سقف کاذب طلافروشی

سقف کاذب طلافروشی

یکی از جذاب ترین آیتم هایی که در کوراسیون داخلی طلا فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد ، سقف کاذب طلافروشی است . سقف کاذب به تازگی مد شده است و به دلیل جلوه چشم نوازی که به محیط می دهد ، بسیاری از افراد از آن برای محیط های کاری یا تجاری خود استفاده می کنند .

سقف کاذب از انواع متریالی است که در طراحی داخلی ساختمان ها به کار گرفته شده و در بخش پایینی سقف اصلی راه اندازی و اجرا می شود. این نوع سقف به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و به دلیل زیبایی که به نمای ساختمان ها می دهد مورد توجه طراحان ساختمان و مالکان آن قرار گرفته است. نصب سقف کاذب تنها مختص سازه های مسکونی نیست و برای سایر سازه ها با کاربری اداری ، تجاری ، سالن های تئاتر و سایر سالن های اجتماعات به کار گرفته می شود.

اگر برای طلافروشی خود به دنبال زدن سقف کاذب هستید ، ولی آشنایی چندانی با آن ندارید ، مطالعه نوشته زیر را از دست ندهید.

 

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزیت استفاده از سقف کاذب طلافروشی

سقف کاذب طلافروشی علاوه بر جنبه زیبایی و تاثیر مثبت در دکوراسیون داخلی ، ویژگی هایی دارد که به واسطه آن مورد توجه عده بسیاری از فعالان حوزه ساختمان قرار گرفته است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پوشاندن لوله ها و سیم کشی داخلی ساختمان
  • برطرف کردن ظاهر ناپسند سقف
  • عایق صدا و حرارت
  • شکیل تر شدن طلافروشی
  • مقاوم در برابر آتش سوزی
  • دارای وزن کم و حمل و نقل آسان و راحت
  • زمان نصب بسیار کم و سریع
  • دارای اندازه ها و شکل ها متنوع و مختلف

مزیت استفاده از سقف کاذب طلافروشی

پرطرفدارترین نوع سقف کاذب طلافروشی

سقف های کاذب دارای مدل های مختلفی هستند که در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین و پرطرفدارترین آنها می پردازیم .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

  1. سقف کاذب کناف :

سقف کاذب کناف یکی از پرطرفدارترین وشناخته شده ترین سقف کاذب های موجود در بازار است که در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد . این سقف کاذب به دو نوع سقف کاذب ثابت و سقف کاذب متحرک تقسیم بندی می شود .

  1. سقف کاذب رابیتس :

سقف رابیتس یکی از سقف های قدیمی کاذب است. که در دکوراسیون داخلی و زیبایی آن کاربرد گسترده ای دارد. رابیتس به سقف کناف شبیه است اما نصب و اجرای آن با سقف کناف متفاوت است. لازم است نصب سقف رابیتس در مراحل نازک کاری ساختمان انجام شود.

زیرا بعد از ساخت سازه نمی توان گفت گزینه مناسبی برای بازسازی باشد. جهت اجرای سقف رابیتس ابتدا میلگردها را به سقف جوش می دهند و سپس فویل های رابیتس را نیز به میلگردها جوش می دهند.مدت زمان اجرا این نوع سقف نه بسیار زیاد است نه کم. روندی نرمال دارد.

در نهایت پس از پایان کار جوشکاری مرحله گچ کاری آغاز می شود و گچکار ابتدا گچ را به رابیتس زده و در نهایت با هنر خود آن را به شکل های مورد نظر در می آورد.

  1. سقف کاذب گریلیوم:

سقف کاذب گریلی یک نوع سقف کاذب طلافروشی جذاب است. این سقف از نوع سقف های باز است که از حفره های مربع شکل تشکیل شده است و جنس این سقف عمدتاً از آلومینیوم است و زیرسازی آن از فولاد کار می شود .

  1. سقف کاذب چوبی:

سقف چوبی یکی از دیگر انواع سقف کاذب طلافروشی است که به واسطه زیبایی و دادن حس گرما بسیار پرکاربرد است و سبب بهبود عملکرد ساختمان می شود. این نوع سقف معمولا از جنس چوب است و می تواند سبک معماری داخلی ساختمان را متحول و خاص کند و در واقع می توان گفت زیبایی یک ساختمان را به حد کمال می رساند.

سقف چوبی ویژگی هایی دارد که سایر سقف ها دارند و نمی توان گفت دارای محدودیت خاصی است. برای مثال امکان پنهان کردن تاسیسات در آن وجود دارد و از نظر نورپردازی نیز به خوبی عمل می کند. تفاوت این نوع سقف به دلیل کاربرد چوب در آن است و ممکن است چوب تمام یا بخشی از این نوع سقف را تشکیل دهد.

از جمله مزایای سقف چوبی می توان به جذب صدا، پنهان کردن تاسیسات، مقاومت کافی در مقابل آتش و رطوبت و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد .

قیمت اجرای سقف کاذب طلافروشی

سقف کاذب طلافروشی ، یکی از مهم ترین و جذاب ترین آیتم هایی هستند که این روزها استفاده ازآنها در دکوراسیون های داخلی باعث بالا رفت جذابیت محیط شده است . قیمت اجرای سقف کاذب برای هر محیط متفاوت است . و این موضوع می تواند بسته به نوع سقف مورد نظر مشتری ، اندازه محیط و سایر موضوعات دیگر ، متغییر باشد .

نصب سقف کاذب طلافروشی

برای نصب لازم است با استفاده از روش های استاندارد و توسط افراد حرفه ای صورت بگیرد تا بتواند تکمیل کننده زیبایی بخش دکوراسیون داخلی باشد. نصب و اجرای سقف کاذب یکی از شاخه های دکوراسیون داخلی به حساب می آید.

افراد متخصص در زمینه نصب سقف می توانند انواع سقف های کاذب نظیر سقف چوبی، کناف و دیگر سقف ها را نصب کنند. نصب سقف کاذب با توجه به اسکلت ساختمان است. مصالح سقف ممکن است سبک و یا کمی سنگین باشند.

اجرای سقف کاذب طلافروشی

سقف کاب طلافروشی اگر به خوبی اجرا شود می تواند بهترین بهره روی و نما را برای دکوراسیون طلافروشی شما داشته باشد . یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه اجرای سقف کاذب و طراحی دکوراسیون داخلی طلافروشی ، مانکن مقدم است . این گروه سال ها است که در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی و اجرای سقف کاذب برای طلافروشی ها تجربه دارد .

این مجموعه با استفاده از بهترین نیرو های متخصص در زمنیه اجرای دکوراسیون و سقف کاذب ، و با استفاده از بهترین مواد ، تبدیل به یکی از بهترین گروه های اجرای دکوراسیون در ایران شده است . نکته مهم و قابل توجه اینکه این مجموعه تنها برای تهران و کرج نبوده و و از هر جا که مشتری درخواست اجرای سقف کاذب داشته باشد ، نیروهای متخصص به محل ازعزام می شوند .

اجرای سقف کاذب طلافروشی

خرید سقف کاذب طلافروشی

سقف کاذب طلافروشی در طرح های مختلف و متنوعی وجود دارد. با توجه به دکوراسیون داخلی خود می توانید از آن ها استفاده کنید. طرح سقف در زیبایی و یکپارچگی منزل و یا محیط کار بسیار تاثیر گذار است.

در نتیجه علاوه بر مکانی که سقف را برای آن لازم دارید. همچنین قیمت سقف طرح آن نیز اهمیت ویژه ای دارد. باید در هنگام انتخاب سقف مناسب به آن توجه کرد. پیش از این شما را با انواع سقف های کاذب و کاربرد های آن ها آشنا کردیم. اکنون با توجه به کاربری که برای سقف در نظر گرفته اید و همچنین دکوراسیون داخلی سقف می توانید طرح سقف های کاذب را انتخاب نمایید.

برای سفارش یا مشاوره رایگان جهت انجام دکوراسیون داخلی طلافروشی خود می توانید از طریق آدرس سایت مراجعه نمایید .

کلام آخر

ما در این نوشته سعی کردیم تا هر آنچه در خصوص طلا فروشی و سقف کاذب آن لازم است را برای شما بیان کنیم . امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده باشید و به شما در انتخاب بهترین سقف کاذب طلافروشی کمک کرده باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 5 =