قیمت، خرید و تولید مانکن طلا در بیرجند

تولید مانکن در بیرجند چندین سال است که رونق گرفته و در زمان قدیم حجره داران برای حفظ ارزش طلا و محافظت از آن‌ها جواهرات خود را درون پارچه ابریشمی قرار می‌دادند که با گذشت زمان و از بین رفتن حجره و جایگزین شدن فروشگاه‌های بزرگ طلا که ویترین بزرگی را در خود جای داده‌اند، امروزه طلا فروشان طلا و جواهرات خود را از پشت شیشه ویترین به مشتریان نمایش می‌دهند.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

که با گذشت زمان طراحانی شروع به تولید مانکن‌هایی کردند که برای زیباتر جلوه کردن جواهرات در ویترین کمک بسیاری به فروشندگان می‌کنند.

در ادامه قصد داریم درباره تولید و قیمت و همچنین نحوه خرید مانکن طلا در بیرجند برایتان مطالب مفیدی را ارائه دهیم تا پایان همراه ما باشید.

تولید مانکن طلا در بیرجند

تولید مانکن طلا در بیرجند به دلیل بالا بودن کیفیت کارهای تولید شده رونق بسیار خوبی دارد.

به دلیل بالا بودن کیفیت و تنوع بالای طرح مانکن‌های تولید شده باعث شده تا از سراسر کشور افراد زیادی اقدام به خرید مانکن کنند.

مانکن‌های تولید شده در تولیدی شهر بیرجند دارای خصوصیات بسبار خوبی هستند که وجود ان‌ها نشان دهنده وجود تیم حرفه‌ای است که در زمان تولید محصول خود به نکات بسیاری توجه می‌کنند تا بتوانند کالایی که به دست مشتری می‌دهند از همه لحاظ درجه یک باشد.

تولید مانکن جواهر بیرجند به سه دسته تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که مختص به همان گروه می‌باشد.

مانکن‌های تولید شده در سه سایز کوچک، متوسط بزرگ تولید می‌شوند؛ سایز کوچک مانکن برای نیم ست‌های کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، سایز متوسط مانکن برای نیم ست‌ها و ست کامل به کار برده می‌شوند و سایز بزرگ مانکن نیز برای گردن آویزهای بلند مناسب می‌باشند.

پر کاربردترین نوع مانکن دسته متوسط هستند که دارای ابعاد حدودا 40 سانتی متری هستند که فروش بالاترین به نسبت سایر مانکن‌ها دارند.

در تولیدی مانکن طلا در بیرجند مانکن‌های دیگری با طراحی منحصربه‌فرد نیز تولید می‌شود که با قرار گرفتن در ویترین فروشگاه باعث جذاب‌تر شدن فضای ویترین خواهد شد که برای نمیاش دادن دستبند، پا بند، انگشتر، ساعت و … مناسب می‌باشند.

مانکن جواهر در بیرجند

شناخت انواع مانکن طلا و جواهر از نظر جنس

مانکن طلا فروشی که در تولیدی بیرجند طراحی و تولید می‌شوند دارای متریال‌های مختلفی هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • مانکن پلاستیکی
  • مانکن زرینی
  • مانکن خاص

مانکن پلاستیکی

مانکن‌های پلاستیکی برای ساخته شدن نیازمند دستگاه‌هایی است که بتوان پلاستیک را در قالب‌های فولادی با دقت بالا تزریق کرد.

برای ساخت مانکن پلاستیکی با کمک دستگاه تزریق پلاستیک، در هر یک دقیقه می‌توان یک مانکن تولید کرد.

مانکن‌های پلاستیکی را به خواسته مشتری روکش‌دار می‌کنند که این روکش‌ها دارای متریال مختلفی می‌باشند که مهم‌ترین این روکش‌ها از جنس مخمل و آکریلیک و چرم هستند.

مانکن رزین

رزین به تازگی در صنعت و هنر جایگاه خوبی پیدا کرده است و با کمک رزین می‌توان اشیا خاص و زیبایی را با طراحی‌های جذاب تولید کرد.

تولید مانکن طلا در بیرجند با زرین برای موارد خاص با رنگ آمیزی متفاوتی تولید می‌شوند.

در مانکن رزین شاهد درخشندگی و زیبایی خاصی هستیم که به تنهایی می‌توانند چشم مخاطب را بدون این که بخواهند به خود جلب می‌کنند.

مانکن رزین به راحتی می‌تواند با داشتن رنگ و طرح مختص به خود زیبایی ویترین را دو چندان کند.

مانکن خاص

برخی از فروشگاه‌های بزرگ طلا و جواهر برای این که بتواند فضای ویترین فروشگاه خود را خاص جلوه دهد نیازمند مانکن خاص است.

مانکن‌های خاصی که در تولیدی بیرجند تولید و عرضه می‌شوند جنسشان از سنگ، چوب و یا ترکیب چند متریال با هم می‌باشد که موجب به وجود آمدن نمایی خاص و بی نظیر می‌شود.

قیمت مانکن طلا در بیرجند

اگر بخواهیم درباره قیمت مانکن جواهر در بیرجند توضیحات مفیدی ارائه دهیم به طور کلی باید گفت که ساختن قالب برای تولید مانکن پلاستیکی هزینه بسیار بالایی برای تولید کننده دارد.

بالا بودن هزینه ساخت قالب باعث شده تا سفارشات خاص و تک با پلاستیک برای مشتریان امکان پذیر نباشد.

برای سفارشات با طرح خاص و تعداد پایین مانکن زرین مناسب می‌باشد که می‌توان در تعداد کم سفارش داد.

برای این که بتوان قیمت خرید مانکن طلا در بیرجند را کاهش دهیم می‌توان مستقیما از تولید کننده اقدام به خرید مانکن کرد.

از مزیت‌های خرید از تولیدی بیرجند این است که می‌توان خرید مانکن طلا در بیرجند را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین انجام داد.

برای خرید آنلاین تنها کاری که باید انجام داد مراجعه کردن به سایت مانکن مقدم است که می‌توان در این سایت به راحتی قیمت همه مانکن‌ها را دید و به نسبت بودجه خود اقدام به خرید کرد.

خرید مانکن طلا در بیرجند

همانطور که در بالا اشاره شد مانکن طلای تولید شده در بیرجند به علت داشتن کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ بالا و همچنین قیمت مناسب مشتری بسیار زیادی از سراسر کشور دارد.

برای خرید مانکن طلا در بیرجند بهتر است قبل از خرید و انتخاب محصول دقت کنید و تعداد مورد نیازتان را نیز در نظر داشته باشید تا بیهوده هزینه مانکن اضافی نکنید.

اگر در شهر دیگری هستید و قصد خرید مانکن طلا در بیرجند را دارید نیازی نیست به این شهر سفر کنید تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به سایت مقدم مانکن است تا به راحتی خرید خود را ثبت نمایید و در کم‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

کلام آخر

در تولیدی بیرجند تولیدکنندگان تمام تلاششان را برای ساخت و ارائه بهترین مانکن‌ها با بالاترین کیفیت می‌کنند و شما عزیزان با خیالی آسوده می‌توانید خرید خود را از این تولیدی‌ها انجام دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 12 =