دکور ویترین با چیدمان ویترین طلا فروشی

چیدمان ویترین طلا فروشی

چیدمان ویترین طلا فروشی از مهم ترین المان ها در دیده شدن و جذب مشتری است و در نهایت فروش بیشتر است. برای سفارش ویترین طلا می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت کسب مشاوره رایگان درباره گاوصندوق آسانسوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

در مقالات قبلی مقدم مانکن طراحی داخلی طلا فروشی را مورد بررسی قرار دادیم، حال لازم است با عوامل موثر در چیدمان ویترین بحث کنیم.

در این مطلب مواردی ذکر می شود که با کمک آن می توانید به بهترین نحو، جذاب ترین ویترین را برای خود ایجاد کنید.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که یک تاجر طلا باید بداند، اصول طراحی ویترین است.

چراکه این افراد برای داشتن فروش بیشتر، موارد متعدد را فرا گرفته اند و می دانند این امر چه تاثیری در فروش و یا جذب مشتری خواهد داشت.

بنابراین لازم است این نکته را به خاطر بسپارید که اگر قرار است یک مغازه طلا فروشی درجه یک داشته باشید، جذابیت و لوکس بودن اجناس خود را دو برابر کنید. این افراد به دنبال زرق و برق هستند بنابراین به راحتی با یک جلوه زیبا می توانید آن ها را به مشتریان قطعی تبدیل کنید. در صورتی که نمی خواهید این فرصت را از دست بدهید با مقدم مانکن همراه باشید.

دکور ویترین با چیدمان ویترین طلا فروشی

دکور ویترین با چیدمان ویترین طلا فروشی

با در نظر گرفتن ابعاد مغازه یا فروشگاه باید بهترین ویترین را در نظر بگیرید. بعد از آن برای چیدمان آن تلاش کنید. در صورتی که ویترین متناسب با ظرفیت مغازه نباشد، جلوه جذابی ایجاد نمی کند. دکور طلا فروشی کوچک را در مقالات قبلی مورد بررسی قرار دادیم و نکات مهم را یادآور شدیم، اگر مغازه ای در ابعاد کوچک برای فروش طلا دارید، این مقاله را مطالعه کنید.

در مورد متراژهای بزرگتر طراحی داخلی طلافروشی صاده تر انگام می شود به این دلیلی که دست طراح برای اجرای ایده های متفاوت باز بوده و هر یک از آن ها را می توان. به بهترین نحو اجرا کند.

البته طراحان مقدم مانکن، متراژ کوچک و بزرگ را ذر بهترین حالت ممکن اجرا می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره گاو صندوق طلافروشی با کارشناسان ما در ارتباط باشید

چیدمان صحیح وسایل در ویترین طلا فروشی

علاوه بر اینکه باید به ابعاد فروشگاه دقت داشت، باید محل قرارگیری وسایل هم دقت کرد. در این مورد می توان قرار گیری پیشخوان در جای درست را مثال زد. باید میز پیشخوان جایی باشد که مشتریان به راحتی بتوانند به سادگی پشت آن بایستند و برای انتخاب طلای مورد نظر وقت بگذرانند.

در صورتی که اقدام به چیدمان ویترین طلا فروشی می کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که محصولات پر فروش را انتخاب کنید و این انتخاب به گونه ای باشد که همه سلیقه ها را پوشش دهد.

نورپردازی درست در چیدمان ویترین طلا فروشی

نورپردازی درست در چیدمان ویترین طلا فروشی

نورپردازی ویترین باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند به خوبی بر روی محصول مورد نظر تمرکز داشته باشند و به خوبی آن را ببینند.

علاوه بر این با اجرای نورپردازی مناسب دکور طلافروشی جذابیت ایده آلی ایجاد می کند برای این منظور باید به چند مورد دقت داشته باشید که در این قسمت بیان می کنم.

باید بدانید که استفاده از لامپ مهتابی می تواند جذابیت رنگ و طرح محصولات شما را بگیرد و نتوانید به خوبی محصول خود را به مشتریان نشان دهید. از این رو استفاده از لامپ های مهتابی در نورپردازی ویترین طلا فروشی ممنوع است.

مورد بعدی استفاده از رنگ قرمز در نورپردازی ست. این مور احساس عصبانیت را درافراد تشدید می کند و باعث می شود مشتریان شما به راحتی به رهگذر تبدیل شوند. استفاده از این رنگ در نورپردازی بدترین انتخابی ست که فرد می تواند داشته باشد.

سعی کنید از نورهایی استفاده کنید که حرکت می کنند. این مورد باعث ایجاد جذابیت بیش از پیش در ویترین شما می شود.

چیدمان ویترین طلا فروشی با کمک لامپ های هالوژن، بسیار جذاب تر خواهد بود. این لامپ ها نه تنها باعث بهتر دیده شدن طلاها می شوند، بلکه مصرف انرژی را به حداقل می رسانند. استفاده از این مورد به شما توصیه می شود.

رنگبندی دکور

از موارد بسیار تاثیر گذار در چیدمان ویترین طلا فروشی استفاده از رنگ های مناسب است. رنگ ویترین را باید به گونه ای انتخاب کنید که با دیگر وسایل و نقاط کانونی دیگر در طلا فروشی هارمونی داشته باشد.

از طرفی باید از قبل تعیین نمایید که چه چیزی از ویترین می خواهید تا بتوانید دکوراسیون داخلی فروشگاه را مطابق با آن ایجاد کنید. از این رو برای لوکس نشان دادن مغازه می توانید از سنگ های آنتیک، کاغذ دیواری های مناسب و مواردی از این قبیل استفاده نمایید.

با این حرکت شما به خوبی می توانید دکوری مناسب ایجاد کنید و چیدمان ویترین طلا فروشی را متناسب با آن پیش ببرید‌.

بنابرلین دقت به استفاده از رنگ ها در جلب نظر مشتریان بسیار مهم و ضروری بوده و شما باید از رنگ ها در جهات مثبت استفاده کنید تا بهترین نتیجه شامل حالتان شود.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − یک =