک مطابق با ماهیت طلا در اختیار شما قرار خواهد داد . برای کفپوش اگر بودجه کافی دارید پیشنهاد ما کفپوش های چوبی می باشد . چرا که فضا را گرم تر و لوکس تر نشان خواهد داد . استفاده از سنگ دکوراتیو جلوه بصری زیبایی را به دکوراسیون مغازه طلافروشی شما خواهد بخشید .

به کمک بازی با رنگ ها ، متفاوت تر از رقبای خود ظاهر شوید . در نهایت با در نظر داشتن این نکات ، شما بدون شک موفق به ایجاد حس اعتماد در مشتری خواهید شد.

انتخاب رنگ در طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

نور پردازی محیط طلافروشی کوچک

یکی از ایده های ناب برای طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک استفاده از نورپردازی می باشد. اما نورپردازی درست و مناسب به نحوی که زننده نباشد . از سوی دیگر محیط نباید به حدی تاریک باشد که تصویر محو و سایه ای در ذهن مشتریان شکل گیرد .

در بالا تاکید داشتیم که ترجیحاً از رنگ های خنثی استفاده نموده و از رنگ های مهیچ همچون قرمز دوری کنید . در زمان تهیه لامپ نیز بایست به این مورد توجه کرده و از خرید لامپ های با نور قرمز خودداری کنید .

به دلیل اینکه فضای محدودی در اختیار دارید باید اقلام را به نحوی در دکور پیاده کنید که مشتری به راحتی طلای مورد نظر خود را مشاهده و تمرکز کافی داشته باشد . به همین جهت به سراغ لامپ های مهتابی نروید . اگر سبک طراحی و دکوراسیون مغازه شما مدرن و امروزی می باشد . می توانید از نورهای متحرک ، برای جذب مشتری استفاده نمایید .

نکات مهم در طراحی مغازه طلا فروشی کوچک

طراحی و دکوراسیون تنها محدود به ویترین مغازه نبوده ، بلکه دکوراسیون داخلی آن نیز اهمیت دارد . در زیر نکات مهمی را مطرح خواهیم کرد که شما باید مراحل طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک را بر حسب آن ها پیش ببرید .

به عنوان اولین نکته، به کلاس و قشر اجتماعی ، اخلاق و طبع مشتریان دقت کنید . در اغلب موارد مخاطبان هدف شما بانوان خواهد بود . از اینرو زمانی موفق خواهید بود که الگو طراحی و دکوراسیون مغازه خود را بر حسب سلایق بانوان ترسیم و پیاده نمایید . به نحوی که با مشاهده دکور و نمای مغازه ، عبارت لوکس و شیک در ذهنشان ظاهر گردد . طراحی و دکوراسیون طلافروشی شما باید با روح لطیف و حساس بانوان هماهنگ باشد و همانند یک آهن ربا آن ها را جذب نماید .

*** علاوه بر تمامی موارد ذکر شده ، به عنوان نکته پایانی باید به امنیت مغازه طلا و جواهر خود اهمیت دهید . تمامی مسائل امنیتی و محافظتی نظیر دوربین مدار بسته ، ویترین مناسب که تنها از قسمت فروشنده امکان دسترسی به طلا وجود داشته باشد را در نظر گرفته شود.

نکات مهم در طراحی مغازه طلا فروشی کوچک

ایده های طراحی داخلی طلا فروشی کوچک

در طراحی داخلی باید به فضای ورودی مغازه طلافروشی دقت نمود . چرا که هم از لحاظ زیبایی و هم از جنبه امنیت و دسترسی حائز اهمیت است .

  • شما می توانید قسمت های فرورفته ای را در دیوار مغازه ایجاد و به عنوان یک قفسه ، برای نمایش طلا استفاده نمایید . به کمک سنگ آنتیک و چوب قسمت پشتی و اطراف قفسه را تزئین و کاری کنید که طلا ها بیشتر به چشم بیایید .
  • حتما در بخش های از فضای مغازه خود ، از آینه استفاده نمایید . می توانید به کمک طرح های هندسی فضا را مجلل و شیک تر نشان دهید . یا اگر ساده پسند هستید از آینه های آویزان که در اشکال مختلف تولید می شوند بهره ببرید . یا کمی خلاقانه رفتار نموده و با تکه های آینه طرحی زیبا خلق کنید .
  • می توانید انواعی از طلا اعم از گردنبند ، انگشتر ، دستبند را در قسمت های مجزا قرار داده و با این کار انتخاب را برای مشتری راحت نمایید و تجربه خوبی از خود در ذهن مراجعه کننده به تصویر بکشانید .

نکاتی در خصوص انتخاب متریال برای طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

به دلیل برخورداری از متراژ کم باید حداکثر استفاده را از فضا را ببرید . به سایز ویترین دقت نموده و متناسب با دهانه مغازه ، آن را انتخاب و خریداری نمایید . لوازم و اقلامی را انتخاب کنید که کمتر کثیف و لک بر می دارد .‌ از متریال درجه یک و با کیفیت برای ساخت دکور و نمای مغازه استفاده نمایید .

نکاتی در خصوص انتخاب متریال برای طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک

کلام پایانی

با توجه به اینکه فضای کوچکی در اختیار دارید باید از شلوغی دوری کنید . چرا که شلوغی بسیار ، حس کلافگی در مشتری ایجاد کرده و او از خرید منصرف خواهد شد . از ترکیب رنگ های بهره بگیرید که فضا دلباز و بزرگ به نظر آید . برای طراحی و دکوراسیون طلافروشی کوچک با چالش های مختلفی روبرو خواهید بود . از اینرو می توانید از افراد و مجموعه های که در این زمینه فعالیت دارند کمک بگیرید .

مقدم مانکن به عنوان یک مجموعه معتبر و فعال در این زمینه ، از صفر تا صد مراحل طراحی و دکوراسیون طلافروشی در کنار شما خواهد بود و هر آنچه از زیبایی و طراحی برای طلافروشی خود در ذهن دارید را پیاده خواهد کرد . امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =