چیدمان دستی ویترین طلا فروشی

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی ، در واقع نمونه ساخته شده عناصر ویترین طلا فروشی است ، که بدون رنگ توسط طراح دکوراسیون طلا فروشی به کارفرما نشان داده می شود .

طراحی ویترین طلا فروشی امروزه با دو روش دستی و کامپیوتری انجام می گیرد ، که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند . در این مقاله با ما همراه شوید تا با چینش دستی ویترین طلا فروشی و تفاوت آن با چیدمان کامپیوتری آشنا شوید .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی چیست ؟

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی ، مجموعه ای از عناصر خام است ، که به صورت هماهنگ و متناسب در کنار هم چیده شده اند ، تا مشتریان با طرح نهایی دکوراسیون ویترین آشنا شوند . در این نوع چیدمان تمام عناصر مانند مانکن ها خام و بدون رنگ هستند ، پله بندی و زیر بندی ویترین نیز از چوب ساخته می شود .

در این چیدمان مانکن ها و سایر المان ها دقیقا به نحوی که پس از اماده شدن نهایی در ویترین قرار می گیرند ، چیده خواهند شد ، تا طلا فروش از نحوه چیدمان و دکوراسیون ویترین خود در آینده به طور دقیق اطلاع یابد .در این نوع چیدمان و ارائه طرح همه چیز دقیق و شفاف است ، تنها عیب آن خام بودن مانکن ها و عدم استفاده از رنگ است .

به بیان ديگر چیدمان دستی ویترین طلا فروشی ماکت دکوراسیون ویترین طلا فروشی برای فرد سفارش دهنده است ، که در آن تمام جزئیات به نمایش گذاشته می شود .

البته فرد باید رنگ نهایی را همراه با این چیدمان تصور کند ؛ زیرا در این مرحله همه چیز فاقد رنگ و خام است . اما می توان به خوبی نحوه دکوراسیون ویترین را تصور و درک نمود .

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی چیست ؟

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی چیست ؟

تفاوت چیدمان دستی و کامپیوتری طلا فروشی

چیدمان طلا فروشی با دو روش دستی یا کامپیوتری به کارفرما ارائه می شود . در این بخش از مقاله به مقایسه این دو روش می پردازیم ، تا به تفاوت های چیدمان دستی ویترین طلا فروشی و چیدمان کامپیوتری پی ببرید . در مطالب بالا به طور کامل با چیدمان دستی آشنا شدید ، حال برای درک تفاوت ها به معرفی چیدمان کامپیوتری یا تری دی می پردازیم .

چیدمان کامپیوتری سابقه کمتری نسبت به چیدمان دستی دارد و برای اجرای آن به جای بهره گیری از المان های واقعی مانند مانکن خام ، از نرم افزارهای مختلفی بهره می گیرند ، که در آن تمام عناصر شبیه سازی شده اند .

تفاوت اصلی این دو چیدمان از همین جا مشخص می شود ، در چیدمان دستی با عناصر واقعی سر و کار داریم ، می توانیم اندازه ، شکل و جلوه واقعی عناصر طراحی ویترین را از نزدیک ببینیم . اما در طراحی کامپیوتری با تصاویری شبیه به واقعیت سر و کار داریم ، که همه عناصر در آن بدون خطا و با زیبایی و جذابیت زیاد طراحی شده اند .

تفاوت دیگر چینش دستی ویترین طلا فروشی و چیدمان کامپیوتری در رنگ بندی است ، همانگونه که در بخش معرفی چیدمان دستی نیز اشاره کردیم ، تمام المان ها خام و فاقد رنگ هستند ، ولی در طراحی کامپیوتری تمام عناصر و جزئیات با رنگ ارائه می شوند ؛ بنابراین مشتری درک بهتری از دکوراسیون و طرح نهایی ویترین دارد .

تفاوت دیگر این دو چیدمان در نمایش جزئیات است ، در چیدمان دستی تمام تجهیزات از مانکن گرفته تا زیر بندی و … با چوب ساخته می شود ، ولی در طراحی کامپیوتری جنس هر یک از عناصر کاملا مشخص و معین شده است ، که این امر نیز در درک بهتر دکوراسیون نهایی ویترین نقش زیادی دارد .

در ادامه این بحث باید افزود که ، برخی چینش دستی ویترین طلا فروشی را وقت گیرتر از طراحی تری دی می پندارند ، که نمی توان در این مورد به طور قطعی نظر داد ؛ زیرا ممکن است یک طرح کامپیوتری دیرتر از یک طرح دستی آماده ارائه و نمایش شود .

در پایان این بحث باید گفت که چیدمان کامپیوتری در مقایسه با چینش دستی ویترین طلا فروشی ، طرحی شفاف تر و واضح تر را به مشتریان ارائه می دهد . البته ایراد این طراحی این است ، که شاید در زمان ساخت ، رنگ آمیزی و اجرای ویترین طلا فروشی ، همه چیز مانند طرح کامپیوتری بدون نقص ، با رنگ و جلای زیبا و شفاف نباشد .

تفاوت چیدمان دستی و کامپیوتری طلا فروشی

تفاوت چیدمان دستی و کامپیوتری طلا فروشی

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی را کجا سفارش دهیم ؟

اگر در حال راه اندازی فروشگاه طلا و جواهر خود هستید ، یکی از راه های بازاریابی و جلب مشتری فروشگاه شما ، دکوراسیون و طراحی ویترین طلا فروشی است .

ویترین طلا فروشی در سبک های مختلف و با عناصر گوناگونی چیده می شود ، تا جلوه‌ ای متمایز ، شیک و جذاب را به خود بگیرد . برای چیدمان دستی ویترین طلا فروشی و ایجاد یک ویترین شیک ، زیبا و بدون عیب و نقص بهتر است از مراکز و مشاورین دکوراسیون طراحی مغازه مانند مشاورین شرکت مقدم‌ مانکن کمک بگیرید .

با انتخاب یک مرکز و بیان خواسته های خود ، می توانید پیش از دکوراسیون ویترین ، چیدمان دستی یا کامپیوتری آن را مشاهده کنید و درک بهتری از ظاهر فروشگاه خود به دست آورید . در واقع با یک بار هزینه برای دکوراسیون ویترین طلا فروشی ، در آینده به سود هنگفتی خواهید رسید و شاهد رونق گرفتن کسب و کار خود خواهید بود .

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی را کجا سفارش دهیم ؟

چیدمان دستی ویترین طلا فروشی را کجا سفارش دهیم ؟

سخن پایانی

امیدواریم که در این مقاله از تیم طراحی و دکور شرکت مقدم‌ مانکن با مفهوم چیدمان دستی ویترین طلا فروشی آشنا شده و تفاوت آن را با چیدمان کامپیوتری به خوبی درک کرده باشید .

تیم طراحی ویترین طلا فروشی مقدم مانکن با بیش‌از پانزده سال سابقه کار ، تاکنون ویترین های جذاب و منحصر به فردی را در سرتاسر ایران برای مشتریان طراحی نموده است .

نکته جالب این گروه این است که تجهیزات ضروری و تزئینی همانند تندیس ها ، مانکن ها ، استندها و … نیز در همین شرکت طراحی و ساخته می شوند . برای سفارش و مشاوره رایگان نزد گروه طراحی مقدم‌ مانکن به سایت این شرکت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید: چگونه ویترین طلا فروشی خود را متمایز کنیم ؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + چهار =