مانکن طلا در تربت جام

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در تربت جام

تولید مانکن طلا در تربت جام به علت داشتن کیفیت بسیار عالی در سراسر کشور شناخته شده است.

افرادی که قصد دارند فروشگاه طلا و جواهر خود را برپا کنند و یا قصد تعویض مانکن فروشگاه خود را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت مقدم مانکن از محصولات تولید شده در تولیدی‌های تربت جام دیدن کنند.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای آشنایی بیش‌تر پیشنهاد می‌کنیم مطالب این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

تولید مانکن طلا در تربت جام

در تربت جام تولیدی‌های سازنده مانکن برای این که بتوانند فروش خوبی داشته باشند و اعتماد مشتری را جلب کنند در زمان تولید از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت بالا در زمان ساخت مانکن استفاده می‌کنند.

به کار بردن مواد با کیفیت موجب می‌شود تا محصول نهایی یک مانکن بی عیب و نقص باشد که طول عمر بالایی نیز دارند که همه این ویژگی‌ها به علت به کار بردن مواد مرغوب می‌باشد.

ساخت مانکن طلا و جواهر به طور کلی در سه سایز کوچک متوسط و بزرگ انجام می‌شود.

هر کدام از این مانکن‌ها برای یک نوع طلا و جواهر مناسب هستند که می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی در ویترین به نمایش بگذارند.

سایز کوچک مانکن طلا را نیم تنه مینامند که برای جواهرات تو گردنی و مدال‌ها مورد استفاده قرار میگیرند.

از مانکن متوسط برای طلاهای نیم ست و سرویس کامل استفاده می‌کنند که با آویز کردن طلا برروی این مانکن زیبایی طلا دو چندان می‌شود.

در آخر تولید مانکن طلا در سایز بزرگ است که مناسب برای آویزان کردن سرویس بلند و رو لباسی می‌باشند.

تولید مانکن طلا در تربت جام برای این که ویترین یک فروشگاه را یکنواخت سازد اقدام به تولید یک طرح خاص در تعداد بالا کرده است.

در بیشتر مواقع سایز متوسط مانکن را چهل سانتی متری تولید می‌کنند و این مانکن در دسته پر کاربردترین مانکن‌ها قرار می‌گیرد.

آشنایی با انواع طلا و جواهر از نظر جنس تولید شده

مانکن تولید شده در تولیدی تربت جام از نظر متریال به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  1. مانکن طلا پلاستیکی
  2. مانکن طلا خاص
  3. مانکن طلا رزینی

مانکن پلاستیکی

برای تولید مانکن طلا پلاستیکی به دستگاه پیشرفته تزریق پلاستیک نیاز است تا قالب‌های فولادی مانکن را با تزریق مواد در کم‌ترین زمان تولید کند.

به دلیل سرعت عمل بالای دستگاه تخمین زده شده است که برای تولید یک مانکن پلاستیکی حدودا یک دقیقه زمان لازم است.

همچنین تولید مانکن طلا در تربت جام بدون روکش انجام می‌شود و هر مشتری که قصد دارد مانکن دارای روکش باشد باید در زمان سفارش به این نکته اشاره کند.

روکش‌هایی که در این مانکن به کار برده می‌شوند در متریال مختلف مانند مخمل چرم اکریلیک و… هستند که به خواست مشتری از این پارچه‌ها در زمان روکش کردن مانکن استفاده می‌کنند.

مانکن رزینی

از دیگر مانکن‌هایی که به تازگی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است مانکن رزینی می‌باشد که در هنرهای بسیاری از زرین برای ساخت ابزار و اشیا دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

زرین ماده‌ای است که به راحتی می‌توان آن را رنگ آمیزی کرد و همین ویژگی باعث شده تا مانکن‌های تولید شده از جنس زرین دارای تنوع رنگی بالایی باشند.

برای زیباتر کردن محیط ویترین استفاده کردن از مانکن زرینی پیشنهاد می‌شود چرا که با داشتن رنگ و لعاب خاص چشم مشتریان و رهگذران را به فروشگاه و ویترین جذب می‌کند.

مانکن خاص

برخی از فروشگاه‌ها دارای شرایطی خاص هستند و به دنبال مانکن‌های خاص برای ویترین خود می‌گردند.

لولید کنندگان در زمان تولید مانکن طلا در تربت جام به خواسته و علایق مشتریان بسیار توجه دارند.

برای انتخاب راحت‌تر پیشنهادهایی نیز ارائه می‌دهند؛ برای مثال اگر به مانکن منحصربه‌فردی نیاز دارید به شما مانکن خاص را پیشنهاد خواهند داد چرا که این مانکن‌ها از متریال مختلف مانند سنگ، چوب و یا ترکیب چند متریال با هم تهیه می‌شوند.

وجود متریال خاص باعث شده تا زیبایی چشم نوازی در این مانکن به وجود آید و مناسب برای فروشگاه خاص نیز می‌باشد.

خرید، قیمت و تولید مانکن طلا در تربت جام

قیمت مانکن طلا در تربت جام

همان طور که می‌دانید مانکن طلا از مهم‌ترین عناصر برای نمایان کردن زیبایی طلا و جواهر در ویترین به حساب می‌آید.

تولید مانکن طلا در تربت جام بسیار گسترده می‌باشد و تولیدکنندگان سعی کرده‌اند تا مانکن‌های مختلف با طراحی گوناگون را در ابعاد متنوع ارائه دهند.

قیمت مانکن طلا در تربت جام بستگی به عوامل مختلفی دارد که همین عاملین در کنار هم موجب تغییر قیمت در هر طرح می‌شود.

قیمت‌ها بر اساس اندازه، جنس مواد به کار رفته شده در زمان تولید، روکش استفاده شده و … متغییر هستند.

طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تربت جام

برای داشتن یک فضای شیک و خارق‌العاده در ویترین طلا خود می‌توانید از طراحان ماهر در تربت جام کمک بگیرید.

طراحی دکوراسیون طلا فروشی در تربت جام در بیشتر مواقع به دست خانم‌ها انجام می‌شود چرا که آن‌ها در طرح خود از ظرافت و زیبایی بیش‌تری استفاده می‌کنند.

برای مثال آن‌ها در زمان طراحی دکور استفاده از مانکن زرینی را در یک الی دو مورد خلاصه می‌کنند.

و استفاده از مانکن خاص را نیز در متریال سنگ یا چوب نیز پیشنهاد می‌دهند تا بتوانید طلا و جواهر خود را مانند یک نمایش عالی در ویترین برای رهگذران و مشتریان نمایان کنید.

خرید ویترین طلا فروشی در تربت جام

خرید ویترین طلا فروشی در تربت جام یک کار ساده و بی دردسر می‌باشد چرا که می‌توانید با تماس گرفتن از طراحان بخواهید یک ویترین بی نقص را برایتان آماده کنند.

برای تهیه ویترین داشتن ابعاد دقیق و درست از مهم‌ترین مواردی است که موجب می‌شود کار بدون عیب به پایان برسد.

همچنین باید در زمان ساخت ویترین به محیط فروشگاه خود توجه زیادی داشته باشید تا نسبت به محیط موجود ویترینی خریداری کنید که مناسب باشد.

خرید مانکن طلا در تربت جام

هستند افرادی که قصد تعویض مانکن و یا اضافه کردن مانکن به ویترین خود را دارند و شرایط سفر به تربت جام برایشان مقدور نیست.

در این زمان می‌توان به سایت مقدم مانکن مراجعه کرد و با دیدن طرح‌ها و قیمت‌ها مدل مورد نظر را در تعداد مورد نیاز انتخاب کنند.

بعد از ثبت سفارش در کم‌ترین زمان خرید درب منزل تحویل داده می‌شود.

سخن پایانی

در این مبحث پرداختیم به تولید مانکن طلا در تربت جام و درباره مانکن‌های ساخته شده توضیحاتی ارائه شد تا بتوانید در زمان خرید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

نکته‌ای که بهتر است بدانید این است که؛ اگر قصد خرید مانکن طلا از تربت جام را دارید می‌توانید خرید خود را مستقیم از تولیدی انجام دهید تا واسطه‌ها از میان برداشته شود و خریدتان با قیمت بسیار پایین‌تر و به نفع شما انجام شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =