تفاوت مانکن پلاستیکی و فایبرگلاس

تفاوت مانکن پلاستیکی و فایبرگلاس

با در نظر داشتن اِلمان های طراحی در کنار مانکن طلا ، زیبایی ویترین مغازه طلافروشی شما به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت . همین مسئله میزان فروش شما را درگیر و به سود خوبی خواهید رسید .

چرا که بر اساس روانشناسی ، افراد ناخودآگاه به سمت مغازه ای متمایل می شوند که دکور زیبایی داشته باشد . از متریال اولیه و شیوه متفاوتی برای تولید و ساخت مانکن طلا بهره گرفته می شود . مانکن پلاستیکی ، فایبرگلاس ، مانکن چوب و یا سنگ تنها برخی از مدل های موجود در بازار می باشد .

تولیدکنندگان با توجه به نوع متریال قیمت مانکن را اعلام می نمایند . برای مثال قیمت مانکن پلاستیکی در مقایسه با مدل های دیگر پایین تر می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مانکن پلاستیکی و فایبرگلاس تا انتهای مقاله همراه ما باشید .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

ویژگی مانکن پلاستیکی

یکی از بهترین مدل های مانکن که در اغلب ویترین های مغازه طلا فروشی خود نمایی می کند مانکن پلاستیکی است‌ . امّا شاید حتی متوجه این موضوع نشده باشید . در حقیقت جنس تنه اصلی از پلاستیک مرغوب و درجه یک بوده که از رویه های مختلفی برای زینت آن استفاده شده است .

یکی از بهترین مشخصه های مانکن پلاستیکی ، امکان روکش آن به کمک پارچه و چرم های متنوع می باشد . برای ساخت این نوع از مانکن طلا ، قالب های مختلفی بکار برده می شود .

از رایج ترین مدل های مانکن پلاستیکی می توان به قاب صورتی با رویه مخمل صورتی اشاره نمود . به احتمال قوی شما این مدل را در مغازه های طلافروشی شهر خود مشاهده کرده آید. این مدل ، بیشتر در مغازه های که طراحی اسپرت اجرای نموده اند بکار برده می شوند .

در صورتی که مانکن های پلاستیکی با رویه چرم ، بیشتر در مغازه های که طراحی مجلسی و شکیل پیاده نموده اند قابل استفاده می باشد . جواهرات زینتی و لوکس بر روی این نوع از استند طلا ، به خوبی به نمایش در می آیند .

برای ویترین طلافروشی با طراحی کلاسیک ، بهتر است که تنها به دو مدل بسنده کنید . چرا که ابهت و شکوه طلا و جواهرات زینتی ، بایست در چنین طراحی های حفظ گردد .

دست شما در انتخاب انواعی از مدل های مانکن پلاستیکی در طراحی باز بوده و به راحتی با عناصر موجود در ویترین ، هماهنگ می گردد .

ویژگی مانکن پلاستیکی

ویژگی مانکن فایبرگلاس

اگر تمایل به زیبا نمودن ویترین و دکور مغازه طلا و جواهر خود هستید بهترین گزینه ((مانکن فایبرگلاس)) خواهد بود . این مانکن به خوبی ، عبارت لوکس و مجلل را در ذهن شما تداعی خواهد کرد . وزن بسیار سبکی داشته و به جهت متریال به کار رفته در ساخت ، هیچ گونه آسیبی به بافت طلا وارد نمی نماید .

علاوه بر این ، استفاده از آن در هر گونه شرایط آب و هوای امکان پذیر بوده و رطوبت محیط هیچ گونه آسیبی نمی تواند به آن وارد نماید .‌

در طول فرآیند ساخت ، به راحتی در درون قالب شکل می گیرد و به دلیل برخورداری از انعطاف پذیری بالا ، تولید کنندگان می توانند جزئیات بیشتری را بر روی آن اجرای نمایند . در طرح و اندازه مختلف ، مطابق با نیاز مشتریان قابل سفارش می باشد . همین مورد دلیلی بر زیبایی مانکن های فایبر گلاس می باشد . نوع رزین ، بکار رفته در ساخت در تعیین قیمت آن نقش دارد .

مانکن طلا از جنس سنگ و چوب زیبایی بسیار چشم نوازی در دکور مغازه طلا و جواهر شما ایجاد خواهد کرد . امّا همین نوع خاص متریال ، قیمت بالای برای این نوع مانکن ها تعریف نموده است . در حالی که ، با انتخاب مانکن فایبرگلاس با قیمت کمتر می توان زیبایی بصری خوبی را در ویترین مغازه اجرای نمود . اگر کمی به این نوع از استند طلا نگاهی بیندازید به خوبی هنر طراح را از خود منعکس می نماید .

تفاوت مانکن فایبرگلاس و مانکن پلاستیکی

مانکن طلا یکی از اِلمان های مهم ، در طراحی مغازه طلافروشی به شمار می رود . به دکور مغازه شما جان بخشیده و زیبایی طلا را به رخ رهگذران می کشاند . به نحوی که آن ها را وادار به لحظاتی مکث ، در جلوی مغازه شما می کند . در ادامه مهم ترین تفاوت های مانکن فایبرگلاس و پلاستیکی را برای شما عزیزان ، شرح خواهیم داد .

  • در بررسی تفاوت بین این دو مانکن قیمت بیش از هر چیزی خود را نشان می دهد . قیمت مانکن پلاستیکی در مقایسه با مانکن فایبرگلاس مناسب و اقتصادی می باشد .
  • دوام و ماندگاری مانکن های پلاستیکی بسیار بیشتر از فایبرگلاس می باشد .
  • در مبحث زیبایی و جذابیت ، مانکن فایبرگلاس در جایگاه بالاتری قرار دارد .
  • امکان استفاده از انواع رویه چرم و پارچه نظیر ، مخمر بر روی مانکن های پلاستیکی وجود دارد .
  • مانکن های فایبر گلاس بیشتر برای عکاسی و در حقیقت نمایش بهتر طلا در تبلیغات کاربرد دارد .
  • اگر حیطه کاری شما ، جواهرات زینتی و سلطنتی می باشد ، مانکن فایبرگلاس به درد شما خواهد خورد .
  • امکان اجرای طرح های خلاقانه و زیبا به کمک مانکن های پلاستیکی وجود دارد و شما می توانید آزادانه عمل نمایید . در حالی که دست و پای شما در طراحی دکور مغازه طلا و جواهر به کمک مانکن فایبر گلاس بسته می باشد .

تفاوت مانکن فایبرگلاس و مانکن پلاستیکی

خرید مانکن طلا پلاستیکی و فایبرگلاس

برای خرید مانکن طلا پلاستیکی و فایبر گلاس دو راه (حضوری و آنلاین) در پیش روی شما قرار دارد . خرید آنلاین در مقایسه با خرید حضوری با برخورداری از مزیت های نظیر : امکان مقایسه محصول و قیمت ، اطلاع از تمامی مشخصات محصول ، خرید بر حسب نیاز ، دریافت مشاوره رایگان و … در اولویت قرار دارد .

جنس رویه و تنه ، نوع تکنولوژی ساخت ، ابعاد بر روی قیمت تاثیر می گذارد . یکی از مراجع معتبر در زمینه تولید مانکن و طراحی و دکوراسیون مغازه طلا و جواهر مقدم مانکن می باشد . در هر نقطه از کشور تنها با چند کلیک ساده می توانید به وب سایت این مجموعه دسترسی داشته باشید .

سپس مانکن طلا و یا فایبرگلاس را در اندازه و مدل دلخواه سفارش دهید . همچنین می توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی به کمک مانکن طلا

با توجه به افزایش سطح آگاهی مردم و تغییر شیوه کسب و کار از روش سنتی به شیوه های نوین ، هر حرفه ای باید خود را هم سو با شیوه های جدید نماید . حرفه طلافروشی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد . طراحی نما به ‌اندازه طراحی ویترین و دکوراسیون داخل طلافروشی اهمیت دارد .

در حقیقت از طریق نما ، پل ارتباطی بین شما و مشتری شکل می گیرد . از اینرو برای جذب مشتری ، باید طراحی ظاهری زیبایی در طلافروشی خود به وجود آورید . به نحوی که مشتری با یک نگاه ، متقاعد شود به سمت مغازه شما حرکت نماید‌ .

شما عناصر طراحی را باید به گونه ای در کنار یک دیگر بچینید که یک علامت سوال در ذهن مراجعه کنندگان شکل دهید . چرا که افراد برای یافتن پاسخ سوال خود ، مغازه شما را انتخاب خواهند کرد . البته نباید از چارچوب مشخص شده خارج شده و مشتریان را گمراه کنید .

تمرکز خود را بر روی بخش های مرکزی و میانی ویترین طلافروشی معطوف کنید . به کمک مانکن پلاستیکی و یا فایبرگلاس طلا و جواهرات خاص را در این نقاط تعبیه کنید . تلفیق ظرافت و هوشمندی در طراحی ، یک شاهکار هنری زیبا در ویترین ایجاد خواهد نمود .

طراحی دکوراسیون مغازه طلا فروشی به کمک مانکن طلا

کلام پایانی

مانکن طلا از جمله اقلام و وسایل ضروری برای زیبا سازی ، دکور و ویترین مغازه طلا و جواهر به شمار می رود . اما به تنهایی نمی تواند منجر به زیبایی مغازه شود . در حقیقت استاندارد های طراحی و دکوراسیون باید در جای جای مغازه طلافروشی اجرا شود تا نتیجه مورد نظر حاصل گردد . امیدواریم این مقاله ((تفاوت مانکن پلاستیکی و فایبرگلاس)) برای شما عزیزان مفید بوده باشد.‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =