خرید استند طلافروشی

خرید استند طلافروشی

خرید استند طلافروشی جزو اولین تجهیزاتی بوده که برای دکوراسیون طلا فروشی بسیار مهم است.که هر گالری طلافروشی باید به دید سرمایه‌گذاری به آن نگاه کند .

برای سفارش انواع ویترین طلا با ما در ارتباط باشید.

در بازارهای طلافروشی اولین چیزی که توجه رهگذران و‌مشتریان را جلب می‌کند ، ویترین گالری است .

 

استند طلافروشی به عنوان وسیله‌ای برای نمایش طلا درون ویترین ، همیشه در معرض دید مشتریان قرار دارد .

 

از این جهت بسیار مهم است که در خرید استند طلافروشی دقت لازم را به خرج دهید تا این وسیله علاوه‌بر نمایش و نگهداری طلاهای ویترین شما بتواند به عنوان وسیله‌ای دکوری و تزئینی نیز عمل کرده و دکوراسیون ویترین گالری را به بهترین شکل نمایان کند .

 

جهت کسب مشاوره رایگان درباره دکوراسیون داخلی طلا فروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

انواع استند طلا درون ویترین طلافروشی

به هنگام خرید استند طلافروشی با انواع متفاوتی از استندها و‌مانکن‌های طلافروشی مواجه می‌شویم . استندها از نظر سایز متفاوت بوده و به سایزهای کوچک ، متوسط و بلند تقسیم می‌شوند .

از لحاظ مدل استندها به انواع کف خواب ، نیمه‌خوابیده و ایستاده تقسیم‌بندی می‌شوند که از انواع کف خواب استند برای چیدمان انگشتر و حلقه بیشتر استفاده می‌شود .

استندهای ایستاده نیز برای نمایش و چیدن آویزهای بلند کاربرد دارند .

در قدیم و حتی امروزه در برخی طلافروشی‌ها شاهد این هستیم که طلاها را مانند گردنبند و حتی گوشواره‌ها را با گیره‌های پلاستیکی از ویترین و یا شیشه مغازه آویزان می‌کنند .

که این کار نه تنها نمای ویترین را به بدترین و شلوغ‌ترین حالت تبدیل می‌کند ، بلکه در جلب توجه مشتری بصورت عکس عمل نموده و باعث کاهش جلب مشتری می‌شود .

از این جهت استفاده به جا و صحیح و خرید استند طلافروشی نه تنها می‌تواند ویترین گالری شما را دیدنی و جذاب کند ، بلکه در جلب مشتری و بالطبع فروش بیشتر به شما کمک فراوانی کند .

 

انواع استند طلا از نظر شکل و ظاهر

استندهای طلا از نظر شکل نیز متنوع هستند . هنگام خرید استند طلافروشی  برای ویترین طلا با شمایلی نظیر پیکره ، تندیسهای با لباس ، تندیس‌های بدون سر ، استندهای انتزاعی و سر مانکن که معمولا با چهره زن ساخته می‌شود ، روبرو می‌شویم .

استندها در هیبت‌های متفاوتی ساخته و طراحی می‌شوند و طراحان در این زمینه سلیقه مشتری را نیز مد نظر قرار می‌دهند .

مقاله پیشنهادی: مانکن طلا و جواهرات

 

 

انواع استند طلا از نظر متریال مصرفی

در خرید استند طلافروشی به متریال به کار گرفته شده در ساخت استند و مانکن نیز باید توجه شود . از نظر متریال مانکن‌ها و استندها به چند دسته پلاستیکی ، رزینی و استندهای خاص تقسیم می‌شوند .

استندهای خاص که از چوب ، فلز و سنگ نیز ساخته شده‌اند برای خریداری موجود است که بسته به سلیقه و نوع ویترین و تزئینات گالری می‌توان این دسته از استندها را سفارش داد .

پلکسی گلاس از دیگر مواد مصرفی و متریالی است که در ساخت استندها و مانکن‌های طلا از آن استفاده می‌شود .

این متریال قابل شستشو بوده و دیگر ویژگی فوق‌العاده کاربردی این متریال ، امکان تولید آن در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارد .

ناگفته نماند که ساخت استند با این مواد پیچیدگی و سختی‌های خود را دارد . از این استند برای نمایش النگو و حتی گوشواره می‌توان بهره برد .

 

چیدمان استند طلافروشی درون ویترین

در سفارش و انتخاب استند و مانکن‌های طلافروشی به اولین نکته‌ای که باید دقت شود ، ویترین فروشگاه و‌یا گالری طلافروشی است .

به تناسب سایز و‌حجم استندهای طلا با ویترین مغازه توجه کنید . اگر فروشگاه شما دارای ویترین کوچکی است سعی کنید از مانکن‌ها و یا استندهای کوچک و ظریف استفاده کنید .

مانکن‌ها و استندها بیش از نود درصد نمای ویترین را به خود اختصاص می‌دهند . پس در خرید استند طلافروشی باید یک نکته را مد نظر داشته باشید .

و آن نکته این است که هرچقد طلا و‌جواهرات فروشگاه شما یونیک و خاص باشند اگر بر روی استندهای زیبا و منحصر به فرد قرار داده نشوند ، نمی‌توان زیبایی و درخشش آن‌ها را به خوبی در معرض دید مشتری قرار داد .

 

قیمت خرید استند طلافروشی

در خرید استند طلافروشی ، استندها و‌مانکن‌های پلاستیکی دارای قیمت کمتری هستند و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند .

اما باید به این نکته دقت شود که چون ساخت قالب‌های فلزی این استندها بسیار گرانقیمت است نمی‌توان در طرح و سایز مورد نظر سفارش داد و باید از قالب‌های آماده سفارش داده شود .

 

استندهای رزینی هرچند دارای قیمت بالاتری هستند ، اما می‌توان بسته به شکل و چیدمان ویترین برای جلوه بخشیدن به گالری تعداد کمی مثلا یک یا دو عدد استند رزینی سفارش داد تا تلالو خاصی به ویترین ببخشند .

 

استندها و‌مانکن‌های خاصی نیز وجود دارند که با متریالی مانند سنگ ، چوب ، یراق‌آلات خاص و بنا بر سلیقه و سفارش مشتری و حتی فضای گالری و ویترین طراحی و ساخته می‌شوند که قیمت‌های بالاتری نیز دارند .

 

اما لازم به ذکر است که در این میان یک نکته را نباید فراموش کرد و آن هم این است که خرید و هزینه بر روی استند و مانکن نه تنها هزینه اضافی به شمار نمی‌آید ، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود که به جذب مشتری و افزایش درآمد کمک می‌کند .

 

کلام پایانی

با پیشرفت جوامع و صنایع و ورود هنر به تمامی حرفه‌ها ، صنف طلافروشان نیز که یکی از هنری‌ترین حرفه‌ها به شمار می‌رود ، به دنبال پیشرفت در زمینه‌های هنری و کسب رضایت مشتریان است .

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که صنف طلافروشان هنگام تزئین ویترین و‌گالری طلافروشی خود با آن روبرو می‌شوند ، خرید استند طلافروشی است .

چرا که تناسب بخشیدن به قطعات و اجزای ویترین که مهم‌ترین بخش گالری است کاری آسان نیست و نیازمند طراحان حرفه‌ای و خبره و در عین حال خوش سلیقه است .

مجموعه مقدم مانکن با داشتن طراحان خوش ذوق و خوش قریحه در زمینه طراحی استندهای طلافروشی تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است تا در رفع این دغدغه صنف طلافروشان قدم مهمی بردارد .

برای مشاهده نمونه طراحی‌های مانکن و استندهای طلا ، و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید استندها و مانکن‌ها به سایت مقدم مانکن مراجعه کنید .

همچنین از مشاوره کارشناسان و طراحان مقدم مانکن بهره‌مند شوید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یازده =