پیکره طلا فروشی

پیکره در دکوراسیون طلا فروشی

پیکره در دکوراسیون طلا فروشی یکی ‌از مهم ترین موئلفه ها در عرضه ی مناسب محصولات واحد تجاری است و می تواند محصولات را به درستی به خریداران وعابران نمایش دهد . پیکره یکی از زیباترین و لوکس ترین ابزار در ویترین داخل و خارج طلا فروشی است .

طلا و جواهر فروشی ها برای نمایش محصولات خود و معرفی مناسب آن ها از پیکره و مانکن استفاده می کنند . هرمحصولی برای معرفی و عرضه شدن بهتر است‌ جلوه و زیبایی خود را به خریدار و مصرف کننده نشان دهد و درمورد محصولات طلا فروشی ها این امر توسط مانکن و پیکره ها انجام می گیرد .

نقش پیکره در طلا فروشی

پیکره در دکوراسیون طلا فروشی فقط در جلوه دادن زیور آلات موثر نیست بلکه چگونگی قرار گرفتن گردنبند و آویز ها را بر روی گردن نشان می دهد و می تواند خریداران را در انتخاب درست یاری کند . پیکره ها باید طوری ساخته و پرداخته شوند که این وظیفه را به درستی انجام داده و خریداران در خرید خود کمک کنند .

این محصول کاربردی و مهم را باید از مجموعه هایی تهیه کنید که با استفاده از بهترین متریال ها و با بیشترین دقت به ساخت این محصولات مشغول هستند . مجموعه ی مقدم مانکن با سال ها تجربه در این زمینه ی آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان است .

پیکره طلا فروشی

سایز پیکره طلا فروشی

با توجه به اهمیت نقش پیکره در دکوراسیون طلا فروشی برای نشان دادن محصولات در ویترین ، سایز پیکره باید متناسب با سایز محصولات و فضای داخلی ویترین طلا انتخاب شود . این موئلفه در سایز بندی های مختلفی ساخته می شود و هر کدام از این سایز ها مناسب با نوع خاصی از جواهرات است .

سایز کوچک این محصول مناسب برای عرضه ی آویز های ظریف و نیم ست های کوچک است . سایز متوسط آن مناسب برای نمایش نیم ست ها و ست ها است . پیکره های بزرگ برای نمایش سرویس ها و آویز های بلند و رولباسی استفاده می شود .

همانطور که گفته شد سایز این محصول را باید با توجه به عناصر مختلفی انتخاب کرد ، بنابراین برای انتخاب پیکره در دکوراسیون طلا فروشی بهتر است‌ از کارشناسان و افراد با تجربه در این حوزه راهنمایی و مشورت بگیرید و از تجربه ی آن ها استفاده کنید .

این محصول دارای انواع متفاوتی است که در سایز آن تاثیر گذار است . مانند تندیس چهره دار ، تندیس بدون چهره ، تندیس انتزاعی ، تندیس بدون لباس و یا ملبس که هر کدام از آن ها مناسب برای یک نوع محصول است و باید ویژگی های آن ها به طور دقیق دانست .

سایز پیکره و مانکن های ویترین باید با سایز فضای داخل ویترین هم تناسب داشته باشد . به طور مثال در ویترین های بزرگ استفاده از پیکره های کوچک و ظریف مناسب نیست چون علاوه بر خالی نشان دادن ویترین و کم جلوه کردن محصولات ، انتخاب محصول را برای خریداران ست می کند و محصول را به درستی به آن ها معرفی نمی کند .

زیور آلات مناسب برای نمایش با پیکره

با توجه به تنوع زیاد در زیور آلات استفاده از پیکره در دکوراسیون طلا فروشی برای نمایش برخی از آن ها مناسب است . پیکره ها برای عرضه و نمایش زیور آلات پر جلوه و خاص بسیار مناسب است . این پیکره ها که عمدتا به شکل نیم تنه هستند باید محصولات خاص شما را به عنوان سمبل محصولاتتان به خریداران معرفی کند .

انتخاب این محصول نیاز به دقت و توجه زیادی دارد ، شما برای انتخاب پیکره ی مناسب با ویترین و محصولاتتان می توانید با کارشناسان و مشاوران مجموعه ی مقدم مانکن تماس گرفته و با راهنمایی آن ها بهترین و با کیفیت ترین تندیس مناسب با ویترین خود را تهیه نمایید .

انواع پیکره

این محصول همانطور که گفته شد نقش مهمی در عرضه زیور آلات دارد . پیکره در دکوراسیون طلا فروشی امروزه بسیار پر طرفدار شده و واحد های طلا و جواهر فروشی زیادی از این محصول استفاده می کنند ، در ادامه انواع را بیان می کنیم :

  • تندیس ست
  • تندیس نیم ست
  • تندیس انگشتر
  • تندیس آویز و گردنبند
  • تندیس گوشواره

این پیکره ها غالبا از جنس گچ و یا رزین هستند . در انتخاب این تندیس ها باید به کیفیت و متریال های به کار رفته در ساخت آن ها دقت کرد تا در مرور زمان بر اثر تابش نور و یا جا به جایی دچار مشکل نشوند . پیکره در دکوراسیون طلا فروشی به دلیل تغییر در محصولات قرار گرفته بر روی آن ممکن است دچار آسیب شوند .

تهیه این محصول نیاز به دقت زیادی دارد ، زیرا با توجه به جا به جایی زیاد آن و همچنین لمس آن توسط دست در هنگام جا به جایی محصولات قرار گرفته بر روی آن ممکن است دچار کثیفی و یا آسیب شود ، بنابراین متریال های بکار رفته در ساخت آن باید بسیار با کیفیت باشد تا بتواند طول عمر مناسبی داشته باشد .

رنگ بندی پیکره

با توجه به تنوع در ساخت و کاربرد های پیکره در دکوراسیون طلا فروشی این محصول در رنگ های متفاوتی ساخته و تهیه می شود . هر فرد باید با توجه به نوع محصولات مغازه ی خود و رنگ ویترین واحد خود اقدام به تهیه این محصول در رنگ متناسب واحد خود بپردازند .

رنگ های روشن و فانتزی مناسب برای محصولات ظریف و دخترانه هستند که زیبایی آن ها را بیشتر می کند . رنگ سفید این محصول مناسب محصولات ست ها و نیم ست های ساده و زیبا هستند که دارای سنگ های تزئینی ظریفی هستند .

رنگ سیاه و تیره این محصول برای زیور آلات سنگین که دارای سنگ های زینتی بزرگی هستند بسیار مناسب است . رنگ طلایی و نود این محصول برای زیور آلات پر جلوه که دارای سنگ های پر جلوه و گران قیمت است بسیار مناسب است . رنگ پیکره در دکوراسیون طلا فروشی نباید با رنگ دیگر عنصر در ویترین تفاوت زیادی داشته باشد .

خرید پیکره طلا فروشی

برای خرید و تهیه این محصول باید با ویژگی ها و کاربرد های پیکره در دکوراسیون طلا فروشی آشنا باشیم . با آگاهی از خصوصیات این محصول کاربردی می توانید بهترین محصول مناسب را با محصولات واحد تجاری خود را تهیه کرده و از آن بهترین بهره را ببرید .

قبل از اقدام به خرید و تهیه این محصولات حتما با افراد آشنا و با تجربه در این حوزه مشورت کنید . مجموعه ی مقدم مانکن با سال ها تجربه در حوزه ی ساخت مانکن و پیکره های طلا فروشی می تواند شما را در انتخاب و خرید این محصول به بهترین شکل ممکن یاری کند .

قیمت پیکره طلا فروشی

قیمت پیکره در دکوراسیون طلا فروشی با توجه به سایز ، طرح ، رنگ و متریال های به کار رفته در ساخت آن ها متفاوت است و نمی توان قیمت مشخصی برای آن بیان کرد . شما برای آگاهی دقیق از قیمت این محصول می توانید با مشاوران مجرب مجموعه ی مقدم مانکن تماس حاصل نمائید .

سخن پایانی

در سال های اخیر استفاده از پیکره در دکوراسیون طلا فروشی و جواهر فروشی ها افزایش یافته است و همین امر باعث ساخته شدن این محصول در سایز ها و طرح های مختلف شده است . تهیه و خرید این محصول نیاز به آگاهی کامل با این محصول و مشخصات آن دارد .

مجموعه ی مقدم مانکن با سال ها تجربه در ساخت و تهیه این محصول زیبا و مهم سعی دارد این محصول را با بهترین کیفیت و با به صرفه ترین قیمت ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهد . شما می توانید برای آگاهی از خصوصیات پیکره ی مناسب با محصولات و ویترین خود نیز با مشاوران این مجموعه تماس بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =