ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی

همان طور که می دانید اغلب مشتریان مغازه های طلافروشی خانم ها هستند. از این رو طلا فروش ها باید در انتخاب دکوراسیون فضای داخلی مغازه خود بسیار دقت کرده و فضایی لوکس و بسیار زیبا فراهم کند. قصد دارید یک مغازه طلا فروشی راه اندازی کنید؟ می خواهید با ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی بیش تر آشنا شوید؟ برای این کار کافیست که به سایت مقدم مانکن مراجعه کرده و از خدمات بی نظیر این مجموعه بهره مند شوید.

مهم ترین ویژگی ها در  نمای داخلی طلا فروشی

برای آشنایی با ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی خوب است بدانید که این گونه مغازه ها یکی از محیط های تجاری بسیار مهم به شمار می آيند. از این رو باید دکوراسیون فضای داخلی را ت جای ممکن بسیار لوکس و مدرن کرده و از این طریق نظر مشتریان را به خود جلب کنید. یکی از مهم ترین فاکتور هایی که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید، نورپردازی در نمای داخلی و ویترین جواهر  است. برای زیبا و درخشان تر نشان دادن طلا و جواهرات باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید و تلاش کنید تا فضایی بسیار روشن و جذاب خلق کنید.

البته دقت داشته باشید که هر چه نورپردازی بیش تر باشد، فضای روشن تری خلق نمی شود بلکه شما باید به انعکاس نور ها نیز دقت کنید. دقت داشته باشید که نور نباید در چند نقطه خاص متمرکز باشد، بلکه باید در کل فضا پخش شده و انعکاس مناسبی داشته باشد. برای این که بتوانید در این گونه فضا ها نورپردازی مناسبی ایجاد کنید، بهتر است که از تعداد زیادی هالوژن کم مصرف استفاده کنید. با این کار نه تنها نور لازم را برای درخشان تر نشان دادن طلا ها فراهم می شود، بلکه در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد.

استفاده از شیشه و آینه در نمای داخلی طلا فروشی

یکی دیگر از ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی استفاده از این گونه تجهیزات است. آینه و شیشه ها می توانند در بازتاب و انعکاس نور در این گونه فضا ها بسیار موثر باشند. از این رو می توانند طلا ها را درخشان تر نشان داده و نظر مشتری را بیش تر به طلا ها جلب می کنند. از طرفی این وسایل فضا را لوکس تر کرده و نمای داخلی مغازه نیز بسیار جذاب تر به نظر می رسد. برای این کار بهتر است از آینه های دیواری استفاده کنید تا به انعکاس بهتر نور کمک شود. از طرفی برای نگهداری طلا های خود از ویترین های شیشه ای کمک بگیرید و درب ورودی را نیز از شیشه های نشکن بسازید.

با این کار فضایی بسیار روشن و پر نور خلق می کنید که نظر هر مشتری را به خود جلب کرده و در نتیجه بر تعداد مشتریان شما افزوده خواهد شود. بهتر است که ویترین های شیشه ای خود را طبقه بندی و یا پارتیشن بندی کنید. با این کار مشتری راحت تر می تواند طلای مورد نظر خود را پیدا کرده و در نتیجه کم تر با چالش مواجه می شود. نحوه چیدمان و نظم در نحوه قرار گیری طلا در ویترین ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما باید طلا ها را به گونه ای بچینید که چیدمان شما در عین منظم بودن بسیار جذاب و مدرن به نظر برسد.

استفاده از مبلمان در طلا فروشی

طبق نظر کارشناسان فعال در سایت مقدم مانکن شما برای افزایش مشتری های خود باید در مغازه خود یک مبلمان مناسب داشته باشید. بنابراین برای شناخت ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی خوب است این مورد را نیز مد نظر داشته باشید. معمولا مغازه های طلا فروشی به دلیل داشتن ویترین های زیاد، فضای کمی برای نشستن و تردد افراد دارند. با این حال اگر یک مبلمان راحتی که مینیمال بوده و فضای کمی را اشغال می کند در فضای داخلی این گونه مغازه ها قرار دهید، در حقیقت به مشتریان خود احترام گذاشته و برای آن ها ارزش قائل خواهید شد.

با این کار مشتری حس ارزشمند بودن کرده و بیش تر به کسب و کار شما جذب خواهد شد. بهتر است برای انتخاب رنگ این مبلمان ها به دیگر عناصر موجود در فضا توجه کنید. در اکثر موارد این گونه مغازه ها را با استفاده از عناصری به رنگ های گرم و خنثی مانند طلایی تزیین می کنند. البته استفاده از یک مبلمان مشکی، قرمز و یا کرم رنگ نیز می تواندجذابیت خاصی در فضا ایجاد کند.

برقراری امنیت در مغازه طلافروشی

همه مواردی که در بررسی ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی به آن ها اشاره می شود، توجه به زیبایی و لوکس بودن نیست. در این میان باید امنیت این مغازه ها را نیز تامین کرده و از این طریق از بروز سرقت و دزدی جلوگیری شود.

محل قرار گیری کانتر

شما باید کانتر را در این گونه مغازه ها در مکان هایی قرار دهید که دید کافی بر همه قسمت های فروشگاه داشته باشید. با این کار شرایط را برای دزدی و سرقت از فروشگاه سخت کرده و در صورت بروز هر گونه خطا از طرف مشتری می توانید سریعا واکنش نشان داده و جلوی سرقت را بگیرید.

نصب دوربین مدار بسته

این نوع فروشگاه ها از جمله مغازه هایی هستند که باید حتما به دوربین مدار بسته مجهز شده باشند. حتما در فضای داخلی فروشگاه باید از این نوع دوربین ها استفاده کنید تا از بروز سرقت جلوگیری شود. فضای خارجی را نیز باید با این دوربین ها پوشش دهید تا در صورت بروز سرقت بتوانید راحت تر پیگیری کرده و دزد را دستگیر کنید.

استفاده از شیشه های هوشمند در نمای داخلی طلا فروشی

این نوع شیشه ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت نیاز شفاف بوده و در شرایط خاص مات می شوند. برای انجام این کار، تولید کنندگان این محصولات از تکنولوژی خاصی استفاده می کنند که با جریان الکتریسیته کار می کند. شفاف و یا مات شدن شیشه ها بنا به تشخیص طلا فروش و با استفاده از ریموت انجام می گیرد.

استفاده از شیشه ضد سرقت

یکی دیگر از ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی مجهز بودن این نوع فروشگاه ها به این شیشه ها است. این نوع شیشه ها به گونه ای طراحی شده و ساخته می شوند که در صورت بروز ضربه، با آسیب جدی مواجه نمی شود. در این شرایط این شیشه ها کاملا نمی شکنند و هرگز پودر نمی شوند.

کلام آخر

برای بررسی ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی گفتیم این گونه فضا ها باید دارای خصوصیات منحصر بفردی باشند. این نوع فروشگاه ها باید نورپردازی و انعکاس نور مناسبی داشته و در نمای داخلی آن ها از شیشه و آینه استفاده شود. این کار سبب می شود تا فضای داخلی زیبا تر شده و طلا ها درخشان تر به نظر برسند. علاوه بر این، باید به امنیت فضای داخلی نیز توجه کرده و مغاز را به شیشه های هوشمند و یا نمونه های ضد سرقت مجهز کرده و حتما از دوربین مدار بسته استفاده کنید. برای اجرای دکوراسیون داخلی  و صفر تا صد طلا فروشی  می توانید از سایت مقدم مانکن کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و خدمات متنوع و بی نظیری به شما ارائه دهد.

سوالات متداول برای ویژگی های نمای داخلی طلا فروشی

  1. منظور از گاو صندوق آسانسوری برای مغازه های طلا فروشی کدام است؟

این نوع گاوصندوق ها در حقیقت ویترین هایی هستند که به آرامی حرکت کرده و پس از آن که در موقعیت مناسب قرار گرفتند، درب آن ها بسته می شود.

  1. مقدم مانکن چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می دهد؟

این مجموعه انواع استند های مخصوص طلا را فراهم نموده، جعبه های مختلفی برای نگهداری و فروش طلا ها در اختیار مشتری قرار داده و نمای داخلی مغازه شما را طبق اصول خاصی دکور بندی می کند.

  1. آیا مانکن های موجود در مغازه های طلا فروشی همگی یک شکل هستند؟

خیر، این مانکن ها تنوع بالایی دارند، به طور مثال مانکن مخصوص سرویس طلا با مانکن های مخصوص انگشتر و یا دست بند ها با هم متفاوت می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =