ضروریت دکور ویترین طلا فروشی

ضروریت دکور ویترین طلا فروشی

طبق تصور رایج ، فروش طلا و جواهرات ساده‌‌ترین کار در جهان است ، آنها به خودی خود آنقدر زیبا هستند که کافی است در ویترین گذاشته شوند و همه چیز حل می‌شود . در واقع این تصور غلط است ! در بازار رقابتی امروزی برای بر جسته کردن فروشگاه ‌خود دکور ویترین طلا فروشی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است .

ویترین شما باید تمام مشتریان و رهگذران را به سوی خود بخواند ، مشتریان را به داخل فروشگاه بکشاند یا اینکه با طراحی زیبای خود در یاد رهگذران بماند .

ضرورت دکور ویترین طلا فروشی

درست مانند یک لباس که فقط در تن مانکن و زیر نور پردازی در ویترین خودنمایی می‌کند ، قطعات طلا نیز با کمک اجزای دکوری در ویترین بیشتر مورد توجه قرار خواهند گرفت . در واقع غرفه داران برای جان بخشیدن به محصولات خود و متمایز کردن ویترین فروشگاه به دکور ویترین طلا فروشی نیاز دارند .

برای تزیین ویترین طلا فروشی فقط نباید به مانکن‌ها و استندها بسنده کرد ، بلکه نیاز به مجموعه‌ای از المان‌های تزیینی و ضروری متناسب با هم برای نمایش قطعات طلا و جواهرات دارید ، در ویترین طلا فروشی باید باید یک استراتژی بصری به کار ببرید که هیچ مشتری نتواند از کنار آن به آسانی رد شود .

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویترین نشان دهنده کارت ویزیت یک فروشگاه است ، زیرا اولین مکانی است که محصولات را به مشتری ارائه می دهد ؛ به همین دلیل یک ویترین سازماندهی شده به روشی هوشمند می‌تواند نه تنها خود را از رقبا متمایز کند ، بلکه باعث افزایش بازدیدکنندگان نیز می‌شود .

ویترین یکی از عناصر بازاریابی فروشگاه شما نیز می‌باشد ، بدون اینکه نیازی به تبلیغات داشته باشید یا در رقابت با رقبا مجبور به عرضه محصول خود با قیمت کمتر باشید ، با دکور ویترین طلا فروشی می‌توانید مشتریان زیادی را به خود جلب کنید .

برای ایجاد ویترین زیبا ، شیک و منحصر به فرد باید نکات خاصی را رعایت کنید . در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چه نکاتی را برای طراحی و دکور ویترین خود رعایت کنید .

ضرورت دکور ویترین طلا فروشی

نور پردازی ویترین طلا فروشی

یک تصور اشتباه این است که طلا و جواهرات فقط به نور مناسب نیاز دارند تا در چشم بیننده بدرخشند! قرار دادن نورافکن در سانت به سانت ویترین کاری اشتباه است ، در واقع فقط باید قطعات طلا بدرخشند نه چشم های کسی که به آنها نگاه می کند .

برای نورپردازی بهینه ویترین طلا فروشی خود از حداکثر نور برای برجسته کردن محصول استفاده کنید . لامپ های شفاف گزینه خوبی برای درخشندگی بیشتر قطعات طلا هستند .

نور نباید به سمت پایین هدایت شود ؛ زیرا سایه‌های ناخوشایندی ایجاد می‌کند . بهترین نوع چراغ برای ویترین طلا فروشی چراغ‌های ال ای دی است که علاوه بر نور شفاف ، کم مصرف نیز هستند .

جلوگیری از شلوغی بیش از حد ویترین

ویترین ها را با تمام محصولاتی که در اختیار دارید پر نکنید ، بلکه سعی کنید فقط تکه‌های خاص و شاخص خود را در معرض دید قرار دهید . چیدن محصولات از هر نوع در ویترین به ایجاد ظاهری دلپذیر کمکی نمی‌کند و مطمئناً افراد زیادی حوصله تماشای ویترین شلوغ را ندارند .

به یاد داشته باشید که ویترین یک کاتالوگ محصول نیست که همه چیز را معرفی کند . بلکه از هر یک از قطعات طلا چند نمونه خاص و زیبا را در آن بچینید تا مشتری را برای دیدن سایر مدل‌ها به داخل فروشگاه هدایت کند .

جلوگیری از شلوغی بیش از حد ویترین

ترکیب رنگ‌ها

هماهنگی همیشه نتیجه خوبی دارد و ترکیب صحیح رنگ‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیست . بنابراین، نه تنها ایجاد یک ترکیب رنگی در هماهنگی دکور ویترین طلا فروشی مهم است ، بلکه باید اطمینان حاصل شود که رنگ‌ها منعکس کننده با سبک فروشگاه شما مطابقت دارند .

تناسب رنگ‌ها به ایجاد هماهنگی بین اجزای ویترین کمک زیادی خواهند کرد . در بسیاری مواقع می‌توان برای تزیین ویترین طلافروشی خود فقط با رنگ‌ها بازی کرد .‌

ایجاد نقطه کانونی در دکور ویترین طلا فروشی

هنگامی که محصولات را در ویترین می‌چینید ، باید یک نقطه کانونی را برای قرار دادن محصولات شاخص خود انتخاب کنید . نقطه کانونی دقیقاً در مرکز و در ارتفاع تقریباً 1/5 متری بهتر است قرار بگیرد .

همیشه به یاد داشته باشد که اغلب انسان به طور ناخودآگاه از سمت راست به چپ حرکت می‌کند ، با دانستن این موضوع ، می‌توانید جواهرات را به مفیدترین شکل ممکن توزیع کنید .

مناسبت‌ها را فراموش نکنید

در طول سال مناسبت‌ها و جشن‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد دکور ویترین طلافروشی به طور خاص ایده بگیرید و مشتری را در فضایی جادویی غرق کنید .

رویدادهای مهم مانند روز مادر ، عید نوروز و … را در تزینن ویترین خود از یاد نبرید . توصیه می‌شود که حداقل هر چند ماه یکبار دکور ویترین را عوض کنید تا اطمینان حاصل شود که مشتریان علاقه خود را به فروشگاه شما از دست نمی‌دهند .

المان‌های ضروری را به تزیینی تبدیل کنید

در زمان دکور ویترین طلا فروشی نیاز نیست به دنبال یک شی تزیینی خاص و منحصر به فرد باشید . بلکه لوازم ضروری ویترین را همانند مانکن طلا ، انواع استندها و پایه‌ها را می‌توانید به یک عنصر دکوری برای زیباتر کردن ویترین خود تبدیل کنید .

آسانترین راه ، خرید تمام اجزای ویترین به صورت ست است که مانکن‌های طلا با سایر اجزا مانند سینی ، پایه النگو و … در رنگی هماهنگ و یک جنس تولید شده‌اند . با این ایده ویترین طلا فروشی شما منظم ‌تر به نظر می‌رسد در تمام اجزای آن هارمونی دیده می‌شود ، اما منحصر به فرد و متمایز نیست .

البته لازم به ذکر است که زمان انتخاب لوازم دکور ویترین طلافروشی زیادی روی خاص و منحصر به فرد بودن اصرار نکنید ، سعی کنید با روندهای روز و سبک فروشگاه خود پیش بروید و در هر زمینه‌ای اعتدال را رعایت کنید .

در پایان

شرکت مقدم مانکن از تولیدکنندگان المان‌های ضروری و وسایل دکور ویترین طلا فروشی است و طیف گسترده ای از محصولات را در رنگ ، متریال و سبک به شما ارائه می‌دهد .

عناصر دکوری و کاربردی این مجموعه همگی از مواد با کیفیت بالا و با طراحی ظریف و خاص تولید شده ‌اند تا ویترین مغازه شما را شکیل ، خاص و منحصر به فرد کنند .

تمام لوازم ضروری ویترین طلا فروشی مانند استند ، مانکن طلا ، سینی ، و … و لوازم تزیینی مانند پیکره را می توان در رنگ‌ها و مواد مختلفی در فروشگاه آنلاین مقدم مانکن یافت . همینطور تیم متخصص مقدم مانکن در چیدمان و طراحی ویترین به شما کمک خواهد کرد .‌

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =