اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی

در غرفه‌های طلا و جواهرات محصولات عرضه شده تنوع بسیار زیادی دارند ، چیدمان و برجسته کرن آنها نیاز به اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی دارد که با قرار گیری این اجزا در کنار هم دکوراسیون طلافروشی شکل می‌گیرد . هر چند که یک قطعه طلا و جواهر همیشه مشتریان خاص خود را دارد ولی با این حال ، عدم نمایش صحیح آن باعث می شود ارزش آن در چشم کاربران کاهش یابد ؛ از این رو غرفه‌های طلا فروشی به اجزای مختلفی مانند استند ، پایه النگو ، مانکن طلا ، سینی ویترین و… برای نمایش محصولات خود نیاز دارند .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

اجزا تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی

همانگونه در آغاز این مطلب نیز بیان کردیم یک فروشگاه طلا و جواهرات برای نظم بخشیدن به ویترین طلا فروشی خود و برجسته کردن محصولات اش به اجزای زیادی نیاز دارد .

امروزه تولیدکنندگان عناصر ویترین طلا فروشی با آگاهی از اهمیت این موضوع تمام اجزا ویترین طلا فروشی را در سایز‌ها ، رنگ‌ها ، متریال و سبک‌های مختلف تولید می‌کنند تا طراحی دکوراسیونی زیبا و جذاب آسان‌تر باشد .

اجزا تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی شامل مانکن‌های طلا برای سرویس ، مانکن کوچک برای نیم ست و زنجیر ، سینی انگشتر ، پایه گوشواره ، مانکن گردنبند ، استند دستبند ، پایه النگو و پایه ساعت می‌شود .

این اجزا باید در رنگ ، سایز و سبک کاملا با هم متناسب و هماهنگ باشند تا دکوراسیون طلا فروشی شما شکیل و متمایز از رقبا باشد . این احزاب را می‌توان به صورت تک و جداگانه خریداری کرد ، همچنین می‌توانید تمام این عناصر را به صورت ست از فروشگاه مقدم مانکن خرید کنید و از هارمونی و طراحی زیبای آن لذت ببرید .

در دکوراسیون طلا فروشی علاوه بر توجه به اجزا تشکیل دهنده آن باید به نور پردازی آن نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید . رنگ و جهت چراغ‌ها باید طلا‌های شما برجسته‌تر کند . از ویترین‌های بسیار شلوغ و در هم برهم یا بسیار خلوت نیز بپرهیزید . هیچ گاه تناسب و اعتدال را فراموش نکنید !

در ادامه مطلب راجع به هر یک از اجزای ویترین طلا فروشی به طور مختصر صحبت می‌کنیم ، تا به اهمیت و ضرورت هر یک از این المان‌ها پی ببرید و همینطور در زمان خرید آنها برای طراحی ویترین راحت‌تر تصمیم بگیرید .

اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

سینی طلا فروشی

سینی طلا فروشی یکی از اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلافروشی می باشد . سینی طلا فروشی یک صفحه مستطیل یا مربع شکل با لبه های کوتاه است که در کف آن گیره‌های کوچکی برای ایستایی و ثابت ماندن قطعات طلا و جواهر دیده می‌شود .

کارکرد سینی طلا فروشی ، نمایش و نظم بخشیدن به قطعات کوچکی مانند پلاک‌های گردنبند ، گوشواره‌های بسیار کوچک ، آویز ساعت ، انگشترها و… می‌باشد . سینی‌های طلا فروشی اغلب روکش چرم یا مخمل در رنگ ‌های مختلف دارند ‌.

سینی طلا فروشی در دو نوع چکمه‌ای و مشبک تقسیم بندی می‌شود .سینی مشبک به چند بخش مساوی تقسیم بندی شده و قطعات طلا در هر بخش آن به طور مستقل و با نظم بیشتری قرار می‌گیرند . سینی چکمه‌ای نیز دارای چند پایه برای نمایش قطعات مختلف طلا همانند انگشتر یا گوشواره می‌باشد .

مانکن طلا

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی مانکن‌های طلا در انواع و سبک‌‌های مختلف می‌باشند . مانکن طلا برای استند و برجسته کردن سرویس‌های طلا استفاده می‌شود .

مانکن طلا تنوع بسیار زیادی در طراحی و متریال دارد . برخی از این مانکن‌ها فقط گردن و سینه با روکش های مخملی یا چرم و گاهی پلاستیک ساده هستند که سرویس‌های طلا و جواهر را به نمایش می‌گذارند .

نوع دیگر از مانکن‌ها طراحی جالب‌تری دارند ، این مانکن همانند یک عروسک از سر تا سینه یا گردن طراحی شده‌اند ، این نوع مانکن‌ها اغلب اشکال رئال یا انتزاعی دارند و با ظرافت و زیبایی خاصی از پلاستیک یا رزین ساخته می‌شوند تا به طلا و جواهرات شما جلوه‌ای منحصر به فرد ببخشند .

استفاده از هر نوع مانکن طلا به سبک و نحوه دکوراسیون طلا فروشی شما بستگی دارد‌ . ویترین‌های طلا فروشی مدرن اغلب از مانکن‌هایی که در اصطلاح به آنها پیکره گفته می شود با طراحی خلوت استفاده می‌کنند .

این ویترین‌ها با اینکه طلاهای زیادی را به نمایش نمی‌گذارند ولی افراد زیادی را به درون فروشگاه شما می‌کشانند تا از محصولات درون فروشگاه دیدن کنند .

مانکن‌هایی به شکل گردن و سینه برای دکور‌های کلاسیک و فروشگاه‌هایی که قصد عرضه و نمایش محصولات بیشتری را در ویترین دارند ، بسیار ایده آل می‌باشند .

استند طلا

یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی استند طلا نام دارد . استند‌ها در انواع و سایز‌های مختلفی تولید می‌شوند و با توجه به نیاز و سبک خود می‌توانید یک استند را که با دکوراسیون شما هماهنگی زیادی دارد ، انتخاب کنید .

استند برای ثابت ماندن و نمایش دادن گوشواره‌ها ، دستبند و النگو به کار گرفته می‌شود . استند در متریال پلاستیک شفاف یا رنگی و یا با روکش مخمل و چرمی در رنگ‌های متنوع وجود دارد . با وجود استند‌های متنوع به راحتی می‌توان هر آنچه که برای دکوراسیون ویترین خود به آن نیاز دارید را در بازار بیابید تا ویترین زیبایی را طراحی کنید .

اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

مانکن گردنبند

مانکن گردنبند همانند مانکن‌های طلا است اما سایز کوچک‌تری دارد و همانند مانکن سرویس دارای گیره‌هایی برای گوشواره ، دستبند و انگشتر نمی‌باشد . این مانکن‌ها را باید بر اساس طول و حجم گردنبند و زنجیر انتخاب کنید .

برای گردنبند ‌های بلند و رولباسی نوع بزرگ را سفارش دهید و گردنبندها و زنجیر‌های بچگانه را روی مانکن گردنبند کوچک به نمایش بگذارید ، سایز متوسط این مانکن کاربرد بیشتری دارد‌ .

این مانکن نیز در انواع مختلفی از جنس گرفته تا سبک تولید و طراحی می‌شود . مانکن گردنبند باید هارمونی کاملی با سایر اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی داشته باشد ؛ زیرا مانکن‌ها و استند‌های رنگارنگ و گوناگونی که هیچ هماهنگی با هم ندارند ؛ سبب می‌شود که مشتری نتواند روی ویترین شما تمرکز زیادی داشته باشد .

اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی-وب سایت مقدم مانکن

پایه دستبند و النگو

از دیگر اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی پایه دستبند و النگو می‌باشد که همانگونه که از نامش پیداست وظیفه جلوه دادن و نگهداری از النگو ، دستبند و ساعت‌های طلا را دارد .

روی این پایه‌ها اغلب دسته زیادی النگو قرار می‌گیرد و استند اصلا در معرض دید نیست ؛ با این حال برای زیباتر شدن ویترین خود این المان را نیز هماهنگ با دیگر اجزای تشکیل دهنده ویترین انتخاب کنید .

سخن اخر

تیم تولید کننده مقدم مانکن با سابقه‌ای طولانی در تولید اجزای ویترین طلا فروشی ، انواع اجزای تشکیل دهنده دکوراسیون طلا فروشی را در سبک‌ها ، متریال و رنگ‌های مختلف با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند .

این مجموعه با پشتوانه تیم حرفه‌ای و متخصص خود ، استفاده از فناوری‌های روز دنیا و دسترسی به متریال درجه یک محصولات خود را طبق آخرین روندهای روز دنیا طراحی و تولید می‌کند .

این گروه تولیدی برای دسترسی راحت و آسان شما به محصولات تولیدی خود در سراسر ایران ، سایت مقدم مانکن را راه اندازی نموده است . هدف از این فروشگاه آنلاین ارایه محصولات با کیفیت و منحصر به فرد با قیمت مناسب و خرید راحت مشتری می‌باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =