١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی

١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی

در طی سال های گذشته حرفه طراحی و دکوراسیون جایگاه خود را ، در میان اکثر مشاغل مستحکم نموده است . جایگاه حرفه طراحی و دکوراسیون در صنعت طلا و جواهر نیز ، از این حیث مستثنی نمی باشد و به اوج خود در میان گالری های طلا و جواهر فروشی رسیده است . امروزه شاهد تنوع در حیطه دکوراسیون ویترین های طلا فروشی هستیم . به همین دلیل ، در نظر داریم تا ، در این مبحث ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی را ، برای شما آماده نماییم . به این ترتیب علاوه بر ، آشنایی با دکوراسیون ویترین ، بتوانید از این طرح ها الهام بگیرید .

اگر شما نیز بدنبال طراحی و ساخت دکور طلا با بهترین قیمت هستید می توانید با شماره  ۰۹۱۲۱۳۹۱۸۰۷ در 7 روز هفته تماس حاصل نمایید.

اهمیت طراحی ویترین طلا فروشی

طراحی گالری های طلا فروشی در دو بخش طراحی خارجی گالری و طراحی فضای داخلی گالری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد و حتما باید هر دو بخش را ، هم زمان و در راستای یکدیگر طراحی و دکوراسیون نمود تا ، به این ترتیب شاهد افزایش مشتری باشید .

دکوراسیون ویژه و منحصر به فرد بخش بیرونی گالری ، به جذب مشتری کمک نموده و جذابیت دکوراسیون داخلی نیز ، مشتری را ، برای خرید بیشتر ترغیب می نماید . در ادامه با ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی آشنا می گردیم ؛

  • سبک دکوراسیون گالری

اولین ایده از ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی مربوط به سبک گالری طلا فروشی شما می باشد . در ابتدا شما می بایست ، سبک دکوراسیون و طراحی فضای گالری خود را ، مشخص نموده و سپس همان سبک را ، در تمامی عناصر موجود در گالری پیاده سازی نمایید .

سبک کلاسیک ، سبک مدرن و یا تلفیقی از هر دو سبک را ، مد نظر قرار دهید . مطابق با سبک مورد دلخواه خود ، اقدام به طراحی و تهیه مصالح ویژه نمایید . به یاد داشته باشید ، مصالح و متریال لوکس در دریافت نتیجه نهایی منحصر به فرد و ویژه تاثیر بسزایی دارند .

  • دقت به نورپردازی

یکی دیگر از نکات مهم در زمینه ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی ، دقت به سبک نورپردازی می باشد . امروزه مبحث نورپردازی گالری‌ های طلا فروشی وارد عرصه جدیدی شده است و روزانه شاهد تنوع در انواع نورپردازی‌ های مختلف در اماکن گوناکون می‌ باشیم .

از عنصر نور برای نمایش هرچه بهتره قطعات طلا در کف ویترین فروشگاه خود استفاده نمایید . رنگ شناسی نور را ، مطالعه کرده و با دقت در انواع رنگ‌ ها ، رنگ نور مناسب را ، جهت متمرکز کردن بر روی قطعات طلای خود بیابید .

  • ویترین و شیشه

از موضوعات بسیار مهم در حیطه طراحی ویترین طلا فروشی ، موضوع شیشه و ویترین گالری می باشد . ویترین های شیشه ای باید به گونه ای باشند که ، علاوه بر ، مقوله زیبایی شناسی از جهت امنیت نیز ، امنیت لازم گالری و ویترین را ، تامین نماید .

  • ابعاد ویترین گالری

ابعاد ویترین گالری ، در طراحی گالری های طلا فروشی یکی از مباحث مهم ، ابعاد ویترین می باشد . دقت نمایید که ، ارتفاع ویترین باید به اندازه ای باشد که ، مشتری جهت دیدن قطعات طلا درون ویترین هم نشود و همچنین ، ارتفاع نباید به اندازه ای بالا و خارج از دسترس مشتری باشد .

ابعاد ویترین گالری

  • لوسترهای گالری

از دیگر مباحث حایز اهمیت و یکی از ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی ، لوسترهای طلا فروشی می باشند . به هنگام طراحی گالری های طلا فروشی از لوسترهای متناسب با نوع فضای خود استفاده نمایید . لوسترهای مدرن برای طرح های مدرن و لوسترهای کلاسیک متناسب با تم کلاسیک می باشند .

  • پارتیشن بندی فضای گالری

مبحث دیگر در ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی توجه به پارتیشن بندی فضای درونی گالری می باشد . جهت تقسیم بندی فضای داخلی گالری طلا فروشی خود ، می توانید از پارتیشن بندی های مدرن ، شیک و به روز بهره بگیرید .

امروزه پارتیشن های متنوع از جنس و متریال های گوناگون در بازار یافت می شوند . پارتیشن های چوبی و شیشه ای انتخاب بسیار هوشمندانه و خلاقانه ای برای گالری های طلا و جواهرات هستند . سعی کنید پارتیشن بندی درون گالری به گونه ای باشد که ، مزاحم عبور و مرور مشتریان نباشند .

  • کفپوش گالری طلا فروشی

از دیگر موارد مهم و کلیدی و یکی دیگر از ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی ، کفپوش گالری می باشد . پرداختن به کفپوش گالری های طلا فروشی را ، می توان به عنوان نقطه اوج طراحی داخلی این گالری ها در نظر گرفت . سعی نمایید از متریال به روز و مقاوم استفاده کنید .

پارکت ها ، لمینت ها و بتن مدرن همگی از جمله متریال های گوناگون و مناسب جهت استفاده در کفپوش گالری طلا فروشی به شمار می روند . کافی است تا ، نوع کفپوش را ، متناسب با نوع طراحی داخلی ، فضا و سبک طراحی در نظر گرفته و انتخاب نمایید .

  • درب ورودی گالری طلا فروشی

درب ورودی گالری به عنوان یکی از اساس ترین گزینه در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی بی ه شمار می رود . درب ورودی گالری طلا فروشی بایستی هم مدرن ، شیک و متناسب با فضای داخلی و بیرونی گالری باشد و هم از لحاظ ساختار ، از استحکام کافی برخوردار بوده و امنیت گالری را ، تامین نماید .

 

درب ورودی گالری طلا فروشی

 

  • دیوارهای گالری طلا فروشی

در ادامه این مبحث، باید به دیوارهای گالری اشاره نمود . این بخش از گالری طلا فروشی ، بخش اساسی و همواره در دیدرس مشتریان می باشد . به همین دلیل ، در طراحی ویترین طلا فروشی باید به دیوارها توجه فراوانی گردد .

در طراحی ویترین گالری ، بخش اعظمی از دیوارهای گالری نیز در معرض دید قرار دارند . به همین دلیل ، باید تمهیدات ویژه ای برای طراحی و دکوراسیون دیوارها در نظر گرفته شود . به عنوان ایده می توان از دیوارهای گالری شناور استفاده نمود . این امر ، باعث افزایش بهره وری از فضای گالری می شود .

کلام پایانی

در مبحث ١۵ آیتم مهم در طراحی دکور برای ویترین طلا فروشی سعی بر جمع آوری چندین ایده مدرن و به روز جهت دکوراسیون گالری طلا فروشی ارائه گردد . در صورت نیاز به تغییر دکوراسیون و یا طراحی دکوراسیون گالری می توانید به مجموعه مقدم مانکن مراجعه کنید .

مجموعه مقدم مانکن علاوه بر ، طراحی و تولید انواع مانکن های طلا فروشی ، در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون ویترین های طلا فروشی نیز ، فعالیت گسترده ای دارد . جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این برند تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید: ٧ دلیل استفاده از مانکن طلا فروشی شیک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =