خرید مانکن بدلیجات

خرید مانکن بدلیجات

اگر شما صاحب کسب و کار هستید و یا فروشنده در صنف طلا و جواهر و یا بدلیجات میباشید لازم است یک سری نکات را در زمینه انتخاب و تهیه مانکن های ویترین مغازه خود بدانید تا بتوانید برای طراحی و یا خرید مانکن بدلیجات انتخاب مناسب تری داشته باشید.

معمولا در همه مغازه بدلیجات و فروشگاه های  طلا وجواهر فروشی، آن چیزی که نقش پر رنگی در جذب مشتری ایفاء می کند بی شک چیزی نیست جزء مانکن های موجود در داخل ویترین ،حال آنکه خود طلا را هم در این امر نمی شود نادیده گرفت،سخن ما در این مقاله معطوف به مانکن بدلیجات و یا به عبارتی مانکن طلا و جواهرات است.

از آنجایی که ویترین هر مغازه دور نمای مغازه رو به تصویر می کشد؛هم خوانی و هماهنگی که در دکوراسیون داخلی مغازه ایجاد می کند و جلوه ای که از خود در مقابل دیده گان همه به نمایش می گذارد، مشتریانی که در حال عبور از کنار مغازه یا قصد دیدن ویترین مغازه را دارند را بی درنگ در آخر به سمت داخل مغاره سرازیر می کند.همه این اتفاقات و جذب مشتری تنها دلیلش طراحی دکوراسیونی که چشم هر بیننده ای رو به خود جلب کند.

مانکن بدلیجات و هر آنچه که باید در مورد آن باید بدانید:

مانکن ها فقط صرفا به خاطر زیبایی ویترین و دکوراسیون داخلی  نمی تواند پاسخ مناسبی باشد؛توجه به طول عمر{دوام}،عملکرد ومکانی از ویترین مغازه که به انتخاب شما مورد استفاده قرار گیرد،دراین بین بسیار مهم و حائزاهمیت است.

دکور و مانکن ها می تواند در هر رنگی تعریف شود ولی در مغازه های بدلیجات { و طلا و جواهر فروشی } مستلزم تجربه و قواعد خاصی است،چرا که وزن طلا و بدلیجات وسبک دکوراسیون و نوع جنس قابل فروش در مغازه، طراحی مانکن متناسب با آن را بازگو خواهد کرد.

انواع مدل های مانکن بدلیجات:

مانکن ها  به دلیل نوع جنس بدلیجات و طلای موجود در بازار به هشت دسته غالبا تقسیم می شود:

پایه گوشواره

پایه النگو

پایه سرویس

سینی انگشتر

سینی حلقه

قاب نیم ست

جا دستبندی

استند آویز و مدال

جنس مانکن ها

مانکن ها ی موجود در بازار از سه نوع جنس پیروی می کند

پارچه،چرم و پلی استری

 

همانگونه که در شروع این مقاله بیان شد و دیگر باید به این موضوع اشراف داشته باشید که یکی ازمهمترین بخش در مغازه های طلا و جواهر فروشی و به بیان دیگر مغازه ی بدلیجات، ویترین و مانکن های آن است.چون این قسمت از مغازه در معرض دید همگان قرار دارد و از طرفی فاکتور مهم جهت جذب مشتری نیز است و همچنین نمایانگر سلیقه فروشنده نیز است، چه بسا که نهایت دقت و زمان برای طراحی آن لازم است تا اجناس پشت شیشه بیش از پیش جلوه و زیبایی ویترین را دو چندان نماید.

 

نکاتی که باید قبل از انتخاب و خرید مانکن بدلیجات بدانید 

استفاده از مانکن با جنس چرم فضا را کلاسیک می کند.این مدل بیشتر به دکوراسیونی که سبک کلاسیک دارد مناسب است.

برای بهتر دیده شدن و جلوه خاص به ویترین استفاده از استند های آویز در چند سایز مختلف برای داخل ویترین نکته ای است که توجه شود.

پایه النگو که یکی ازعنصر های مهم در داخل ویترین به شمار می رود بهتر است وسط ویترین قرار گرفته شود.

سینی های بدلیجات و طلا که یکی از پر کاربردترین و یکی از قدیمی ترین عناصر در این رده قرار داد.از آن می توان در پیشخوان طلا و ویترین نیز استفاده نمود.

قاب گوشواره و دسته تکی آن در کف ویترین می تواند مناسب ترین مکان برای نمایش باشد.

رنگ های مانکن بستگی به سلیقه و نظر هر شخص دارد ولی ناگفته نماند که  انتخاب رنگ برای مانکن بهتر است اولا با سبک و طراحی دکورتان هماهنگی لازم را ایجاد کند و همچنین بعد از گذشت مدت زمانی از مشاهده آن دل زده نباشید و این برای مشتری هم صدق می کند که انتخاب رنگ باید در نظر مشتری آن حس تازگی و آرام بخش را داشته باشد.

 

مشاوره رایگان:

شما میتوانید از طریق شماره ها و راه های ارتباطی زیر با گروه طراحی و دکوراسیون طلا و جواهر مقدم تماس حاصل فرمایید، و به صورت حضوری و یا تلفنی از جلسات مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید تا بتوانید انتخاب دقیق تری برای سبک، رنگ و یا تعداد مانکن های مورد نیاز، با توجه به ابعاد ویترین و فضای فروشگاه خود داشته باشید.

شماره های همراه  پشتیبانی و مشاوره خرید مانکن بدلیجات و طلا  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ – ۰۹۱۲۲۶۳۳۲۹۰

همچنین میتوانید برخی از نمونه کارهای ما و رضایت مشتریان را  مشاهده کنید. نمونه کارهای ویترین طلا و بدلیجات

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =