طراحی ویترین طلافروشی

سینی طلا فروشی

سینی طلا فروشی که به نام دیس یا کفه نیز شناخته می‌شود یکی از المان‌های اصلی برای نظم بخشیدن به ویترین طلا فروشی و به نمایش گذاشتن طلا و جواهرات می‌باشد .

به بیان ساده این وسیله به طلافروشان در سامان بخشیدن ویترین‌ کمک زیادی می‌کند و تمام کسانی که به این کسب و کار مشغولند ، حداقل به یک سینی چکمه‌ای یا مشبک نیاز دارند . در این مقاله قصد داریم شما را با این وسیله پر کاربرد بیشتر آشنا کنیم .

سینی طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

آشنایی با سینی طلا فروشی

سینی طلا فروشی به عنوان استند طلا‌های کوچک مانند گوشواره ، انگشتر ، پلاک گردنبند و … به کار گرفته می‌شود . از سینی با سه هدف جابجایی راحت طلا‌های کوچک پس از پایان کار ، نظم بخشیدن به ویترین و برجسته کردن قطعات طلا استفاده می‌شود .

سینی یا کفه طلا فروشی از متریال‌های مختلفی همانند ام دی اف ، چوب ، پلاستیک و … ساخته می‌شود . نوع پلاستیکی اغلب دارای روکش مخمل یا چرم در رنگ‌های مختلف می‌باشد .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سینی‌های طلافروشی را می‌توان به صورت سفارشی نیز خریداری کرد . ابعاد مد نظر ، عمق و بلندی لبه‌های سینی را با توجه به دکوراسیون ویترین می‌توان شخصی سازی کرد .

سینی طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

انواع سینی طلا فروشی

سینی‌های طلا فروشی با توجه به کاربرد در دسته بندی‌‌های مختلفی قرار می‌گیرند . این سینی‌های در انواع گوناگون سینی‌های خرده ریز ، سینی انگشتر ، سینی رومیزی ، سینی بدون لبه ، سینی مخصوص پیشخوان و سینی مخصوص گاوصندوق تولید می‌شود . در ادامه مطلب راجع به هر کدام از سینی‌ها به طور مختصر صحبت خواهیم کرد .

سینی مخصوص خرده ریز : این سینی‌ها ساده و بدون هیچ طراحی خاصی هستند . این سینی‌ها عمق زیادی و لبه مرتفعی ندارند ، از آنها برای به نمایش گذاشتن طلا ها در ویترین استفاده می‌شود .

سینی انگشتر : این سینی از لحاظ ظاهر شبیه به نوع قبل است ولی در کفی آن گیره یا پایه‌هایی برای نگهداری انگشتر وجود دارد .

سینی مخصوص گاو صندوق : این سینی همانند سینی خرده ریز است با این تفاوت که عمق بیشتری دارد زیرا قرار نیست محصولی را به معرض نمایش بگذارد وهدف از آن فقط نگهداری قطعات طلا می‌باشد . این سینی با ابعاد حدود 40 * 30 سانتی‌متر‌تولید می‌‌شود .

سینی مخصوص روی میز پیشخوان : این سینی روی میز پیشخوان است ، حمل و جابجایی آن آسان می‌باشد . مشتری می‌تواند از نزدیک قطعات طلای درون آن را مشاهده یا تست کند .

سینی مخصوص درون پیشخوان : این سینی‌ها با سینی‌هایی که درون ویترین قرار می‌گیرند تفاوت دارند ، ابعاد آنها بزرگ ‌تر بوده و برای زیر شیشه پیشخوان که نیاز به جابجایی ندارد ، طراحی شده اند .

سینی صاف : این سینی طلافروشی بر عکس تمام سینی‌هایی که تا به حال در مورد آنها صحبت کرده‌ایم ، فاقد لبه و عمق می‌باشد . این سینی‌ها تزیینی هستند و برای نمایش طلا و جواهرات در ویترین به اشکال مختلف دایره ، مستطیل ، بیضی و … تولید می‌شوند .

سینی مشبک : این سینی به چند قسمت 9 12 ، و 16 مربع یا مستطیل شکل تقسیم بندی شده است و هر قطعه طلا جای مخصوص به خود را دارد . این سینی به نمایش طلا و جواهرات نظم بیشتری می‌بخشد . درون هر یک ازسینی‌ها نیز یک‌ بالشتک از جنس و رنگ سینی وجود دارد که روی آن اغلب دستبند و ساعت را می‌چینند .

خرید سینی طلا فروشی

کسانی که فروشگاه طلا و جواهرات دارند برای چیدمان راحت محصولات خود و دسترسی آسان به آنها نیاز به ابزار های خاصی چون سینی طلافروشی دارند . این سینی‌های فضای کمی را در ویترین یا پیشخوان مغازه اشغال می‌کنند اما قطعات بسیاری را مانند گوشواره ، انگشتر، ساعت و دستبند را به نمایش می‌گذارند .

البته خرید سینی فقط به منظور نظم دادن و نشان دادن طلا های مختلف نیست ، بلکه اگر مشتری چند قطعه طلا را از یک سینی بپسندد و در انتخاب آن شک داشته باشید ، با حس احترام و اعتماد به مشتری سینی را به راحتی از ویترین یا پیشخوان بیرون آورده و مقابل مشتری می‌گذارید تا ازادانه‌تر راجع به انتخاب خود تصمیم گیری کند .

در ادامه باید گفت که در خرید سینی یا کفه طلا فروشی باید به چند نکته مهم دقت کنید تا سینی برای فروشگاه شما کاربردی و مناسب باشد . در زمان خرید سینی به هماهنگی آن با سایر المان‌های درون ویترین بسیار دقت کنید .

همینطور سینی در رنگ و جنس باید با طلای عرضه شده همخوانی داشته باشد ، به عنوان مثال سینی‌های مخملی در رنگ‌های زرشکی ، سبز تیره یا مشکی انگشتر ‌ها و گوشواره‌های جواهر و سفید رنگ را برجسته‌تر می‌کنند یا خرید سینی مخمل سفید رنگ برای طلاهای سفید رنگ قطعا انتخاب خوبی نیست .

در خرید سینی به سایز آن نیز دقت کنید که متناسب با فضای ویترین و پیشخوان شما باشد ، سینی طلا فروشی نباید فضای زیادی را در ویترین شما اشغال کند تا در چیدن سایر وسایل با مشکل روبرو نشوید .

قیمت سینی طلا فروشی

تا به اینجای مطلب به طور کامل با سینی طلا فروشی کاربرد و انواع آن آشنا شدید . یکی از موضوعاتی که پیش از خرید این وسیله به آن فکر می‌کنید ، قیمت این محصول است . قیمت سینی یا دیس طلافروشی به عوامل زیادی بستگی دارد .

متریال ، کیفیت مواد خام ، ابعاد ، نوع ، پوشش ، سفارشی سازی و … از عوامل تعیین کننده این وسیله می‌باشد . عامل مهم دیگری مانند خرید مستقیم از تولید‌کننده نیز بر قیمت این وسیله تاثیر زیادی دارد .

تا پیش از ظهور فروشگاه‌های آنلاین خرید از تولید کننده سختی‌های زیادی در پی داشت . از نمونه این سختی‌ها می توان به سفر به شهر تولید کننده یا خرید محصول فقط در تعداد زیاد و به صورت عمده اشاره کرد .

این مسایل سبب می‌شد که خرید از واسطه را با آگاهی از اینکه محصول مورد نظر را با سود زیادی عرضه می‌کند ، ترجیح دهید . اما امروزه تولیدکنندگان معتبری مانند مقدم مانکن محصول تولیدی خود را بدون حضور واسطه و در تعداد دلخواه شما ، با قیمت تولیدی در فروشگاه آنلاین خود به سراسر ایران عرضه می‌کنند .

سینی طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

در پایان

یکی از تولید کنندگان معتبر و باسابقه اجزای ویترین طلا ، شرکت مقدم مانکن می‌باشد . این شرکت تمام محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از طریق سایتی به همین نام عرضه می‌کند .

محصولات تولید شده در این برند تنوع بسیار بالایی دارند که مشتری می‌تواند تمام مورد نیاز خود را در رنگ‌ها، متریال و سبک های مختلف مشاهده کند و راجع به هر یک از آنها بر اساس علاقه و سبک فروشگاه خود تصمیم بگیرد .

اگر هرگونه سوالی نیز در خرید سینی طلا فروشی ، مانکن طلا و دیگر اجزای ویترین طلا فروشی دارید ، تیم پشتیبانی سایت مقدم مانکن تمام راهنمایی‌های لازم را به شما خواهد داد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =