چیدمان دستی طلافروشی

چیدمان دستی طلافروشی

دکوراسیون یک فروشگاه یکی از مهم ترین دلایلی است که می تواند به افزایش یا کاهش فروش آن کمک بسیار زیادی کند . فراموش نکنید که راز مهم فروش بالا نحوه چیدمان دستی طلافروشی است . اگر شما بهترین طلاها را داشته باشید اما نتوانید چیدمان خوبی برای آنها انجام دهید ، هرگز موفق نخواهید شد .

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

نکات و رازهای مهمی وجود دارد که به شما کمک میکند تا بهترین چیدمان دستی را برای طلافروشی خود انجام دهید ، در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با بهترین شیوه های چیدمان دستی ، اصول و نکات مهم زمان چیدمان دستی طلافروشی بیشتر آشنا کنیم .

اصول مهم در چیدمان دستی طلافروشی

رعایت اصول و نکات مهم زمان چیدمان دستی طلافروشی نکته مهمی است که می تواند به شکیل شدن و زیبایی بیشتر فضای داخلی مغازه شما کمک بسیار زیادی کند . از آنجایی که مخاطبان طلافروشی اغلب خانم ها هستند ، پس مهم است که دکوراسیون و چیدمان داخلی به نحوه ای باشد که آنها را مجذوب خود کند .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

در ادامه به برخی از نکات و اصول مهم در چیدمان دستی طلافروشی بیشتر اشاره خواهیم کرد ؛

  • از رنگ های خنثی استفاده کنید

مهم ترین نکته در چیدمان دستی طلافروشی ، استفاده از رنگ های جذاب و ساده است . یکی از بهترین رنگ هایی که برای طلا فروشی مورد استفاده قرار می گیرد ، رنگ طلایی است . در کنار رنگ طلایی می توانید از رنگ های خنثی دیگر مانند مشکی یا سفید هم استفاده کنید .

اگر دوست دارید محیط طلافروشی تان ، گرم تر باشد ، می توانید از رنگ های دیگری مانند بنفش ، قرمز ، سبز و … نیز در کنار سایر رنگ ها استفاده کنید ، توجه کنید که بهتر است زمان چیدمان دستی طلافروشی از رنگ های فانتزی استفاده نکنید . سعی کنید تا حد امکان از رنگ هایی ساده اما شکیل بهره بگیرید تا در کنار اجناس مغازه تان ، چهره ای زیبا و چشم نواز به محیط طلافروشی بدهد .

اصول مهم در چیدمان دستی طلافروشی

  • استفاده از مانکن مناسب

دومین نکته در چیدمان دستی طلافروشی استفاده از مانکنهای مناسب برای محصول ها است . حتما هنگام چیدمان ویترین به مدل ونوع قرار گیری مانکن ها دقت کنید . حتما قبل از چیدمان درباره این موضوع مطالعه یا تحقیق کنید و یا از یک فرد متخصص در این زمنیه مشورت بخواهید .

اگر نتوانید مانکن ها را در جای درست خود قرار دهید ، نیمی از محصولات شما ، فرصت دیده شدن را از دست میدهند . سعی کنید ، مانکن های دستیند را بیشتر در قسمت وسط و یا پایین قرار دهید و از مانکن های گردبند ، نیم ست و یا ست برای پر کردن قسمت بالایی و پشن آنها استفاده کنید .

به این شکل شما تا حدودی توانسته اید تمامی محصولات و اجزای ویترین خود را در معرض دید مشتری قرار دهید . برای رنگ بندی نیز بهتر است از رنگ هایی که با رنگ طلایی همخوانی دارند استفاده کنید تا جذابیت محصولات خود را افزایش دهید .

  • نورپردازی مغازه

نکته مهم بعدی در چیدمان دستی طلافروشی توجه به نورپردازی است . نورپردازی ، اکر به خوبی اجا شود می تواند تاثیر بسیار زیادی روی محصول شما داشته باشد . شما با نورپردازی می توانید محصول خود را به بهترین یا بدترین محصول تبدیل کنید .

نورپردازی طلافروشی نباید به گونه ای باشد که مشتریان را از خود دور کند ، بلکه باید به گونه ای خاص با جلوه بخشی به مصول باعث جلب مشتری به خود شود . به عنوان مثال بهتر است از لامپ های مهتابی برای ویترین خود استفاده نکنید ، این کار جذابیت محصول شما را تا حد زیادی کاهش می دهد .

نکته بعدی اینکه سعی کنید در نورپردازی از رنگ های تند مانند قرمز یا رنگ های مشابه استفاده نکیند ، این کار علاوه بر آنکه باعث می شود تا شما نتوانید به خوبی چهره محصول خود را به مشتری نشان دهید ، باعث می شود تا مشتری تمایلی برای دیدن ویترین شما نداشته باشد .

برای نورپردازی ویترین بهتر است از لامپ های هالوژنی استفاده کنید ، این کار هم به صرفه جویی برق کمک می کند هم ظاهر ویترین شما را تا حد زیادی خاص و دیدنی می کند .

  • چیدمان صحیح وسایل

چهارمین نکته در چیدمان دستی طلافروشی ، چیدمان صحیح وسایل درون طلافروشی است . هر وسیله ای باید با دقت سرجای خود گذاشته شود . به عنوان مثال اگر پیشخوان مکان مناسبی نداشته باشد ، مشتری نمی تواند به خوبی طلای مورد نظر خود را انتخاب یا خریداری کند .

از طرفی چیدمان ویترین نیز نکته مهمی است . باید ویترین خود را به گونه ای بچینید که بتواند در بین تمام سلیقه ها ، طرفدار پیدا کند . بهترین از بهترین و پرفروش ترین مدل های خود بای ویترین استفاده کنید تا جذابیت طلافروشی خود را دو چندان کنید .

 

  • رنگبندی دکور

آخرین نکته و اصل مهم در چیدمان دستی طلافروشی ، دکور است . استفاده از رنگ مناسب در ویترین مهم ترین نکته در چیدمان دستی طلافروشی است . رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در جذابیت ویترین ها دارند . اما از طرفی باید رنگ ویترین را متناسب با رنگک های دورن محیط طلافروشی انتخاب کنید و به نوعی با آنها هارمونی داشته باشد .

می توانید برای جذاب تر شدن محیط و فضا داخلی طلافروشی از رنگ هایی گرم و مکمل ، کاغذ دیواری هایی با رنگ های مناسب یا سنگ های آنتیک استفاده کنید و برحسب آن ویترین طلافروشی خود را بچینید .

فراموش نکیند که ویترین مغازه می تواند تاثیر بالایی در جذب مشتری داشته باشد . هر چقدر شما از رنگ های حذاب تر و بهتر استفاده کند ، شانس شما برای دیده شدن نیز بیشتر خواهد بود .

بهترین مجموعه برای چیدمان دستی طلافروشی

قطعا اجرای همه اصولی که در قسمت بالا گفتیم ، نیازمند یک راهنمایی گسترده و افرادی است که به خوبی با نحوه چیدمان و اجرای دکوراسیون آشنایی کانل داشته باشند . گروه مانکن مقدم ، یکی از بهترین مجموعه ها و گروه هایی هستند که وظیفه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی را انجام می دهند .

این گروه حرفه ای که سال ها تجربه کار در این زمینه را دارد ، با تیم حرفه ای خود ، مغازه شما را به یک طلافروشی شکیل تبدیل می کند . اجرای دکوراسیون داخلی ، طراحی دکوراسیون ویترین ، ساخت انواع تندیس ها و مانکن های طلا و بسیاری دیگر از خدمات این مجموعه است .

مانکن مقدم با سابقه 11 ساله خود ، یکی از بهترین گروه هایی است که می توانید برای اجرا و طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی از آنها کمک بگیرید . نکته مهم این که ، این گروه تنها برای یک شهر نبوده و در صورت نیاز مشتری ، افراد این گروه ، جهت انجام کار به محل مورد نظر اعزام خواهند شد .

برای سفارش یا مشاوره رایگان جهت انجام دکوراسیون طلافروشی خود می توانید از طریق آدرس سایت مراجعه کنید .

بهترین مجموعه برای چیدمان دستی طلافروشی

کلام آخر

ما در این نوشته سعی کردیم تا تمامی نکات و اصول مورد نیاز برای اجرای یک دکوراسیون خوب را برای شما بازگو کنیم . تا بتوانید بهترین دکوراسیون داخلی متناسب با کار و شغل خود را داشته باشید و بهترین بازدهی ممکن را دریافت کنید . امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و به شما در انتخاب و نحوه چیدمان دستی طلافروشی تان کمک کرده باشد .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =