شیشه ویترین طلافروشی

شیشه ویترین طلافروشی

در طراحی شیشه ویترین طلافروشی ، به جهت اینکه زیور آلات قیمتی در درون آن جای می گیرد پر اهمیت شمرده می شود . هر آنچه که شما در مغازه طلا و جواهر دارید گران قیمت و ارزشمند بوده و باید امنیت بالای را فراهم نمایید وگرنه خسارت های بسیاری را متحمل خواهید شد .

به همین دلیل در چنین مغازه های اهمیت دارد تمامی اقدامات امنیتی اعم از سیستم هشدار ، شیشه های دو جداره و نشکن ، دوبین های حفاظتی و … انجام گیرد .

در ادامه مقاله ، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیشه ویترین طلا همراه ما باشید .

در چه بخش های از طلافروشی باید به سراغ شیشه های ضد سرقت برویم ؟

در ویترین و همچنین قفسه و پیشخوان مغازه طلافروشی ، اشیایی قیمتی قرار می گیرند . در کنار رعایت تمامی اِلمان ها باید تمامی جوانب امنیتی نیز تعریف گردد . این نکته را به عنوان یک اصل فراموش نکنید .

از اینرو اگر طراحی مغازه شما به گونه ای است که نمای بیرونی آن تمام شیشه است در وهله اول باید شیشه های نشکن در این قسمت تعبیه نمایید .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سپس نوبت به قسمت داخلی می رسد که باید تمامی بخش ها اعم از ویترین های داخلی ، قفسه های دکوری ، پیشخوان مجهز به این شیشه ها باشند .

به این دلیل تاکید داریم که از شیشه های ضد سرقت استفاده نمایید این است که اگر به هر نحوی سارقین موفق به ورود به مغازه شدند . حداقل نتوانند به اجسام گران قیمت مغازه دستبرد بزنند ‌.

به این صورت که چنین شیشه های به راحتی شکسته نمی شوند و سارقین باید زمان زیادی را صرف نمایند تا به طلا ها دست یابند . در نتیجه با فعال شدن سیستم های هشدار و امنیتی می توان خود را به محل رساند و از وقوع خسارت بیشتر جلوگیری نمود .

از قفل های دیجیتالی می توان برای دسترسی به طلا های ویترین و پیشخوان استفاده نمود . به هیچ عنوان در چنین قسمت های به سراغ قفل های معمولی نروید .

با این اوصاف عملکرد این شیشه ها در کنار دیگر تجهیزات امنیتی کامل می گردد . شما باید مغازه خود را هوشمند نمایید . به نحوی که بتوانید در هر جای که قرار دارید شرایط و وضعیت را رصد و در صورت وقوع مشکل اقدامات لازم را انجام دهید .

در چه بخش های از طلافروشی باید به سراغ شیشه های ضد سرقت برویم ؟

نکات مهم که باید در زمان خرید شیشه ویترین طلافروشی به آن توجه نمایید

با توجه به مطالب ارائه شده ، بدون شک به اهمیت شیشه ویترین طلافروشی پی برده اید . به همین دلیل قبل از انتخاب و خرید آن باید نکات زیر را مد نظر قرار دهید .

شیشه ویترین طلافروشی باید ضد نشکن و دوجداره باشد

در مغازه طلافروشی ، کالا های لوکس و اشیایی ارزشمند نگهداری می شوند . به همین دلیل چنین مغازه های ، اغلب مورد حمله سارقین قرار می گیرند . آیا شما حاضر هستید امنیت و سرمایه مغازه خود را با استفاده از شیشه های معمولی به خطر بیندازید ؟ بدون شک جواب منفی خواهد بود .

شیشه های نشکن معمولا در دو گروه سکوریت و لمینت قرار می گیرند . زمانی که یک شی تیز و یا گلوله به آن برخورد می کند نمی شکنند و از مقاومت خوبی برخوردار هستند .

 

شیشه ویترین طلافروشی باید شفاف باشند

اگر به مغازه های طلافروشی سری زده باشید طراحی ، ظرافت و زیبایی کار بدون شک شما را به وجود آورده است . از اینرو برای ویترین و دیگر قفسه ها پیشنهاد می دهیم به سراغ شیشه های از نوع سوپر کلیر و یا کریستال بروید . چرا که از شفافیت بالای برخوردار بوده و به عبارت بهتر کدر نمی باشند .

در حقیقت شیشه ها باید کاملاً تمیز و درخشان باشد تا طلا به درستی نمایان شده و از ارزش ظاهری آن کاسته نگردد.

اولین برداشت مشتری از شما با نگاه به ویترین شکل می گیرد به همین دلیل شیشه انتخابی برای این بخش از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر قسمت های شیشه ای برخوردار است .

از سوی دیگر معمولا جواهرات خاص که ارزش بالای دارند در پشت ویترین به نمایش گذاشته شده و این موضوع لزوم بهره گیری از شیشه های نشکن را ثابت می نماید .

شیشه ویترین طلافروشی باید از ضخامت بالای برخوردار باشند

در ویترین طلافروشی همواره توصیه می کنیم که به سراغ شیشه های فریم لس بروید . چرا که علاوه بر اینکه به صورت یک تکه تولید می شوند بلکه ضخیم نیز هستند . البته ضخامت شیشه به پارامتر همچون تعداد جداره ها ، مقدار مساحت آن و … بستگی دارد .

از اینرو شیشه های با ضخامت بالا با خصوصیت همچون ضد نشکن یک گزینه مناسب برای ویترین طلا فروشی به شمار می روند .

نحوه انتقال و حمل شیشه ویترین طلافروشی

شیشه ویترین طلافروشی دارای دو مشخصه ضخامت بالا و یک تکه بودن هستند . همین خصوصیت ها منجر به افزایش وزن آن می شود . از سوی دیگر باید فاقد شکستگی ، ترک خوردگی ، خط و خش باشد . این موضوع نشان می دهد که حمل این شیشه ها باید به دقت انجام گردد . از اینرو شیشه های که سایز بزرگی دارند به وسیله جرثقیل حمل می گردند .

نکات مهم که باید در زمان خرید شیشه ویترین طلافروشی به آن توجه نمایید

انواع شیشه مورد استفاده در ویترین طلا فروشی

شیشه لمینت

یکی از بهترین گزینه ها برای شیشه ویترین طلافروشی لمینت می باشد که از دوام بالای در برابر ضربه برخوردار است . از دو لایه شیشه ساخته شده که برای ایجاد مقاومت کششی در طی فرآیند تولید ، فیلم پلیمری در لایه میانی جا سازی می گردد .

به همین دلیل با وارد شدن ضربه ناگهانی ، شکسته نشده و اگر قدرت برخورد به حدی باشد که شیشه شکسته شود این فیلم قطعات شیشه را بر روی خود نگه داشته و مانع از پخش شدن می گردد . برای ساخت شیشه لمینت شیشه های همچون سند بلاست ، کریستال ، فلوت و … بکار برده می شود .

شیشه سکوریت

به دلیل اینکه این نوع از شیشه ها تحت حرارت بسیار زیاد قرار می گیرند دوام بالای دارند به همین دلیل به عنوان شیشه ویترین‌ طلافروشی در نظر گرفته می شود .

کلام پایانی

همانگونه که مشاهده نمودید شیشه ویترین طلافروشی نه تنها از لحاظ امنیتی حائز اهمیت است بلکه در حفظ ارزش ظاهری اشیای گران قیمت و خاص نقش دارد . شرکت مقدم مانکن به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان مانکن و استند های نگهدارنده طلا در کشور شناخته می شود . محصولات در کارگاه های مجهز بر طبق استاندارد های این حوزه تولید و به بازار عرضه می گردند . همچنین این شرکت در زمینه طراحی و دکوراسیون طلافروشی فعالیت داشته و متناسب با وضعیت و شرایط مغازه بهترین ایده را اجرا می نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =