گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

گاو صندوق یکی از بخش های اصلی در دکور طلا فروشی ها می باشد . گاو صندوق ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند. یکی از پرکاربردترین نمونه های گاوصندوق هایی ، که در طلا فروشی به کار می رود ، گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی است .

این نوع گاوصندوق ها در مدل های مختلفی ، مانند دو درب ، ایستاده و تک درب نیز ساخته می شوند . برای آشنایی بیشتر با این نوع از گاوصندوق ها با ما همراه باشید. قصد داریم در ادامه به بررسی انواع مختلف این محصولات بپردازیم.

بیشتر بخوانید: طلا فروشی کوچک

انواع گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم ، گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی در نمونه های مختلفی تولید می شود . این نوع گاوصندوق ها به دلیل مزیت هایی که دارند ، بسیار مورد توجه طلافروشان قرار گرفته اند . در واقع این محصولات به دلیل نحوه قرارگیری ، به عنوان امن ترین نوع گاو صندوق ها به شمار می روند .

طراحی گاو صندوق های زیر ویترینی ، به صورت ایستاده و بلند است ، این شکل طراحی باعث شده ، که فضای کمتری را اشغال کنند ، همچنین در پشت پیشخوان قرار گرفته و از دید مشتریان پنهان هستند و

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی ، به عنوان امن ترین نوع گاو صندوق ها شناخته می شود ، از لحاظ کیفیت و ایمنی در سطح بسیار بالایی قرار دارد .

این نوع از گاو صندوق ها در دسته محصولات ضد سرقت هستند ، از طراحی خاصی برخوردارند . وجود یک سیستم مکانیکی داخل درب این گاو صندوق ها ، باعث می شود امکان باز کردن درب آن ها ، به صورت غیر متعارف وجود نداشته باشد .

در حقیقت سارقان قادر نخواهند بود ، به وسیله سنگ برش ، دستگاه جوش درب این نوع گاو صندوق ها را باز کنند . دلیل این امر نیز استفاده از قفل تمام مکانیزه در ساختار آن می باشد .

نکته بسیار مهمی که در رابطه با گاوصندوق های زیر ویترینی وجود دارد ، این است که برای ساختن آن ها از فولاد درجه یک استفاده می کنند .

از دیگر ویژگی های طراحی گاو صندوق های زیر ویترینی ، ضد حریق بودن آن است ، که می تواند به مدت یک ساعت در برابر دمای بیش از 1000 درجه مقاومت کند .

انواع گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

کاربرد صندوق طلا فروشی زیر ویترینی دو درب

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی دو درب ، را بر اساس ویترین فروشگاه مورد نظر طراحی می کنند . قفل به کار رفته در این نوع صندوق ها ، به دو شکل مختلف دستی و دیجیتالی طراحی می شود . وجود این نوع قفل ها به شما امکان می دهد ، تا بتوانید با خیال راحت اشیاء گرانبهای خود را ، در گاوصندوق قرار دهید .

معمولا از گاو صندوق های زیر ویترینی دو درب ، را برای فروشگاه هایی با متراژ کم پیشنهاد می کنند .

کاربرد صندوق طلا فروشی زیر ویترینی دو درب

استفاده از گاو صندوق زیر ویترینی آسانسوری

یک از انواع گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی ، مدل آسانسوری آن می باشد ، که استفاده از آن بسیار ساده و راحت است . شما تنها می توانید ، با فشردن یک دکمه ویترین را تبدیل به یک گاو صندوق کنید . پس از انجام دادن کارها یتان با فشردن همان دکمه ویترین ، را به حالت اولیه برگردانید .

گاو صندوق های ویترینی آسانسوری هم دارای دو نوع قفل هستند . افراد می توانند بر اساس سلیقه خود ، از قفل های دیجیتال یا دستی استفاده کنند . این نوع صندوق ها دارای طراحی کاملا اتوماتیک و به روز هستند .

معمولا گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی آسانسوری را ، برای فروشگاه ها و طلا فروشی هایی پیشنهاد می کنند ، که دارای فضای زیادی هستند .

گاو صندوق زیر ویترینی سه درب

معمولا این نوع از گاوصندوق زیر ویترینی را برای مکان هایی پیشنهاد می کنند ، که از لحاظ ارتفاع دچار مشکل هستند . با استفاده از این نوع گاو صندوق ها می توانند ، محدودیتی را که ، در فضای نگهداری جواهرات و اجناس دارند ، را نیز برطرف کنند .

نکته ای که در رابطه با ساخت گاو صندوق وجود دارد ، افراد می توانند هر نوع گاو صندوقی را ، که مد نظرشان است سفارش دهند .

بیشتر بخوانید: رنگ مانکن طلا فروشی

مزایای گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

مهمترین گاو صندوق های زیر ویترینی امنیت بسیار بالای برخوردار هستند . این نوع گاو صندوق ها به سادگی از قابلیت نصب برخوردار هستند . یکی از مهمترین مزایایی این نوع گاو صندوق ها دارند ، این است که در مواقع خطرناک در مدت زمانی کمتر از 30 ثانیه بسته می شوند .

گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی از قابلیت سفارشی سازی برخوردار است ، افراد می توانند این صندوق ها را بر اساس اندازه و ابعادی ، که نیاز دارند سفارش دهند .

یکی از مشکلاتی که ، همواره توسط صاحبان مغازه های طلا فروشی مطرح می شود ، عدم استفاده از گاو صندوق ها در هنگام قطعی برق می باشد . طراحی این نوع از گاو صندوق های زیر ویترینی به گونه ای انجام گرفته است ، که در صورت قطعی برق هم امکان استفاده از آن ها وجود دارد .

ویترینی که بر روی این نوع گاو صندوق ها قرار می گیرد ، به صورت ریلی و متحرک است ، این امکان را به وجود می آورد در صورت نیاز به تغییر به جا به جایی، به سلدگی آن را به محل دیگری انتقال دهید .

 

مزایای گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی

سخن پایانی

با توجه به اهمیت گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی ، لازم است در هنگام خرید یا سفارش آن مواردی را حتما مد نظر داشته باشید . یکی از این فاکتور ها رعایت ایمنی در ساخت این محصولات می باشد .

دقت کنید گاوصندوق زیر ویترینی مورد نظرتان را از یک برند معتبر سفارش دهید ، تا در صورت بروز خطرات دچار مشکل نشوید .

گروه مقدم مانکن ، به عنوان یک تیم حرفه ای در زمینه تولید دکوراسیون طلا فروشی ، در کنار تولید محصولات ایمن و منحصر به فرد ، می تواند مشاوره های لازم را در ارتباط با انتخاب بهترین گاوصندوق طلا فروشی زیر ویترینی به شما ارائه کند .

بیشتر بخوانید: ساخت دکور طلا فروشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =