طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی فوق العاده زیبا و حذاب است . برای فروش بیشتر و موفقیت در حوزه فعالیت خود شما بایست موارد متعددی اعم از اعتماد و ارتباط شفاف ، فرهنگ مثبت در حیطه کاری ، همکاری ، توجه به ظاهر و دکوراسیون و.. را در نظر بگیرید .‌

اگر کمی دقت کرده باشید و یا حتی با آنالیز رفتار های خود به خوبی متوجه خواهید شد که به سمت مغازه ای جذب می شوید که به دکوراسیون مغازه خود اهمیت داده است .

این موضوع حتی در رابطه با آنلاین شاپ ها نیز صدق می کند و کسب و کاری در این زمینه موفق خواهد بود که رابط کاربری آسانی را در وب سایت خود تعریف نموده ، و به ظاهر آن دقت کرده باشد .

به کمک سبک های مختلف طراحی می توانید مغازه خود را دیزاین نمایید و تأثیر فوق العاده آن را در میزان فروش خود مشاهده نمایید .‌

در مقاله پیش رو ، اطلاعات کاملی را در رابطه با طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی در اختیارتان قرار خواهیم داد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

چگونه دکوراسیون طلافروشی را به سبک ایرانی طراحی کنیم ؟

نحوه اجرای طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد . از بهترین شیوه های طراحی که شما می توانید به کمک آن جلوه خاص و زیبایی به مغازه خود ببخشید سبک ایرانی می باشد .

در هر گوشه از کشور می توان آثار بی نظیری از معماری ایرانی را مشاهده کرد که چشم ها را به سمت خود جذب می نماید .‌ سبکی که پر از جزئیات بوده و هنر ایرانی را به خوبی به نمایش می گذارد .

با وجود پیشینه تاریخی طولانی سبک معماری ایران ، متأسفانه امروزه شاهد گسترش طراحی های به شیوه غربی بوده ایم و کمتر طلافروشی می توان یافت که مغازه خود را به سبک ایرانی دیزاین نموده است . در حالی که می توان با تلفیق سبک ایرانی و شیوه مدرن امروزی زیبایی متفاوتی را خلق نمود .

این سبک آمیزه ای از خلاقیت و هنر بوده و بهتر است که از الگو های خارجی کپی برداری نکنید . تنها کافی است که اطلاعات خود را در زمینه معماری اسلامی افزایش دهید .

اگر کمی دقت کرده باشید در معماری اسلامی برای نمای بیرونی ، به سراغ آجر می روند . از اینرو ، استفاده از نماهای رومی و یا متریالی همچون سنگ را کنار بگذارید .‌

انتخاب آجر ، حس گرما و اطمینان را به مشتری القا خواهد نمود و او را به یاد معماری ایرانی خواهد انداخت که در نوع خود بی نظیر و شاهکار بی بدیلی از هنر است . خوشبختانه امروزه انواع از آجر های رنگی و لوکس تولید می شود که شما می توانید برای زیبایی بیشتر از آنها بهره بگیرید .

مقاله پیشنهادی:مانکن طلا 

 

چگونه دکوراسیون طلافروشی را به سبک ایرانی طراحی کنیم ؟

استفاده از هندسه و نقش چلیپا در طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

در ادامه مبحث طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی در رابطه با چلیپا در طراحی صحبت خواهیم کرد ‌. در هنر و معماری ایرانی به خوبی می توان نقش چلیپا را مشاهده نمود که زیبایی خاصی به فضا می بخشد . قدمت این نقش به قبل از میلاد مسیح باز می گردد .

شما می توانید برای بخش پشتی پیشخوان مغازه خود این طرح را اجرا نمایید . همچنین برای کف چینی ویترین طلا نیز استفاده از این نقش را پیشنهاد می دهیم . اما به هیچ وجه رعایت اعتدال را فراموش نکنید .

قوس و طاق های تزئینی در معماری ایرانی جایگاه ویژه ای دارند . اگر به دنبال یک طراحی خاص برای قاب بندی و بخش پشتی طلا فروش هستید . می توانید از قوس های معماری ایرانی همچون شبدری ، شاخ بزی و… بهره ببرید . پس از اجرای کار ، با تعبیه شلف های طبقات در داخل قوس ها می توانید طلا و جواهرات گران قیمت خود را به نمایش بگذارید .‌

در یک بیان بهتر ، جداره های داخلی مغازه طلافروشی به کمک این قوس ها ظاهری متفاوت و خاص پیدا خواهد نمود .

رعایت استاندارد های طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

در مغازه طلافروشی ، اولین موردی که قبل از اجرا ی دکوراسیون در نظر گرفته می شود متراژ مغازه می باشد . در این خصوص ، استاندارد های زیباشناسی باید مورد توجه قرار بگیرد .

برای ایجاد یک نمای زیبا در طلافروشی شما باید نکاتی را رعایت نمایید . توجه به جزء به جزء نکات تأثیر خود را بر زیبایی دکوراسیون خواهد گذاشت . چرا که ، در صورتی شاهد نمای زیبا و دیزاین منحصر به فرد و خاص خواهید بود که تمامی پارامتر های طراحی اعم از نورپردازی ، انتخاب رنگ ، لوازم دکوری و … در هم آهنگی با یک دیگر انتخاب شده و اجرا شوند .

در قسمت های که قوس های ایرانی اجرا شده است ، باید به نورپردازی بسیار اهمیت دهید . چرا که این قوس ها به گونه ای طراحی می شوند که با نورپردازی اشتباه ، ممکن است بر روی طلاها و جواهرات سایه بیندازند .

مورد بعدی که در طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی باید به آن دقت نماییم رنگ ها می باشند . در معماری ایرانی بهره مندی از رنگ های مثل آبی ، طلایی ، خاکی، قهوه ی ، مشکی ، سفید بسیار مشاهده می شود .

در بین این رنگ ها ، ترکیب رنگ قهوه‌ای با ورق و یا فریم های طلایی رنگ می تواند بهترین انتخاب باشد .‌ برای کاشی کاری کف مغازه نیز می توانید از رنگ طلایی ، خاکی ، سفید استفاده نمایید .

رعایت استاندارد های طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

نکات امنیتی در طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

توجه داشته باشید که رعایت نکات ایمنی در طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی اهمیت بسیار زیادی دارد . بهتر است این نکته را یاد آور شویم ؛ علاوه بر زیبایی ظاهری ، شما باید نکات امنیتی را نیز در نظر گرفته و امنیت بالای را در مغازه طلافروشی خود برقرار نمایید .

اشخاص و یا مجموعه های که در این حوزه (طراحی دکوراسیون طلافروشی) مشغول هستند . باید توجه کنند که طلا یک کالای گران قیمت و ارزشمند بوده و بر خلاف دیگر کالاها ، همچون لباس نبوده و نمی توان آن را در دسترسی مشتری قرار داد .

از اینرو باید قفسه و ویترین را به نحوی انتخاب و طراحی کنند که خریدار به راحتی بتواند جواهرات را مشاهده نماید . شیشه های انتخابی باید ضد نشکن ، شفاف و بدون ناخالصی باشد .

نکات امنیتی در طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی

کلام پایانی

استفاده از بتن و آجر در نمای بیرونی طلافروشی علاوه بر زیبایی ، امنیت مغازه را نیز تأمین خواهد نمود

چرا که بتن از مقاومت بالا و آجر های رنگی از ظاهر شیک و لوکس برخوردار هستند . فراموش نکنید که فروش بیشتر در گِرو میزان اهمیت شما به دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی مغازه تان است

از آنجایی که طراحی و سبک معماری ایرانی با جزئیات بسیاری همراه است و اجرای آن نیازمند شناخت تمامی سبک های معماری ایرانی می باشد . نمی توان کار طراحی دکوراسیون طلافروشی به سبک ایرانی را به هر مجموعه ای سپرد

مقدم مانکن در طول سال ها فعالیت خود در این حوزه ثابت نموده که می تواند بهترین دکوراسیون را مطابق با شرایط پروژه اجرا نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =